fbpx

קידום אתרים מקצועי בגוגל ע”י מקדם אתרים מומחה

קידום אתרים מקצועי בגוגלקידום אתרים מקצועי בגוגל הוא דבר שכל בעל עסק או בעל אתר / חנות אינטרנטית חייב לחשוב עליו ברגע שהוא פותח עסק.

ברגע שתפתחו עסק חדש, תגלו מהר מאוד שאתם עכשיו צריכים להגיע לאנשים, כדי שיידעו עליכם.

בעידן של היום, פליירים, פרסום בעיתון או מפה לאוזן כבר פחות עובדים. כיום, האינטרנט הוא הכלי החזק ביותר לקבלת חשיפה חדשה ושימור לקוחות קיימים.

לכן, אם אתם רוצים לקבל חשיפה ולהשאיר חותם באינטרנט כדי שאנשים יגיעו אליכם ובכלל ידעו עליכם, אתם צריכים כמה וכמה דברים:

קודם כל, שיהיה לכם אתר. בלי אתר, לא תוכלו לעשות קידום אתר אורגני, ובלי אתר, לאנשים יהיה מאוד קשה להגיע אליכם דרך חיפוש בגוגל – אם בכלל.

למרות שהיום, דפי פייסבוק רבים נסרקים בתוצאות החיפוש של גוגל, אך עדיין עם כל הכבוד לפייסבוק, ויש כבוד, הוא עדיין לא תחליף לאתר.

לכן, אם עדיין אין לכם אתר – לפני שאתם חושבים על קידום אתר, כדאי לכם לחשוב על בניית אתר וורדפרס, שהיא התשתית הנוחה והטובה ביותר היום לבניית אתרים המותאמים לקידום בגוגל בזכות המערכת הפתוחה והקוד החופשי שלה.

בנוסף לבניית האתר וקידומו בגוגל, כדאי מאוד שלאתר יהיה נוכחות גם ברשתות החברתיות.

כבר בטח שמתם לב שלכל אתר אליו נכנסתם, יש תמיד פינה של “עקבו אחרינו ברשתות החברתיות”, בו ניתן למצוא במרוכז את כל העמודים של האתר ברשתות החברתיות.

חשוב לא להסתמך רק על גוגל ולבנות לעצמכם עמודים חזקים עם קהל עוקבים, שהוא קהל היעד שלכם, אשר יעזור לכם להביא תנועה רבה גם מהרשתות החברתיות, ויעזור לכם גם לחזק את האתר בעיניי גוגל.

קידום אתרים מקצועי בגוגל – להגיע לתוצאות ולראות תוצאות

רבים בעלי העסקים שפונים לחברות קידום או למקדמי אתרים פרילנסרים לקבלת שירות קידום ושיווק בגוגל וברשתות החברתיות מסיבות רבות של חוסר זמן, חוסר ידע וחוסר יכולת.

בתור מקדם אתרים פרילנסר, אני מעניק את כל השירותים עליהם כתבתי במאמר – החל מבניית אתר ועד שיווק האתר בגוגל וניהול עמודים ברשתות החברתיות לרבות ניהול עמוד אינסטגרם וכמובן ניהול עמוד ברשת החברתית המובילה ביותר – ניהול עמוד עסקי בפייסבוק.

כך שאצלי אתם מקבלים את כל שירותי השיווק והקידום שהעסק שלכם צריך בשביל להתקדם, להצליח, לקבל חשיפה וכמובן בעקבות זה גם גולשים שהיפכו בהדרגה ללקוחות משלמים.

אצלי אתם מקבלים דוח חודשי כל סוף חודש בו אתם יודעים בדיוק מה עשיתי לכם באתר בחודש החולף, אני תמיד זמין ומעניק יחס אישי לכל לקוח, שהופך כבר לחבר לכל דבר.

בנוסף אני מעניק שירותי בונוס בחבילות שלי שבדרך כלל חברות ומקדמי אתרים אחרים לא נותנים – כמו למשל ניהול שוטף של האתר בעמוד גוגל פלוס עסקי, ועד חיבור לכלים של סטטיסטיקות ומעקב.

מחפשים שירותי קידום אתרים מקצועי בגוגל? צרו איתי קשר עוד היום!

לקבלת קידום אתרים מקצועי בגוגל כדאי לפנות אך ורק אל מקדם אתרים המומחה בקידום אתרים, בין אם זה ממומן או אורגני, וברשתות החברתיות באינטרנט כמו אינסטגרם ופייסבוק.

תרגישו חופשי להתקשר אלי לקבלת פרטים נוספים על חבילות הקידום המיוחדות שלי ולקבלת הצעת מחיר המותאמת במיוחד לעסק שלכם ותקבלו את המחיר הכי משתלם בארץ עם השירות הכי אישי ומקצועי!

ניתן להתקשר אלי לפלאפון האישי שלי במספר 050-5869056 או לפנות אלי במייל לכתובת [email protected] או מלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם בהקדם.

עוד עלי, על שירותיי, לקריאת מדריכים נוספים שכתבתי ופרסמתי לצד טיפים והמלצות – היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button