fbpx

קידום ושיווק אתר באמצעות טוויטר

קידום ושיווק בטוויטרטוויטר זו רשת חברתית מאוד מפורסמת ומצליחה באינטרנט, שפועלת על עקרון אחד ומאוד פשוט: לכתוב הודעות קצרות. כמו שבפייסבוק אפשר לכתוב סטאטוסים ולשתף אותם בין החברים או “האוהדים” בדף הפייסבוק העסקי שלנו, אז הסטאטוסים הוא השירות העיקרי שמציעה טוויטר.

כמובן שאפשר להעלות בנוסף לסטאטוס תמונה, סרטון או קישור. היא ידועה בתור הרשת החברתית שמגבילה את גולשיה לכתוב סטאטוסים רק עד 140 תווים.

במה יועיל לי קידום ושיווק בטוויטר לקידום האתר?

לכל סטאטוס שאנחנו מעלים לטוויטר אפשר להשתמש בתגיות, או בשמן השני והמפורסם “האשטאג” – שזה בעצם המילה הלועזית לסולמית. אלו מילות מפתח שמשמשות כתיוג.

כלומר, למשל כתבתי סטאטוס בטוויטר: “מתן כהן מקדם אתרים באינטרנט, בגוגל ושיווק ברשתות החברתיות – מקדם גם בטוויטר!” אז אצרף מילות מפתח שקשורות למשפט שכתבתי.

במשפט שנתתי לדוגמא, אפשר לבחור את מילות המפתח: מקדם אתרים, מקדם אתרים באינטרנט, מקדם בגוגל, מקדם בטוויטר ועוד. אז איך נעשה את ההאשטאג? נוסיף את האייקון סולמית לפני המילים. כלומר: #מקדםאתרים, #מקדםאתריםבאינטרנט #מקדםבגוגל #מקדםבטוויטר.

אי אפשר לעשות רווחים כי זה שובר את המילים. הסתבכתם? בשביל זה כתבתי את המאמר השלם והמורחב על תגיות ושימושן בקידום אתר.

העלתם תוכן חדש לאתר? יופי! אפשר להפיץ אותו בטוויטר ישירות ולהוסיף כפתור של הטוויטר להפצתו כך שאפילו מבלי להתאמץ הרבה, התוכן שלכם יופץ בטוויטר ולרחבי הגולשים שלו באינטרנט.

טוויטר הוא כלי קידום אתרים נהדר לשיווק התוכן שלכם באתר, ואין ספק שהוא נחוץ וחיוני לקידום האתר שלכם ותמיד יעמוד לצדכם ברגע שפרסמתם תוכן חדש ואתם רוצים שהוא יזכה לחשיפה. בנוסף הוא משמש ככלי להגיב לגולשים, להראות התייחסות ולהראות שאתם פעילים גם שם וגם בטוויטר יש ללקוחות שלכם אוזן קשבת.

אני מציע ללקוחות שלי להשתמש בטוויטר: אפתח לכם עמוד בטוויטר שאליו תוכלו להיכנס דרך הפלאפון ואף להתערב במה שקורה, אעלה לשם את כל תכני האתר, אדאג שתקבלו עוקבים חדשים ואפיץ אותו באינטרנט, כמו כן אדאג לעצב עבורכם תמונת נושא לטוויטר שתמשוך גולשים.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

עוד רשתות חברתיות שיכולות לעניין אותך...

אמנם אין ספק שהרשת החברתית טוויטר היא אחת מהרשתות החברתיות החזקות והמפורסמות ביותר בעולם, אך עולם הרשתות החברתיות הוא ענק ומגוון, וכולל לא מעט רשתות נוספות אחרות ומפורסמות לא פחות שאתם צריכים ואף חייבים לצדכם במהלך קידום האתר.

לפרטים נוספים, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button