fbpx

בניית דף נחיתה מקצועי ומעוצב במחיר הוגן ושווה

בניית דף נחיתה עדיין נחשב היום לשירות מבוקש וחשוב אצל כל חברת שיווק שמכבדת את עצמה ובכל קמפיין דיגיטל שרוצה להביא לעצמו פניות ולקוחות או לספר על העסק שלו.

היום, הרבה בעלי עסקים מחליטים לבנות דפי נחיתה מכמה וכמה סיבות, ויש כאלו שיש להם כבר אתרי אינטרנט אך עדיין מחליטים לבנות לעצמם דף נחיתה אגרסיבי שיביא עוד מכירות לעסק.

אז למה צריך בכלל דף נחיתה? מה זה נותן לנו? ומה ההבדל בין דף נחיתה לבין שירות בניית אתרי אינטרנט? המשיכו לקרוא – כל התשובות והרבה יותר בהמשך המאמר!

בניית דף נחיתה בגוגל – מה חשוב לדעת?

קידום אתרים בזולדף נחיתה, ממש כמו שמו, הוא דף אינטרנט אחד ויחיד (לעומת אתר אינטרנט שמורכב מהמון דפים). הגולש פשוט “נוחת” לתוך הדף – למשל, דרך המודעות של גוגל (בעזרת קמפיין קידום ממומן בגוגל) או דרך מודעה ברשת החברתית פייסבוק (בעזרת קמפיין ממומן בפייסבוק) אך לא רק.

בגלל שמדובר בדף אינטרנט בודד, עליו למשוך את תשומת הלב של המבקר כמה שיותר ולהניע אותו לפעולה, כמו קנייה של שירות או מוצר, או על ידי השארת פרטים (מה שאנחנו קוראים לו “ליד”).

בניגוד לאתרים שמכילים עשרות עד מאות עמודים, והגולש יכול ללכת בהם לאיבוד בקלות, בדף הנחיתה הכל צריך להיות ברור, קצר וקולע.

עלינו לגרום ללקוח להבין מיד איפה הוא נמצא, מי אנחנו, מה אנחנו מציעים, איך אנחנו יכולים לשנות את חייו ולמה הוא חייב את המוצר / שירות שלנו.

בתור מקדם אתרים, צפיתי בהרבה דפי נחיתה עם עיצוב יפהפה, אך הם איבדו את הלקוח ואפילו את עצמם. למשל, ראיתי המון דפי נחיתה קצרצרים אשר מורכבים מכמה משפטים קצרים וטופס צור קשר בלבד.

החכמה בבניית דף נחיתה היא להעביר את המסר השיווקי של המוצר שלכם בקלות ובצורה יסודית וחכמה על הבמה שניתנה לו – הרי יש לנו רק דף אחד בלבד להעביר את כל זה ולגרום ללקוח לרכוש מאיתנו או להשאיר פרטים, לכן חשוב מאוד לחשוב שיווקי.

לגולש אין הרבה זמן וסבלנות – אם זאת שמדובר רק בדף אחד, כל מקום בתוכו חייב להיות מנוצל בצורה נכונה כדי לגרום לו להפוך מגולש רנדומלי ללקוח. אחרת הוא יצא מהדף ולא יבצע שום פעולה וכך נפסיד לקוח פוטנציאלי.

המטרה של בניית דף נחיתה היא בסופו של דבר כמו בניית אתרי וורדפרס – להגביר את יחס ההמרה ולהביא מכירות או פניות (תלוי בסוג העסק).

איך שירות בניית דף נחיתה יכול להועיל לי?

לשירות בניית אתר אינטרנט יש הרבה יתרונות – ניתן לעשות לו קידום אורגני ובכך להתקדם בתוצאות החיפוש “הטבעיות” של גוגל מבלי להיות תלויים בקמפיינים ממומנים של גוגל ופייסבוק, הגולש מוצא יותר מידע ומתרשם מאיתנו יותר, ובכלל, לאתר יש יותר כח מדף נחיתה.

אתרים מתאימים כמובן לאתרי מכירות שמצריכים כמובן יותר מדף אחד, בלוגרים, אתרי חדשות, אתרי שיווק שותפים, אתרי קורסים, אתרים של מסעדות, חנויות, קניונים ובעצם – לכל סוג של עסק.

אך עם זאת, יש אנשים שיש להם רק מוצר / שירות אחד והם לא צריכים אתר שלם שיכיל דפים על כל מוצר ומוצר, או אנשים שרוצים לחסוך כסף, או לגשת ישר ולעניין.

יתרון אחד של דף נחיתה על אתר אינטרנט, הוא כמו שציינתי מקודם – יש אתרים שהם כל כך גדולים ועמוסים, שקל מאוד “ללכת לאיבוד” מבין כל המידע והכתוב.

דף נחיתה הוא פשוט, קצר וקולע. מציג הכל בתמציתיות ומושך את תשומת הלב של הגולש וגורם לו לפעול.

יש אפילו בעלי עסקים שיש להם אתרים יפים, ממירים ומושקעים, ובוחרים במקביל לעשות קמפיין ממומן לדף נחיתה ספציפי שיספר על מבצע / שירות מסוים שיגרום לגולש לפעול מבלי שילך לאיבוד בתוך האתר עצמו.

מה אני מציע לכם?

בתור בונה אתרים, אני גם בונה דפי נחיתה מקצועיים, יפים ומושקעים, המגיעים כבר עם תוכן שיווקי מקורי אותו אני כותב לאחר שאני עושה אפיון לעסק שלכם.

אני בונה דפי נחיתה אך ורק במערכת וורדפרס, שזו גם התשתית איתה אני בונה אתרים. מדובר במערכת הכי ידידותית, טובה ומקצועית היום לבניית אתרים ודפי נחיתה, המותאמים גם באופן מצוין לקידום בגוגל בזכות השימוש בקוד פתוח ואלפי האפשרויות הרבים של המערכת והתוספים שניתן להוסיף.

כך, שאם אתם מתלבטים בין בניית אתר אינטרנט לבין בניית דף נחיתה, ואתם רוצים להתחיל “בקטן” או לחסוך כסף – אתם יכולים להתחיל עם דף נחיתה, ובהמשך את אותו דף נחיתה אפשר יהיה להפוך לאתר!

אותו דבר גם לגבי מאתר לדף נחיתה – אם תצטרכו בהמשך לעשות קמפיין ממומן בו יהיה דף נחיתה ולא האתר, ניתן יהיה לבנות דף נחיתה בתוך האתר עצמו עם קישור אחר ולהשתמש בו בנוסף לאתר !

בואו לקבל הצעת מחיר לדף נחיתה מושקע עוד היום!

צרו איתי קשר ותקבלו הצעת מחיר הוגנת ושווה לדף נחיתה יפהפה, מיוחד, מושקע ומקורי >>

מכיוון שאי אפשר לבצע קידום אורגני לדף נחיתה (מכיוון שמדובר בדף אחד בלבד), אפשרות הקידום העומדת לרשותכם היא קידום ממומן בגוגל.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button