fbpx

בניית אתרים למוזיקאים ולאמנים שרוצים להצליח – ובגדול!

בניית אתרים למוזיקאים ולאמניםְשירות בניית אתרים למוזיקאים ולאמנים יכול להפוך אתכם מעוד אמן למותג מושך ומקצועי, אשר יכול לקדם אתכם בתעשיית המוזיקה הישראלית.

אם חיפשתם בגוגל בניית אתרים למוזיקאים והגעתם לאתר שלי, זה אומר 2 דברים: שאתם אמנים בעצמכם, ושאתם מחפשים בונה אתרים שיבנה לכם אתר מקצועי.

ובכן, הגעתם למקום – שמי מתן כהן, ומלבד העובדה שאני מקדם אתרים, אני אמן ומוזיקאי בעצמו, אשר כותב תוכן לא רק לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אלא גם שירים לעצמו.

בתור מוזיקאי, אני מבין כמה המוזיקה שלכם חשובה לכם, וכמה תעשיית המוזיקה היא לא פשוטה בלשון המעטה-

אתם משקיעים המון זמן על כתיבה והלחנה, על אימונים, ולא מעט כסף על הפקה, מיקס ומאסטרינג, הפצה דיגיטלית, יחצן, שליחת השיר לרדיו, צילום קליפ, עיצוב עטיפה… והיד עוד נטויה.

לכן, שירות בניית אתרים נראה להרבה אמנים ולמוזיקאים רבים בתור “מותרות” – הרי בשביל מה צריך את זה? במילא כל הקהל שלכם נמצא באינסטוש ובפייסבוק, לא?!

אך אנשים לא מבינים שזה לגמרי ההיפך – זה יכול לחסוך להם המון כסף, ולרכז את כל החומרים שלכם ועליכם במקום אחד:

בעזרת האתר תוכלו למשל לבנות דף נפרד לכל שיר שלכם ואיפה ניתן להאזין לו (במקום לבנות דפים בתשלום אצל אתרים אחרים שמציעים את השירות הזה), ליצור דף EPK מרשים שחברות ההפצה כמו מייסונג, פטיפון ולינקטון דורשות עבורו הרבה כסף ועוד-

ואלו דוגמאות שאני זורק עכשיו על המקלדת ממש על קצה המזלג… מבינים עכשיו למה בניית אתר למוזיקאי היא דווקא חסכונית מאוד ולא “מיותרת”?

כי אם אתם רוצים להתלבט ולבלוט בתעשיית המוזיקה בארץ ובעולם, אתם צריכים להיות מקצועיים-

וכן, זה אומר גם בניית אתר בוורדפרס אשר ישמש בתור כרטיס הביקור שלכם באינטרנט, בעזרתו תראו מקצועיים יותר כלפי שדרנים, מנהלי פסטיבלים ואנשי תקשורת מצד אחד, וגם הקהל שלכם ימצא בו מידע שימושי עליכם החל מלוח הופעות ועד רכישת המוזיקה שלכם ממכם ישירות.

ככה, האתר יכול להיות בית וקורת גג לכל הדברים שלכם, ולשמש לנכס דיגיטלי משל עצמכם (ולא – עמוד בפייסבוק או באינסטגרם זה לא נכס, אתם רק “אורחים” אצל צוקרברג, שיכול לקום יום אחד בבוקר ולהגביל את החשיפה ולעשות מה שבא לו).

ולא, אני לא אומר את זה כי אני בונה אתרים שרוצה שתעשו אצלו אתר נטו – אני אומר את זה בשבילכם, כי אם אתם רוצים להצליח – אתם צריכים להיראות מצליחים, ואתר הוא חלק חשוב מזה.

רגע, עמוד באינסטגרם או בפייסבוק לא מספיק?!

אני רואה יותר ויותר אמנים בשנים האחרונות מבינים את המשמעות של בניית אתר, אך עדיין יש אמנים רבים היום שמעדיפים לפתוח רק עמוד עסקי בפייסבוק, למכור את המוזיקה שלהם דרך באנדקמפ או מקסימום להתפשר על אתר וויקס חינמי ופשוט (ובינינו – הוא גם מכוער ולא מקצועי).

חשבו לעצמכם איזה בלאגן האמנים יוצרים לעצמם, למאזינים שלהם, ולאנשי התעשייה.

בואו ניקח לרגע את נקודת המבט של המאזין:

קידום אתרים בזמן נגיף קורונהתחשבו כמה יהיה נוח לו לדעת שיש לו אתר בו הוא יוכל ליהנות ממכם כמו שצריך?

אם הוא ירצה לקרוא אודותיכם – הוא יכנס לעמוד “ביוגרפיה”. אם הוא ירצה להאזין למוזיקה שלכם ולרכוש אותה – הוא יכנס לעמוד “מוזיקה”.

אם הוא ירצה ללכת להופעה שלכם – הוא יוכל להתעדכן ישירות בעמוד “הופעות” באתר שלכם, וכן הלאה.

כשאתם כותבים פוסט בפייסבוק או באינסטגרם – בסופו של דבר, הפוסט יורד למטה ונעלם מהעין ומהזיכרון.

זה בניגוד לאתר, בו הכל נמצא בפשטות ובקלות, קל מאוד להגיע אליו וחווית המשתמש נפלאה.

וזה כמובן מבלי לציין את האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם – הרי מחר בבוקר אתם יכולים לקום ולגלות שהעמוד שלכם נחסם ונסגר כי מישהו התלונן עליכם, או שהחשיפה האורגנית ירדה פלאים ואם נלך קצת יותר קיצונית – יום אחד תגלו שאינסטגרם מחליטה לסגור.

מה תעשו אז עם כל הקהל שצברתם?

ואל תגידו “לי זה לא יקרה” – זה קרה להמון אתרים חזקים בארץ כמו חבר’ה, מקושרים, נענע ועוד, ועד אתרים חזקים בעולם כמו MySpace שאיבד את הרלוונטיות שלו.

בעזרת האתר יהיה לכם נכס משלכם אשר לא תלוי באף אחד, ותוכלו לשמר את הקהל שלכם בעזרת ניוזלטר בו תוכלו לעדכן את הקהל שלכם בכל הנוגע לסינגל חדש או הופעה מתקרבת.

ובואו נתייחס לנקודת המבט של אנשי התקשורת:

אתם יודעים כמה הם מוצפים מדי יום בפניות של מוזיקאים? בעזרת אתר תוכלו להפוך את החיים שלהם להרבה יותר פשוטים וקלים-

גם השדרן או איש התקשורת שהכי ירצה לעזור לכם, בסוף יכול לגלות קשיים במתן העזרה:

בעזרת האתר תוכלו לתת לו כתובת אחת לכל מה שהוא צריך: עמוד עם תמונות שלכם, עמוד עם מידע עליכם, עמוד מדיה בו דברים שכתבו עליכם בתקשורת, עמוד עם המוזיקה שלכם ועוד.

עזרו לאנשים לעזור לכם!

ככה תראו גם מקצועיים וגם אמנים שלוקחים את המוזיקה שלהם ברצינות הראויה – זה ישדר להם שאתם כאן בשביל להישאר, ושמוזיקה היא לא משהו “מהצד” עבורכם ושזה המקצוע שלכם.

בנוסף, תוכלו לרכז את כל מה שכתבו עליכם בעיתונות או בתקשורת בדף אחד – וזה יעניק לכם מעין “הוכחה חברתית” על כמה טובים אתם וכמה מדברים עליכם, כך שיהיה ברור לאיש התקשורת שאתם משהו מיוחד.

למה וורדפרס עדיף על פני בניית אתרים למוזיקאים ולאמנים בוויקס ?

אי אפשר להצליח היום בלי אתר, אבל גם לבנות אתר צריך לדעת איך.

מלבד וורדפרס, אחת הפלטפורמות המפורסמות והאהובות היום לבניית אתרים הן וויקס – מערכת חינמית כביכול המאפשרת בניית אתר בקלות ובמהירות.

אך אתם מכירים את האמרה “מה שזול הוא בסוף יקר יותר”? זה בדיוק מה שקורה עם וויקס…

קודם כל, זה לא ממש חינם, וכדי לקבל כתובת מותאמת משלכם תצטרכו לשלם – אם לא תעשו זאת, תהיה לכם כתובת מכוערת וחלון בכל האתר אשר מכריז שהאתר נבנה בחינם דרך וויקס.

גם אם תשלמו ותבנו אתר – האפשרויות בוויקס הן מאוד מוגבלות, וכל דבר שתרצו לעשות יהיה תלוי במסגרת האפשרויות של וויקס.

זה בניגוד לוורדפרס, מערכת קוד פתוח המאפשרת לעשות הכל, וכמעט כל מה שתרצו לעשות באתר שלכם – כבר מישהו בנה לזה תוסף הניתן להורדה בקלות ובמהירות.

זה מה שאתם רוצים לשדר ולהעביר ברושם הראשוני? משהו זול ופשוט?

האתר שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם באינטרנט – ולרבים מהתעשייה זו הדרך היחידה להכיר אתכם כפי שצריך, ומי כמוכם יודע כמה הרושם הראשוני חשוב.

השקיעו בקהל שלכם ובאנשי התקשורת שבסופו של דבר ירצו לעזור לכם – ובנו אתר שמשדר מקצועיות, יופי ורצינות!

אל תצפו שאחרים ישקיעו עליכם זמן וכסף אם אתם לא מסוגלים להשקיע אפילו בעצמכם ולבנות אתר כמו שצריך.

אתרי וורדפרס גם מושלמים עבור קידום אתרים אורגני, בעזרתו ניתן “לצאת מחוץ לקופסה” ולקדם את עצמכם תחת ביטויים בגוגל ולגרום לקהל חדש להיחשף אליכם.

לכן בתור מקדם אתרים פרילנסר, אל תתפשרו, וודאו שהאתר שלכם נבנה בוורדפרס ותודו לי אחר כך!

עוד על למה וורדפרס עדיפה על וויקס כתבתי במאמר המקיף הבא.

תשכחו מאתר באנדקמפ – בעזרת בניית אתרים למוזיקאים ולאמנים תוכלו למכור את המוזיקה בלי עמלות!

למה להיות תלויים בחסדים של באנדקמפ, אם אתם יכולים להפנות את המעריצים / המאזינים שלכם לאתר שלכם, בו תמכרו את המוזיקה ישירות?

ככה תהיה לכם שליטה מלאה על היצירה שלכם, ותיהנו מכל הרווחים – מבלי לחלוק עמלות עם באנדקמפ.

חוץ מזה, גם ככה באנדקמפ מתאימה רק למעריצים ופחות לאנשי תקשורת… הם יצטרכו יותר דברים אחרים כמו קטעי עיתונות, מוזיקה בחנויות סטרימינג (כמו ספוטייפי או אפל), מפרט טכני אם אתם מתכוונים להופיע בפסטיבלים ועוד.

כל זה ועוד הם יוכלו להשיג דרך האתר שלכם – וזה במקום להפציץ אותם במייל אחד את כל התכנים האלו באופן מבולגן, או לשלוח להם קישור לתיקיית Dropbox.

בכל מקרה, אנשי התעשייה והתקשורת הם אנשים עסוקים, ואתם צריכים תוך זמן קצר בלבד, לתת להם הכל, ולא לגרום להם לרדוף אחריכם.

תאמינו לי שאם המוזיקה שלכם תהיה טובה והכל יהיה מסודר להם בקלות, הם ייהנו מחוויה שתגרום להם לא לשכוח אתכם, ואף תגרמו להם לעזור לכם עוד יותר.

הרי הם לא עובדים אצלכם – ואם לא תהיו מסודרים, הם פשוט ידלגו למייל הבא של מוזיקאי שכן לקח את העסק שלו ברצינות.

כי מוזיקה היא עסק לכל דבר.

בנוסף, בעזרת אתר תוכלו לבלוט על פני אמנים אחרים וזו כבר נקודת זכות אחת שייתנו לכם אנשים רבים, וביניהם אנשי תקשורת ומעריצים.

אז מה אתר יכול להעניק לכם?

יותר נכון לשאול – מה הוא לא יעניק לכם! אבל הנה כמה יתרונות חשובים בבניית אתר שיחסוך לכם כל כך הרבה כסף:

מקור מידע

באתר יהיה ניתן להשיג את כל מה שהאוהדים ישמחו לדעת עליכם, ותכנים שיעזרו לאנשי התעשייה לעזור לכם: ביוגרפיה, פרטי אודות, תמונות, מדיה, מוזיקה ועוד.

ליצור פעולה אצל הקהל

לקנות את האלבום החדש, לצפות בקליפים, להירשם לרשימת דיוור כדי שתוכלו לשלוח להם מיילים, להתעדכן לגבי הופעות ולקנות אליהם כרטיסים ועוד.

להתנהל במקצועיות עם אנשי תקשורת

תנו לאנשי התעשייה והתקשורת את כל מה שהם צריכים על מגש, כדי לעזור להם לעזור לכם:

תמונות לתקשורת, מידע עליכם, המוזיקה שלכם, חבילת EPK ועוד.

בניית מותג ותדמית

בעזרת האתר תוכלו לחזק את התדמית שלכם ולהעצים את המותג שהוא בעצם אתם.

זה גם יגרום לכם לבלוט על פני אמנים אחרים ויעניק לכם יתרון משמעותי על פני אמנים אחרים שפועלים רק בזירת הפייסבוק, האינסטגרם או הבאנדקמפ.

למכור את המוזיקה שלכם

איזה כיף יהיה ליצור חנות בה תוכלו למכור את המוזיקה שלכם מבלי לשלם עמלות לאנשים? גם לא תהיו מוגבלים רק למוזיקה – תוכלו למכור מה שעולה בראש שלכם – מחולצות ואלבומים ועד תמונות או גלויות.

מוזיקאים, הגיע הזמן לבנות לעצמכם נכס!

בואו להבליט את עצמכם מאמנים אחרים עוד היום ולהקים אתר מדהים המותאם לכם כמו כפפה ליד >>

מה אני מציע לכם בתור בונה אתרים למוזיקאים?

בניית אתר מקצועי ומוכן לסריקה בגוגל

מה עושה מקדם אתרים פרילנסר ?כולל כל מה שאתם צריכים בשביל להשאיר רושם חיובי שאתם מקצוענים שמתייחסים אל המוזיקה שלהם ברצינות – וכל זה במחיר משתלם הכולל הכל!

אתם לא צריכים לעשות כלום – אני דואג לבנות לכם את האתר, לעצב אותו וכמובן למלא אותו בתוכן!

אני לא רק מקדם אתרים אלא גם מוזיקאי בפני עצמו, כך שאני יודע איך לדבר אל הקהל שלכם וגם אל אנשי התקשורת בצורה מיוחדת ויצירתית.

בניית עמודים וכתיבת תוכן

לאתרים של מוזיקאים יש מבנה מיוחד מאשר אתרים של בעלי עסקים אחרים, וצריך לדעת איך לבנות אותם.

אני דואג לבנות לכם עמודים שיקדמו אתכם וישרתו את קהל המאזינים שלכם ואנשי התעשייה:

עמוד ראשי יפהפה שבו רוב הגולשים יבקרו, עמוד ביוגרפיה אודותיכם ואודות המוזיקה שלכם, עמוד חדשות אשר יהווה בלוג בו תוכלו לעדכן חדשות, סיפורים ומידע על הופעה או סינגל, עמוד מדיה בו תוכלו להעלות קטעים מהתקשורת, עמוד הופעות ובו מידע על ההופעות הקרובות וקישור לרכישת כרטיסים, עמוד צור קשר, עמוד מוזיקה ועוד.

רשימת דיוור

כמובן שניוזלטר הוא חשוב היום בכל אתר של אמן היום, לכן אני דואג לבנות לכם ניוזלטר (רשימת דיוור) באתר עם אפשרות הרשמה קלה ומהירה.

ערוצי סטרימינג ורשתות חברתיות

כמובן שבכל מקום באתר הרשתות החברתיות וערוצי הסטרימינג (אפל מיוזיק, ספוטייפי ועוד) יהיו במקום בולט לעין כך שלא יהיה ניתן לפספס אותם.

הטמעת כלי מעקב באתר

אדאג להטמיע באתר כלי מעקב שונים של גוגל אשר יעזרו לכם לנתח את הפעילות של הגולשים באתר (איפה גלשו, מה עשו, על מה לחצו ועוד), מי הקהל שלכם (בני כמה, מאיפה ועוד) ואיך הם הגיעו אליכם מגוגל.

הטמעת פיקסל של פייסבוק

מצוין עבור אלו מכם שמבצעים קידום ממומן ברשתות החברתיות כמו בפייסבוק ובאינסטגרם.

כך תוכלו לפרסם מודעות לאנשים שביקרו לכם באתר – דמיינו לעצמכם כמה זה יעזור לכם אם שדרן שנכנס לכם לאתר יוכל לקבל ממכם מודעות וכך לדעת מה חדש אצלכם מבלי שבכלל פניתם אליו שוב?!

הדרכה על האתר מרחוק

בסיום העבודה, לאחר שנתתי לכם כמובן חשבונית מס קבלה, גישה מלאה לאתר, לאחסון ולכלי המעקב שהתקנתי לכם באתר, אני לא משאיר אתכם לבד-

אני מעביר לכם הדרכה מרחוק דרך שליטה מרחוק על איך משתמשים באתר, איך מנהלים אותו ואיך מעדכנים אותו, כך שתהיה לכם שליטה מלאה ותדעו איך לתפעל אותו בעצמכם!

דף EPK לאנשי התקשורת

זה למתקדמים: אוכל ליצור לכם דף מיוחד באתר של EPK אשר היה גלוי בקישור בלבד – זהו דף המיועד לאנשי תקשורת ולא לאוהדים שלכם, כך שהוא לא יוצג לכל גולשי האתר.

ה-EPK הוא קיצור של Electronic Press Kit ובו למעשה יש את כל המידע שאנשי התקשורת והמדיה צריכים כדי לעזור לכם.

אעזור לכם כמובן גם לייצר את כל המסמכים במסגרת השירות.

בנוסף, אוכל לשים לכם את הדף הזה בסיסמה אותה תוכלו למסור לאנשי התקשורת, כך שלא יהיה מצב שהיא תגיע לאוהדים שלכם.

או להיפך: הוא יהיה גלוי ללא סיסמה, אך בלי יכולת להגיע אליו מתוך האתר או מגוגל למי שלא קיבל את הכתובת (זה מה שאני עושה באופן אישית באתרים שאני בונה למוזיקאים, כי אני לא רוצה להכביד על אנשים בסיסמאות).

דף האזנה לסינגל

עוד שירות למתקדמים מביניכם:

במקום ליצור דפי האזנה לסינגל בכל חנויות הסטרימינג, כמו השירות שמציע בתשלום Smarturl, אוכל לייצר לכם תבנית כזו לסינגל מתוך האתר שלכם – כך שכל התנועה שתשלחו את המאזינים תהיה רק לאתר שלכם!

מחירים משתלמים

אני יודע שלהיות מוזיקאי, ועוד בישראל, זה עסק לא זול. לכן, בתור אחד שהוא אמן יוצר בעצמו, אדאג לכם למחיר שווה ומשתלם במיוחד על שירות בניית אתרים למוזיקאים ולאמנים שלא תוכלו לסרב לו!

מוזמנים לפנות אלי עוד לפלאפון 050-5869056 או כתבו לי למייל [email protected] או השאירו לי פניה בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי!

אז מה היה לנו כאן עד עכשיו?
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button