fbpx

קידום ושיווק באינסטגרם או: למה אתם חייבים נוכחות באינסטוש

אז קודם כל אתחיל בהסבר על אינסטגרם, הרשת החברתית הפופולארית שלאחרונה תפסה תאוצה ומשמשת את רוב מקדמי אתרים ובעלי העסקים כעוד כלי לשיווק האתר שלכם וקידום האתר בגוגל. 

עד לפני כמה זמן אינסטגרם הייתה רשת שהמטרה העיקרית והתמימה שלה לכאורה היה פשוט רק להעלות תמונות. המטרה היתה, שהמשתמש באפליקציה יוכל לצלם תמונה, לשפץ אותה כך שהיא תהיה יפה בכל מיני סוגים של מסגרות ופילטרים, ואז להעלות אותה לרשת. 

מרוב שהיא צברה פופלאריות רבה, רוב בעלי העסקים שמכבדים את עצמם התחילו לעבור לאפליקציה החביבה ופתחו שם עמודים רבים במטרה להעלות תמונות ולשווק את העסק שלהם דרך האפליקציה. יש להרבה אנשים תדמית שלילית על האפליקציה, שהיא של ילדים, אבל זה ממש לא נכון. אז נכון, בטח שמעתם שילדים קוראים לה “אינסטוש” אבל היא ממש לא לילדים. אינסטגרם זה כלי נהדר לשיווק וקידום האתר שלכם, ובאמת שהוא יכול לעזור לכם לא רק בקידום העסק אלא גם בהבאת לקוחות חדשים.

שיווק ברשת החברתית הנ”ל נותנת רק שירות אחד בעצם – תמונות. כבר אמרתי שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים, אז תחשבו איך חשבון אחד עם מלא תמונות יכול לעזור לכם לקדם את העסק.

קידום ושיווק באינסטגרם: איך נשתמש ברשת החברתית הזו לקידום העסק?

קידום ושיווק באינסטגרםשיווק באינסטגרם מתמקד בדבר אחד עיקרי: תמונות. לאחרונה גם אפשר אף להעלות סרטונים של עד 15 שניות, מה שמוסיף עוד אפשרות להעלות לשם סרטונים על האתר או סרטוני תדמית.


תשכחו ממאמרים ותוכן – כל שעליכם לעשות הוא רק להעלות תמונות או סרטונים שקשורים לעסק שלכם, לכן צריך לצלם את העסק שלכם וכמה שיותר הרי זה משובח : תמונות שלכם, תמונות של השרותים שאתם מציעים, סרטון על מוצר מסוים או מבצע (עליכם למהר ולקצר – יש לכם רק 15 שניות לסרטון) או סרטון בו רואים את העסק, החנות או האתר שלכם בקצרה. אפשר לשלב כמה מילים קוצרות וקולעות ולהפנות את הגולשים לעשות לייק בפייסבוק, להיכנס לאתר ועוד.


כדי לצבור קהל גולשים ועוקבים קבועים, עלינו לעדכן בקביעות ובתדירות גבוהה את האינסטגרם שלנו – דאגו להעלות תמונה אחת ביום, שתהיה יפה ומושכת את העין ושתגרום לגולש לרצות לברר עוד על מה שאתם מציעים ועל השרותים שלכם. אפשר גם להציע מבצעים מיוחדים רק לעוקבים באינסטגרם – כך שכל הלקוחות או הגולשים שלכם שכבר עשו לייק בעמוד עסקי בפייסבוק, ירצו לעשות לכם לייק גם באינסטגרם. 

אפשר למשל להתנות את קבלת המבצע רק אם הגולש עשה לייק לתמונה באינסטגרם או התחיל לעקוב אחרינו. 


השתמשו גם בתגיות – תייגו את מילות המפתח של העסק שלכם עם סולמית כדי לצבור גולשים נוספים ולשווק את החשבון אינסטגרם שלכם ברחבי הרשת החברתית. במיוחד בשביל זה כתבתי את המאמר השלם והמורחב על תגיות ותרומתן לקידום האתר.

פייסבוק קנתה את אינסטגרם – במה זה עוזר לנו?

פייסבוק לא יכלה להתעלם מההצלחה של אינסטגרם והחליטה לגייס אותה אליו. הקנייה של אינסטגרם ע”י פייסבוק רק יכולה ללמד אותנו כמה הרשת החברתית הזו שימושית ופופלארית, אם פייסבוק גייסה אותה לצידה. 

על ידי כך, הפייסבוק מעודד שימוש באינסטגרם כך שזה יכול לעזור לנו מאוד בקידום עמוד העסק שלנו בפייסבוק, עמוד שכל בעל אתר ובעל עסק חייב לעצמו. 

אפשר שכל תמונה שתעלו לאינסטגרם תעלה אוטומטית לחשבון האישי שלכם ולעמוד העסקי שלכם בפייסבוק ותגרום לחשיפה שלו, וגם תפנה את הלקוחות והגולשים הקבועים שלנו בעמוד הפייסבוק לעמוד שלנו באינסטגרם – ושניהם יכולים להביל את הגולש לאתר, וגוגל מעריך ואוהב מאוד את העובדה שגולשים מגיעים לאתר שלכם דרך רשתות חברתיות – מה שיעלה את ערך האתר שלכם בעיניי גוגל. 

דבר גורר דבר ברשת האינטרנט ובגוגל, ואין ספק שאינסטגרם היא רשת חברתית שאתם חייבים לקידום האתר והעסק, והיא בין הרשתות החברתיות שהכי מומלץ “לשים דריסת רגל” בהן כדי לשווק את האתר שלנו.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

עוד רשתות חברתיות שיכולות לעניין אותך...

אמנם אין ספק שהרשת החברתית אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות החזקות והמפורסמות ביותר בעולם, אך עולם הרשתות החברתיות הוא ענק ומגוון, וכולל לא מעט רשתות נוספות אחרות ומפורסמות לא פחות שאתם צריכים ואף חייבים לצדכם במהלך קידום האתר. לפרטים נוספים, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button