fbpx

למה לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר ולא עם חברות קידום?

מקדם אתרים פרילנסרהפוסט הבא נועד בשביל בעל העסק הקטן שנחשף לזה שאם הוא רוצה להרים את העסק שלו, הוא קודם כל חייב להעמיד אתר טוב ובשביל כך הוא חייב לבחור מקדם אתרים מקצועי שיקדם אותו בזהירות, בנכונות ובהתמדה, לפי החוקים של גוגל ולא לסטות לרגע מהדרישות המחמירות והמקשות של גוגל לקידום אתרים.

אז אחרי שעברנו על זה, בטח שאלתם את עצמכם לא אחת – מה לעשות: לחפש חברת קידום אתרים שתקדם לי את האתר או פשוט לפנות לבעל מקצוע פרטי, מקדם אתרים פרילנסר, שיקדם לי את האתר בעצמו?

אני לא בא בפוסט הזה להתייפייף ורק לפאר את זה שאין על מה לדבר – תבחרו מקדם אתרים פרילנסר. להיפך, אני רוצה פשוט לדבר על כמה פרמטרים שיש במקדם אתרים פרטי ועצמאי מאשר חברת קידום אתרים גדולה וענקית מלאה מקדמי אתרים שונים ומגוונים.

עם מקדם אתרים פרילנסר לא הולכים לאיבוד

יכול להיות באמת שחברת קידום ומקדם אתרים עצמאי יעשו את אותה איכות של עבודה, באמת. אבל בחברת קידום אתרים הסיכויים שתעבור מנציג לנציג שיטפל בך הוא גדול.

לפעמים קורה מצב “שנופלים בין הכיסאות” כלומר, לא אותו בן אדם יקדם את האתר אישית, כך שמישהו אחר פתאום יכול לקדם אותך מאותה חברה בדיוק. ולא משנה מאיזו סיבה – יצא לחופש, התפטר, התקדם…

לפי דעתי מה שיפה במקדם אתרים עצמאי הוא שנרקם קשר בין הלקוח למקדם, המקדם מכיר כבר את כל הסיפור של בעל העסק, של האתר, הוא איתו מהרגע הראשון והוא מכיר את האתר על כל בוריו.

ברגע שמחליפים מקדם, גם בתוך החברה, זה כמו להתחיל מערכת יחסים חדשה לגמרי. כמו כן, יכול להיות שכמה אנשים בתוך החברה יהיו המקדמים שלך וכל פעם תדבר עם מישהו אחר, מה שגורם שהעבודה כולה על האתר שלך לא תהיה רק אצל בן אדם אחד.

יש אחד שאחראי על כתיבת תוכן שיווקי לאתר, אחד שתפקידו לבנות קישורים חיצוניים לאתר שלך, והשלישי דווקא רק עושה לאתר שלך אופטימיזציה לאתר. אצל מקדם אתרים פרילנסר, כל אלו ועוד עושה רק בן אדם, והדיבור הישיר שלך הוא רק איתו.

מקדם אתרים פרילנסר יתמקד רק בכך

אז נכון, יהיו לו בוודאי עוד לקוחות לקדם מן הסתם, אבל זה לא כמו לעבוד בחברת קידום. תחשבו על זה: נגיד ואתה חשמלאי. אתה פונה לחברת קידום שתקדם את האתר שלך – אך הופ, יש להם כבר אתר של חשמלאי אותו הם מקדמים.

לפעמים המצב הזה יוצר סתירה בעבודה, וזה לא משנה אם מישהו אחד בחברה מקדם אותך ועובד אחר מקדם אותו. הם צריכים להפעיל את אותם משאבים בדיוק כדי לקדם את שניכם, וזה יוצר מצב של סתירה בין העבודות.

מקדם אתרים פרילנסר ועצמאי, או לפחות ככה זה אצלי, לא יודע איך זה אצל מקדמי אתרים עצמאיים אחרים: אני לוקח על עצמי לקדם בעל מקצוע אחד מאותו מקצוע.

כלומר, אם יבוא אלי לדוגמא צלם בבקשה שאקדם אותו, בעוד אני כבר מקדם אתר של צלם – אני אגיד לו שהייתי שמח לעזור לו, אך לצערי אני מחויב לקדם אתר של צלם אחר. כי ברגע שאני לוקח על עצמי פרויקט להרים אתר – אני רוצה לעקוף את המתחרים של אותו אתר, לא לקדם במקביל מתחרה לאתר שלי.

למקדם אתרים פרילנסר יש יותר זמן אליך

נושא הזמן הוא גם נושא חשוב שיש לשקול. מקדם אתרים שעובד בחברת קידום אתרים יעסוק ויקדם נושאים רבים מאוד בשלל נושאים.

עם כל האהבה שלו לתחום והרצון לעזור לך, בסופו של דבר אתה לא משלם לו אישית אלא לחברה שלו, כך שאתה בעצם לא ממש לקוח שלו אישית, אלא של החברה.

יכול להיות מצב בו הוא יהיה עסוק עם לקוח אחר באותו רגע כך שהוא לא יהיה זמין בשבילך 24/7 במשך כל דקה שתרצה לשאול שאלות, להתעניין, לבדוק מה קורה ועוד.

יש אפילו כאלו שלא יסכימו שתתקשר אליהם לפלאפון האישי, כי מצידם זה החיים הפרטיים שלהם, ושיחות תצטרך לבצע רק דרך המייל של החברה או טלפון המשרד, לפי שעות העבודה שלהם.

לסיכום, מה שלא תבחרו, עשו עם עצמכם שיעורי בית לפני שאתם יוצאים למסע הארוך של קידום אתרים אורגני וכמובן בדקו שהמקדם אתרים שבחרתם הוא איש לעניין שיכול לספק לכם את כל מה שאתם מבקשים לתחזוק האתר.

יש לכם מה להגיב? השאירו את דעתכם פה למטה 😀

למידע נוסף וטיפים נוספים היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button