fbpx

פתיחה וניהול עמוד גוגל לעסק שלי - לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש

פתיחה וניהול עמוד גוגל לעסק שלי זה בעצם דף עסקי בגוגל עסקים שמחליף את “גוגל פלוס”, הרשת החברתית לשעבר של גוגל, בה היה ניתן לפתוח דף “גוגל פלוס עסקי” ובכך להופיע במפות של גוגל ולשפר את נראות העסק ע”י הוספת תפריט עם מפה בצד החיפוש כאשר גולשים היו מחפשים את העסק שלכם בגוגל.

גוגל היא ענקית האינטרנט, וזה כבר ידוע לכולנו, ואני בעצם לא מחדש שום דבר שאני כותב את זה. גוגל התחילה בעצם כדבר אחד, פשוט וקליל: מנוע חיפוש באינטרנט.

מנוע חיפוש שהגולשים נעזרים בו להגיע לתוצאות שהם חיפשו. עם השנים, גוגל נהייתה כבר “חברת על” ומנוע חיפוש לא הספיק לה – היא שמה דריכת רגל כמעט בכל תחום אפשרי בו אנחנו משתמשים או צריכים באינטרנט.

לדוגמא- גולש רוצה למצוא כתובת של עסק מסוים בארץ ולהגיע אליו – בשביל זה גוגל המציאה את “גוגל מפות” או “גוגל ארת'”. צריכים לאחסן את הקבצים שלכם בענן? בשביל זה הומצא “כונן גוגל”.

צריכים להעלות או לצפות בסרטונים? בשביל זה גוגל קנה את יוטיוב (ראה גם שיווק וקידום סרטונים ביוטיוב).

צריכים מייל? בשביל זה גוגל המציא את “גוגל מייל” או בשמו המקוצר ג’ימייל. אז כמו שכבר הבנתם, אני יכול להמשיך בפירוט הזה עד אין סוף, כי בגוגל יש ה-כ-ל וזה כבר ממזמן לא מנוע חיפוש, אלא הרבה יותר מזה.

ואז, יום אחד בהיר בשנת 2011, גוגל החליטה שהגיע הזמן שתהיה להם גם רשת חברתית.

לכן החברה החליטה להקים את גוגל פלוס, רשת חברתית לכל דבר ועניין, שהיו נוהגים לעשות בה שימוש רב בתחום של קידום אתרים.

אך מה לעשות, חוץ ממקדמי אתרים נדמה שאף אחד לא באמת השתמש ברשת החברתית הזו. בתחילת 2019, לאור אי ההצלחה של הרשת החברתית ולאור העובדה שהייתה פריצה באבטחה ומלא מידע פרטי התגלה לחברות זרות דרך גוגל פלוס, החליטו בגוגל לסגור את הרשת החברתית לאלתר.

לנו בתור בעלי עסקים ובעלי אתרים זה לא משנה בכלל, כי מה שהחליף את גוגל פלוס הוא “גוגל עסקים” – שלהם יש אותו עיקרון חשוב: להוסיף את העסק שלנו למפות של גוגל וגם לשפר את נראות העסק בתוצאות החיפוש כאשר גולש מחפש אתכם

למה צריך פתיחה וניהול עמוד גוגל לעסק שלי בכלל ?

קידום ושיווק אתר בגוגל פלוס +אז נכון, יש מלא רשתות חברתיות, ומתוכן מלא רשתות שחייבים לעסק כמו ניהול עמוד בפייסבוק, עמוד בטוויטר ואף משתמש באינסטגרם, אבל אף רשת חברתית לא משפרת לנו את נראות העסק כפי שעושה “גוגל עסקים”.

ולמה? קודם כל, עם כל הכבוד לכל הרשתות החברתיות, ויש כבוד (!), אסור לנו לשכוח שגוגל עסקים שייכת לגוגל, מה שאומר שאם נפרסם ונשווק שם, זה גם יעלה את הערך האתר בעיניי גוגל וגם יביא לנו שיפור בנראות של גוגל, יהיה לגולש קל להבין מה שעות הפעילות שלנו, איפה אנחנו נמצאים, הוא יוכל להתקשר אלינו מיד וכבר הנה עוד כמה יתרונות בפתיחת דף עסקי בגוגל עסקים:

  1. אמצעי לקידום התכנים – אפשר בקלות להעלות לגוגל עסקים סרטונים, תמונות, מאמרים וקישורים לאתר.
  2. יצירת קשרים עם עסקים אחרים – תוכלו להכיר ברשת עוד אנשים שאף עוסקים באותם תחומים ולפתח איתם קשרים.
  3. אתם משפרים את הנראות של העסק שלכם בחיפוש של גוגל.
  4. קל לגולש להבין מיד דברים הכרחיים לגביכם כמו איפה אתם נמצאים פיזית, מהן שעות הפעילות שלכם, מה המספר טלפון שלכם, מה הקישור לאתר שלכם ועוד.

פתיחה וניהול עמוד גוגל לעסק שלי – חובה לכל בעל אתר!

זה חינם לפתוח דף עסקי בגוגל עסקים וזה משתלם במיוחד – זה כבר מקפיץ את הנראות שלכם ודואג שתראו רלוונטיים ומקצוענים כלפי הגולשים שלכם.

בדף העסקי הזה אנחנו רושמים את כתובת העסק שלנו (הכתובת הפיזית של החנות שלכם או כל מקום אחר בו אתם נמצאים ומעניקים בו שירות), רושמים את שעות הפתיחה והסגירה של החנות/העסק, נותנים מספר פלאפון ישיר, הוראות הגעה, קישור לאתר שלנו ועוד.

בכך אנחנו בעצם משפרים את הביצועים שלנו ואת הנראות של העסק שלנו בגוגל. בטח יצא לכם לחפש עסק בגוגל ולראות בצד את המלבן עם התמונות של העסק ומפה. זה בעצם מה שמעניק לנו השרות הזה – ואחרי שאנחנו עושים את זה, גם העסק שלנו יזכה למלבן משלו בצד שמאל בתוצאות החיפוש (ראו תמונה) ויעשה מין “סדר” לגולשים, יעזור להם ללמוד עוד עליכם ובכלל למצוא אתכם, ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלכם.

יש המון יתרונות בעמוד גוגל לעסק, ואלו חלק מהם:

  1. העסק שלכם יופיע במפות של גוגל וגולשים יוכלו להגיע אליכם גם דרך אפליקציית “גוגל מפות”.
  2. יוכל לאפשר לגולשים וללקוחות שלכם להשאיר ביקורת עליכם בעמוד העסקי, כך שביקורות טובות עליכם יכולים לעזור לכם מאוד
  3. משפר את נראות העסק שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל
  4. מאפשר ללקוחות ולגולשים ליצור אתכם קשר בקלות
  5. מאפשר לשתף מידע בפרופיל עצמו וקידום תכני האתר והאתר עצמו

רוצים שאפתח ואנהל לכם דף עסקי בגוגל עסקים ?

זקוקים לשירותי קידום אתרים נוספים או אחרים?

צרו איתי קשר עכשיו ונדבר 🙂

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button