fbpx

אודות מתן כהן מקדם אתרים

מי אני

כמו שאתם כבר יודעים, קוראים לי מתן כהן ואני מקדם אתרים פרילנסר אשר מתמחה בקידום אתרים, בבניית אתרים ובשיווק ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

בעמוד הבא תמצאו מידע עלי שיעזור לכם להבין למה כדאי לכם להפקיד את העסק שלכם בידיים שלי בכל הנוגע לקידום ושיווק באינטרנט.

נגן וידאו

חי ונושם שיווק

אני אוהב מאוד כל מה שקשור לשיווק וקידום עסקים באינטרנט:

אם זה בניית אתר מדהים מ-0, כתיבת תכנים לאתרים על מגוון נושאים, שיווק האתר ברחבי האינטרנט, כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות, יצירת קשר עם קהל היעד שלכם ועוד.

אני מקדם אתרים, בונה אתרים ומשווק בגוגל וברשתות החברתיות יותר מעשור. יש לי ניסיון רב בתחום הקידום והשיווק – התחלתי בבניית עסקים לעצמי, ולאחר מכן גיליתי שאני מאוד אוהב את תהליך השיווק כך שעברתי לקדם לקוחות רבים, קטנים וגדולים, שזכו להצלחה גם הם.

איש האמון שלכם

באינטרנט לא חסר חברות קידום אתרים אשר מציעות מגוון שירותי שיווק – אך קשה מאוד מכל המבחר העצום הזה למצוא איש מקצוע שיהיה מעין איש האמון שלכם באינטרנט –

כזה שלא יעבוד עליכם, יבצע עבודה איכותית ומקצועית, וידאג להשאיר אתכם עם יד על הדופק לגבי כל מה שהתבצע באתר שלכם או בעמודים שלכם ברשתות השונות.

אני מאמין שאני יכול להיות איש האמון הזה עליו תוכלו לסמוך בעיניים עצומות – בגלל שאני פרילנסר, כל לקוח שאני לוקח על עצמי חשוב לי, ואני מבצע לו את הכל, כך שהאתר לא “נופל בין הכיסאות”, לא עובר בין ידיים של מקדמים שונים בחברות גדולות שלא באמת אכפת להם מההצלחה שלכם בפן האישי.

ניהול מוניטין ברשת לעסקים

שירות מקצועי ואמין

אני מומחה לכל נושא הקידום והשיווק בגוגל, בבניית אתרים ובניהול עמודים ברשתות החברתיות ועוד – אצלי תמצאו את כל השירותים תחת קורת גג אחת מבלי צורך לחפש בחוץ!

יחס אישי לכל לקוח

בגלל שאני פרילנסר, ההצלחה של כל לקוח חשובה שלי, כי זו הצלחה שלי בסופו של דבר. אתם יכולים להתקשר, לסמס או להתעניין בתהליך הקידום כל הזמן ולקבל ממני תמיד יחס אישי ו-VIP.

שקיפות לאורך כל הדרך

חשוב לי לערב את הלקוח בדרך העבודה שלי ובהתקדמות האתר שלו, לכן אני דואג בכל סוף חודש לשלוח לכל הלקוחות שלי דוח מפורט על התקדמות האתר, הביצועים שלו, מה נעשה בחודש החולף ועוד הפתעות.

עבודה חוקית ומקורית

אני לא מאמין בקיצורי דרך או בקידום שחור – בשביל כבוד צריך לעבוד! קידום זה לא קסם, זה תהליך – חשוב לי להביא תוצאות לטווח הרחוק ולא לטווח הקצר לכן אני פועל לפי ההנחיות של גוגל, כותב את כל התכנים המקוריים בעצמי ויוצר תשתית יציבה ונכונה.

ההצלחה שלכם - ההצלחה שלי!

הגיע הזמן לקבל פניות ולקוחות דרך האינטרנט!

אני לא רק מקדם אתרים או בונה אתרי וורדפרס – תוכלו למצוא אצלי מגוון שירותים רחב ועצום כמו כתיבה ועיצוב ניוזלטר, הכנה ועיצוב חוברות מידע לעסקים, ניהול עמודים בגוגל לעסקים, בניית דפי נחיתה ועוד.

הגיע הזמן שהעסק שלכם יגדל ותקבלו לקוחות!

אני מוכן לצאת למסע הזה יחד אתכם - ואתם?

יתרונות הקידום האורגני בגוגל על פני ממומן

ביקורות מלקוחות

מה אומרים עלי

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button