fbpx

ניהול עמוד אינסטגרם – מחיר משתלם שיביא לכם תוצאות

ניהול עמוד אינסטגרם מחירניהול עמוד אינסטגרם מחיר הם בין החיפושים הפופולרים בגוגל בקרב בעלי עסק שמחפשים מישהו שינהל להם את העמוד באחת מהרשתות החברתיות האהובות והחזקות ביותר היום באינטרנט, אך עם זאת יעניק מחיר הגיוני ושפוי שניתן יהיה לשלם אותו.

אך חשוב לזכור שאינסטגרם זו רשת חברתית לכל דבר, ממש כמו פייסבוק, לכן היא דורשת השקעה, יצירתיות, התמדה וכמובן ניהול נכון שמביא תוצאות – לכן גם אם מדובר ברשת חברתית המתבססת על תמונות בלבד, אסור לזלזל בה וכדאי להשקיע בה.

בחירת מנהל עמודי אינסטגרם תהיה בחירה חכמה לכל מי שהעסק שלו מתאים לאינסטגרם – בעיקרון, אפשר לפתוח אינסטגרם לכל סוג של עסק, אבל עסקים שבאים לידי ביטוי בתמונות הם העסקים הטובים ביותר המיועדים לרשת החברתית הזו.

כשאני אומר עסקים מתאימים, אני מתכוון לעסקים כמו מקעקעים, חנויות בגדים, צלמים ועוד – אנשים שכל תמונה שלהם שווה כמו אלף מילים, והתמונות מדברות בעד עצמן.

אתם יכולים לנחש לעצמכם, שבעלי מקצוע כמו אינסטלטורים או מנעולנים ירגישו קצת שהם הולכים לאיבוד באינסטגרם – אבל עם חשיבה מחוץ לקופסא, גם הם יוכלו להשתמש ברשת החברתית הזו. אז נכון, יהיה להם יותר קשה להביא עוקבים שיתעניינו בחייהם ובמה שהם עושים, אבל עם קצת יצירתיות השמיים הם הגבול – ככה זה בעולם השיווק.

השאירו את ניהול האינסטגרם למומחה ברשתות חברתיות

שמי מתן כהו ואני מקדם אתרים העוסק בשיווק באינטרנט וברשתות החברתיות השונות.

בתור מומחה לרשתות השונות, אני גם מתעסק בניהול דפי אינסטגרם עסקיים ובין היתר דואג להעלות פוסטים, להעלות סטורי לעמוד, לתייג ולעשות האשטאגים.

אני מעניק שירות ניהול נרחבים הכוללים כל מה שהדף שלכם צריך בשביל לקבל לייקים ועוקבים. בניגוד לתהליך קידום אתרים, בו צריך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, באינסטגרם זה שונה – המטרה שלנו היא לקבל חשיפה על ידי הגדלת העוקבים והגדלת הלייקים לפוסטים, מה שיגרום למעין הוכחה חברתית שהעסק שלכם מבוקש ואהוב.

אך עם עסק אהוב לא הולכים למכולת כפי שאתם בטח יודעים – לכן חשוב במקביל לבנות בהדרגה גם את קהל היעד שלכם, לעורר בו עניין וליצור קרבה ביניכם, כך שהוא יהפוך מגולש לקונה.

בתור מומחה קידום אתרים, אני ממליץ בחום להשקיע באינסטגרם, שנחשבת היום לרשת החברתית האהובה בעולם, ממש כמו ניהול עמוד פייסבוק גם ניהול עמוד ברשת הזו זה דבר הכרחי.

עובדה שפייסבוק בעצמה לא יכלה להישאר בחיבוק ידיים ובשקט וקנתה את האינסטגרם, ואף אימצה כמה מהרעיונות של הרשת כמו העלאת הסטורי שכולכם מכירים, שניתן למצוא כיום גם בפייסבוק.

אם אתם רוצים נוכחות ולייצר תיק עבודות אינטרנטי, שיקבל חשיפה אצל קהל יעד רלוונטי, להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולייצר חשיפה – אין שום סיבה שלא יהיה לכם עמוד ברשת החברתית הזו!

מחפשים מקדם ומנהל עמודי פייסבוק ואינסטגרם? צרו איתי קשר!

תשאירו את ניהול האינסטגרם לי ותקבלו מדי חודש עשרות לייקים ועוקבים חדשים שיהפכו לקהל עוקב ורלוונטי לעסק שלכם! ליצירת קשר ולקבלת הצעת מחיר תרגישו חופשי להתקשר אלי לפלאפון 050-5869056 ואשמח לתת לכם את שירותיי ולצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים להם אני מנהל את עמוד האינסטגרם!

אם נוח לכם יותר להתכתב, או אם אתם רוצים שאחזור אליכם – מלאו ושלחו לי את הטופס בעמוד צור קשר או כתבו לי ישירות למייל [email protected] ואחזור אליכם מיד עם קבלת הטופס למייל.

מידע נוסף עלי ועל שירותיי תמצאו בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button