fbpx

ניהול דף עסקי בפייסבוק - למה אתם חייבים שם נוכחות

אם אתם כבר כאן וקוראים את שורות אלו, אתם בעצמכם יודעים ומבינים את חשיבות הפייסבוק וכמה חשוב שבנוסף לאתר שלכם, יהיה לעסק שלכם גם נוכחות ברשתות החברתיות, ובראשן הפייסבוק.

ניהול דף עסקי בפייסבוקאחרי הכל, מי שלא בפייסבוק – לא קיים. הפייסבוק הוא כבר מזמן לא רק לילדים ורבים העסקים שמנהלים דפי פייסבוק בנוסף לאתר ומכריזים בקול רם בכלי השיווק השונים: “עשו לנו לייק!” או “חפשו אותנו בפייסבוק!”.

שיווק ברשתות החברתיות, ובראשן הפייסבוק, היא דרך מעולה להתחבר לקהל היעד שלכם וללקוחות פוטנציאלים נוספים, לתת לו הצצה לאתר ולהציע לו את המוצרים שלכם בדרך הכי נוחה, קלה ושימושית.

זוהי דרך נוחה ומעולה ליצור קהל לקוחות חדש, ובו הזמן לשמור על קהל הלקוחות הקבוע והוותיק שלכם. ושלא תתבלבלו – יש הבדל בין דף עסקי בפייסבוק לדף האישי שלכם בפייסבוק.

בתור מקדם אתרים אני מומחה לשיווק ברשתות החברתיות בכלל, ובפייסבוק בפרט, אפתח ללקוחות שלי פרופיל אישי (אם אין) ואבנה להם דף פייסבוק לתפארת ואעדכן אותו באופן שוטף במקביל לניהול האתר.

וזה כולל הכל – קידום העמוד, העלאת פוסטים עם קישורים לאתר שלכם, שירות לקוחות לגולשים, הגדלת אוהדים ועוד. כל שירותי קידום אתרים במקום אחד!

אפשר גם להזמין את שירותיי רק כמנהל עמוד פייסבוק בנפרד, בלי קידום אתר.

במה הפייסבוק יכול לשמש אותנו?

פתיחת פרופיל אישי

הבסיס של הבסיס ברשת החברתית המפורסמת. פרופיל אישי הוא העמוד האישי שלכם ברשת, אליו אתם מעלים תכנים, תמונות, סטאטוסים ועוד. יש בעלי עסקים שמשתמשים בדף האישי שלהם כדף לקידום העסק, אך עקב כך שהיעוד שלו הוא חברי בלבד, הקידום בגוגל הוא בסיסי בלבד ואפשר להגיע רק ל-5,000 חברים - גורמים לכך שחייבים לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק.

פתיחה וניהול דף עסקי

בניגוד לפרופיל האישי שלכם, עמוד עסקי בפייסבוק נועד בדיוק בשביל כל הצרכים שאתם צריכים לקידום האתר בפייסבוק - הייעוד שלו הוא עסקי, כמות החברים והלייקים היא אין סופית, הוא נועד לקידום בגוגל ונותן סטטיסטיקות ומעקב על כל התכנים שפורסמו, הוא מקור מעולה ליצירת לידים, אפשרות להפוך אותו למעין שירות לקוחות ולענות לגולשים בכל שאלה או בקשה, מאפשר להגדיל אוהדים, מאפשר העלאת תכנים מהאתר וקידומם ועוד.

פתיחת קבוצה / קידום בקבוצה

בניגוד לפרופיל אישי ועמוד עסקי, פתיחת קבוצה בפייסבוק היא יותר לשימוש של דיונים ופרסום עסקים. אין סוף לכמות החברים שאפשר לצבור בה, אבל היא תענה לנו רק על צרכים ספציפיים בקידום האתר שלנו - כמו למשל, אפשר ליצור קבוצה ללקוחות VIP או קבוצה מיוחדת לדיונים על המוצרים של העסק ופרסומם.

איך ניהול עמוד דף עסקי בפייסבוק יכול לקדם את האתר שלי?

קודם כל, הפייסבוק גורם לחשיפה של העסק והאתר ברשת החברתית. אנחנו מעלים פוסט אחד למשל, וזה מופץ הלאה בין הגולשים. איך? מספיק מישהו אחד מחליט לעשות לכם לייק. החברים שלו, גולשים בעמוד הראשי של פייסבוק וקופץ להם בעמוד הראשי שחברם עשה לייק לעמוד שלכם. אם התוכן מעניין אותו, הוא יכנס לעמוד, יעיין בו, ואם זה משך לו את העין והוא מעוניין – הוא יכול לעשות לכם לייק או להיכנס לאתר, וכך חוזר חלילה.

כמו כן, עומדת לרשותנו בניהול עמוד פייסבוק, לקדם את התכנים ובכל פוסט שאנחנו מעלים לפייסבוק, לתת קישור לתוכן מתוך האתר שלנו, ובכך אנחנו בעצם יוצרי כניסות לאתר ומעלים אותו מבחינת גוגל. עוד אפשרות שעומדת לרשותנו הוא גם לעשות קמפיין קידום ממומן בפייסבוק של הדף בתוך הפייסבוק עצמו. אפשר להסתפק בלקדם אותו בתוך הרשת ולשווק אותו בצורה יעילה ושימושית בדרך האורגנית שתביא עוד לייקים וגולשים חדשים או להיעזר בשירותי הקידום של פייסבוק כדי לצבור עוד תאוצה ולהגיע לעוד אנשים בדרך מהירה ומצוינת לא פחות.

בפייסבוק ישנם אפשרויות בלי נגמרות לקידום האתר והעסק שלנו. הפייסבוק הוא דרך מעולה ונוספת ליצירת לידים בכך שאפתח לכם “טאב” מיוחד באתר ליצירת קשר.

כמו כן, אפשר ליצור בו מין שירות לקוחות – הגולשים רוצים להביע את דעתם או לשאול או לבקש משהו לגבי השרותים שאנחנו מציעים – הם מפרסמים את בקשתם בעמוד, ואני בתוך זמן קצר מגיב להם ועונה להם.

לא רק שהלקוח מבסוט שהוא קיבל התייחסות מהירה לשאלתו, העסק מבחינתו נחשב כמכבד ושירותי.

התכנים שאעלה בזמן אמת ויקושרו לתכנים שמועלים באתר יגרמו לו להיכנס לאתר ולהתעניין במה חדש ויהפוך אתכם לעסק רלוונטי ועדכני.

הפייסבוק הוא כמו מעין כרטיס ביקור לאתר עצמו ואדאג שהוא יהיה קליל, שימושי, נוח וידידותי למשתמש עם תמונת נושא מעוצבת לפייסבוק.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

עוד רשתות חברתיות שיכולות לעניין אותך...

אמנם אין ספק שהרשת החברתית פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות החזקות והמפורסמות ביותר בעולם, אך עולם הרשתות החברתיות הוא ענק ומגוון, וכולל לא מעט רשתות נוספות אחרות ומפורסמות לא פחות שאתם צריכים ואף חייבים לצדכם במהלך קידום האתר. לפרטים נוספים, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button