fbpx

עיצוב תמונת נושא לפייסבוק ולרשתות החברתיות

עיצוב תמונת נושא לפייסבוק היא דבר חשוב מכיוון שלכל עמוד פייסבוק שמכבד את עצמו, עסקי או לא עסקי, יש תמונת נושא, שנקראת גם תמונת קאבר (cover באנגלית) אותה אפשר למצוא ממש למעלה בדף הפייסבוק העסקי בו אתם נמצאים, וכנראה זה יהיה הדבר הראשון שאתם תראו ברגע הראשון שתיכנסו לעמוד הפייסבוק.

עיצוב תמונת נושא לפייסבוקגם לעמודי פייסבוק עסקיים וגם לעמודי פייסבוק רגילים כמו למשל של מעריצים או של בלוג שלא רוצה למכור משהו מסוים, יהיה תמונת נושא, קאבר, בעמוד הפייסבוק. בעמודי פייסבוק מבלי רווחים בדרך כלל יהיה רק תמונה של נושא העמוד, ובעמודי פייסבוק עסקיים תוכלו למשל למצוא את הלוגו עם פרטי הקשר של בעל המקום, ככה שיהיה לו קל ליצור איתכם קשר ויהיה לו ברור איך להשיג אתכם.

חשוב לציין שלא רק הפייסבוק דורש תמונת נושא מותאמת לעמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות, לכן אם אתם בנוסף לקידום האתר עוסקים בנושא של שיווק במדיה חברתית, שימו לב שרשתות חברתיות רבות ונוספות יבקשו ממכם תמונת נושא. בין הרשתות החברתיות האלו שתצטרכו להעלות אליהן תמונת קאבר עם העסק שלכם תוכלו למצוא את טאמבלר, טוויטר, גוגל פלוס העסקי וגם האישי ואף יוטיוב שמחמיר ומבקש מידות מסוימות מאוד לתמונת הנושא, כך שבמידות מצומצמות תצטרכו לדחוס את נושא העסק שלכם.

בנוסף אפשר לעשות שימוש נרחב בתמונת הנושא המעוצבת, אפילו להעלות אותה לתוך מערכת ניהול ניוזלטר של העסק שלכם.

מה צריך להיות רשום בתמונת נושא (קאבר) לפייסבוק?

הדבר הראשון שאני עושה בתור מנהל עמוד פייסבוק הוא לעשות עיצוב תמונת נושא לפייסבוק בגלל החשיבות שלו לעמוד, למראה שלו ולמקצועיות שהדף משדר.

גם בשביל להקל על הגולש להבין במהרה על מה העמוד עוסק ואיך יוצרים קשר בקלות, לכן אני דואג להכניס משפט מפתח (ממש כמו מחקר ביטויי מפתח לאתר) על התחום עם פרטי הקשר של בעל העסק.

כמו כן, אפשר גם להחליף מדי פעם את תמונת הקאבר (מומלץ!) כדי להישאר עדכני כלפי הגולשים של העמוד. אפשר למשל לקדם מבצע חדש בעזרת תמונת נושא חדשה, או אפילו שירות חדש. למשל אני, כמקדם אתרים, יכול להוציא שירות קידום אתרים חדש ולעצב לכבוד זה תמונת קאבר חדשה וחגיגית שמכריזה לכולם על השירות החדש וככה לשווק אותו – ככה שכל מי שיכנס לעמוד פייסבוק העסקי שלי מעכשיו, כולל אלו שכבר עשו לי לייק, יידעו שאני מציע גם שירות כזה, בנוסף לכל הנושא של קידום אתרים.

אפשר גם לעצב תמונת קאבר חגיגיות לכבוד חגים ומועדים, למשל תמונת נושא חדשה לפייסבוק לכבוד ראש השנה או סוכות. אפשר לרשום בלי כוונת מכירות פשוט “חג שמח מצוות העובדים שלנו ב-X!” או אפילו לנצל את החג כדי למכור ולשווק את העסק שלנו, כמו למשל לחג הפסח “צאו לחירות עם השירות החדש שלנו!” ולתת בתוך התמונה פרטים.

בנוסף בתור מקדם אתרים אני ממליץ לכם להשתמש בתמונת קאבר גם בפרופיל האישי שלכם ככה שכל החברים שלכם ידעו מה אתם עושים ויוכלו להגיע לעמוד שלכם ולעשות לייק, להתעניין ואף להגיב שם ולשתף איתכם פעולה.

למה כדאי לכם לבחור אותי לעיצוב תמונת הנושא שלכם?

קודם כל יש לי ניסיון רב בניהול עמודי פייסבוק עסקיים וגם ברשתות חברתיות אחרות ועיצבתי עשרות עיצובים לעמודי פייסבוק אותם תוכלו לראות ממש פה למטה בעמוד הזה. כמו שקראתם במאמר שלי, אני שופע רעיונות ואני בן אדם מאוד מקורי, פרפקציוניסט ושופע רעיונות שיווק ככה שאדאג להתאים לרוח העסק והעמוד שלכם תמונת נושא (קאבר) יפה, מושכת, מקורית ומעניינת, שלא תשאיר את הגולש אדיש.

כמו כן אני מעניק שירותי עיצוב רבים, כך שאפשר להזמין ממני גם עיצוב לוגו לאתר, עיצוב תמונת פרופיל לעמוד פייסבוק, עיצוב חוברות ומגזינים ועוד.

אם אתם למשל בוחרים אותי כמנהל העמוד העסקי שלכם בפייסבוק, תקבלו תמונת קאבר בתשלום סמלי וחד פעמי בתוספת לתשלום על ניהול העמוד ככה שהרווחתם וחסכתם כסף!

בנוסף אני גם צלם תמונות לעסקים כך שאם תרצו תמונה מותאמת ומקורית שתשדר את רוח העסק שלכם מתוך העסק עצמו, אשמח להגיע ולצלם ולעשות לכם אפילו בוק תמונות שישמש את העסק שלכם רבות בהמשך.

כמה דוגמאות על קצה המזלג לעיצובים שעשיתי:
בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

רשתות חברתיות שדורשות תמונת נושא:
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button