fbpx

קידום ושיווק סרטונים ביוטיוב

יוטיוב היא רשת חברתית שמאפשרת לגולשיה להעלות סרטונים מכל הסוגים: אישיים, עסקיים ועוד, ומאפשרת לגולשים אחרים לצפות בהם ואף להגיב, לשתף ולעשות לייק, ממש כמו בפייסבוק. אז למה אנחנו חייבים יוטיוב לאתר שלנו ומה זה כבר עוזר בקידום האתר? כל זה ועוד בעמוד הבא. קריאה נעימה!

יוטיוב ככלי לקידום האתר

ההשפעה של יוטיוב בקידום אתרים נהיית מיום ליום גדולה וגדולה. הרבה אנשים מקדמים את העסק שלהם דרך שיווק ברשת החברתית העצומה הזו, והעובדה שגוגל קנתה את יוטיוב לא מזמן העצימה את תחום קידום האתרים דרך יוטיוב.

אז כמו שאתם בטח יודעים, יוטיוב הוא אתר עצום ומאגר אין סופי לסרטונים, קליפים, חדשות, סרטונים אישיים ועסקים וכן עוד. אני בטוח שלא פעם השתמשתם בו, אפילו בשביל לשמוע שיר אחד או לצפות בטריילרים או בפרקים מתוך סדרה אהובה. וזה לגיטימי ביותר.

אז איפה קידום האתר שלנו נכנס פה? או, שאלה מצוינת. קודם כל, גוגל מאוד מעודד העלאת סרטונים לאתר שלכם, ועוד יותר שמדובר ביוטיוב, ששייך לגוגל. אם שמתם לב, לפעמים שמחפשים מידע כלשהו באינטרנט, גם בעמודים הראשונים בגוגל קופץ לנו סרטונים בתוצאות החיפוש.

כמו כן, כמו שיש אפשרות לחפש בגוגל מידע מהאינטרנט, יש גם קטגוריית “סרטונים” שבה אתם עושים חיפוש ספציפי על סרטונים, ותתפלאו: לא מעט אנשים משתמשים בזה. אותו דבר לגבי תמונות, לכן תמונות וסרטונים נהיו פופלארים בקרב מקדמי האתרים, ולא מעט מקדמי אתרים משתמשים רק בסרטונים לקידום האתר!

אז איך נשתמש ביוטיוב לצורך קידום האתר שלנו?

קודם כל, בשביל קידום ושיווק סרטונים ביוטיוב אנחנו צריכים סרטונים כמובן. וכמה שיותר – יותר טוב! הרי זה משובח. ושימו לב, אתם צריכים סרטונים שונים ומגוונים.

יוטיוב לא פראייר, והוא לא מאשר העלאת אותו סרטון יותר מפעם אחת לאתר, והוא ישר יעיר לכם שהסרטון כבר הועלה וקיים באתר. כך שאם חשבתם לעשות רק סרטון אחד ולהעלות אותו מלא פעמים בתיאור אחד – תשכחו מזה. זה כמו בגוגל, לא נעלה אותו עמוד מאות פעמים, הרי גוגל יודע ומזהה זאת, כך שאנחנו בעצם יכולים לעבוד רק על עצמנו. לכן, צריכים להעלות סרטונים מגוונים ושונים, כדי שיוטיוב יקבל את זה.

לאחר שהעלנו את הסרטונים, צריך לערוך ולהתאים את עמוד הפרופיל שלנו ביוטיוב לאתר שלנו ולקשר אותו עם שאר הרשתות החברתיות. כך שמי שרואה אותנו ביוטיוב ורוצה “לטעום” עוד מאיתנו, יוכל למצוא אותנו בקלות דרך יוטיוב. לשם כך חייבים לאמת את החשבון דרך האתר ושיוטיוב ידע שהאתר שלכם שייך לכם, שיהיה אפשר גם להיכנס לאתר שלכם דרך הסרטון עצמו, תוך כדי לחיצה על המסך של הסרטון. כן, זה אפשרי. האימות הוא חובה, כי יוטיוב לא יתן לכם לקשר קישור מכל אתר. רק לאתר שלכם,אותו הקלדתם ואימתתם איתו.

יש אנשים שימעיטו בערכו של יוטיוב, אבל יוטיוב הוא דרך מוצלחת. לא רק שהוא משווק את האתר שלנו, הוא מראה את הפנים של העסק. יש הרבה אנשים שאין להם כח וסבלנות לקרוא את התוכן באתר ויסתפקו בסרטון קצרצר וקולע למטרה.

אם תעניינו אותם, זה יגרום להם להתאמץ קצת יותר ולהיכנס לאתר ומשם לקרוא את התוכן, ואף להתקשר אליכם ולהפוך מגולש ללקוח. כמו כן, אפשר גם לקדם סרטונים ביוטיוב בתור עצמם כמו שמקדמים אתר. גם קידום ממומן יש ביוטיוב, ממש כמו בגוגל!

לאחר מכן, אפשר גם להעלות את הסרטונים לתוך הדפים באתר שלכם, כך הגולשים ישארו יותר זמן באתר מה שיגביר את זמן השהייה באתר ויקפיץ את האתר בגוגל, ובנוסף התוכן שלכם באתר יראה יותר חי מכיוון שיש סרטונים.

עם תוכן, סרטונים ותמונות – האתר שלכם יהיה תוסס ומלא חיים. יוטיוב יהיה מרוצה, גוגל יהיה מרוצה, וכך גם הגולשים – וכולם מרוויחים. זה win win situation, כמו שאומרים.

שווה להתאמץ ולהעמיד עמוד יוטיוב לתפארת, שלא רק שיעלה את ערך האתר שלכם הוא יוכל להקפיץ אתכם – ולשם כך צריך מקדם אתרים שמכיר את יוטיוב לעומק !

אילו חבילות אני מציע כצלם סרטונים ומנהל עמוד ביוטיוב?

קודם כל, אם אין לכם שום סרטונים, ואתם זקוקים לצלם סרטונים או תמונות – אתם מוזמנים לפנות אלי, נוכל לקבוע להיפגש, אכין כמה תסריטים לסרטונים קצרים שבהם אצלם אתכם ואת בית העסק, ובנוסף אכין עוד כמה סרטוני תמונות או תדמית שאותם תוכלו להעלות ליוטיוב.

זקוקים לעזרה עם יוטיוב? אם תרצו, אוכל בנוסף לצילום תמונות או סרטונים, או רק בשרות זמני, לבנות לכם פרופיל מושקע ביוטיוב מקושר ומאומת עם האתר ועם כל הסרטונים שברשותכם.

רכשתם את חבילת קידום אתרים אורגני המלאה שלי? גם אצלם אתכם וגם אבנה לכם עמוד יוטיוב מושקע במחיר אטרקטיבי!

צריכים תמונת נושא לערוץ ביוטיוב שלכם? לחצו כאן !

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

עוד רשתות חברתיות שיכולות לעניין אותך...

אמנם אין ספק שיוטיוב היא אחת מהרשתות החברתיות החזקות והמפורסמות ביותר בעולם, אך עולם הרשתות החברתיות הוא ענק ומגוון, וכולל לא מעט רשתות נוספות אחרות ומפורסמות לא פחות שאתם צריכים ואף חייבים לצדכם במהלך קידום האתר. לפרטים נוספים, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button