fbpx

מחקר מילות מפתח לקידום האתר - השלב הראשוני בכל תהליך קידום!

כשמתחילים תהליך של קידום אתרים, ולא משנה אם זה קידום אורגני או קידום ממומן, צריך לעשות מחקר מילות מפתח לקידום האתר. מה זה המחקר הזה?

זה בעצם מחקר שבו אנחנו בודקים אילו מילים גולשים מחפשים בשביל להגיע לאתר כמו שלנו. כלומר, אנחנו צריכים לבדוק אילו מילים אנשים כותבים במנוע החיפוש של גוגל, כדי שיופיעו להם התוצאות חיפוש ואנחנו נופיע שם – אנחנו צריכים להשתמש במילים שהם כתבו.

אז איך נקלע למילים שלהם בדיוק? ובכן, לקלוע בדיוק זה בחיים בלתי אפשרי. הרי כל אדם ואדם הוא שונה בפני עצמו, וכל אחד יקליד משהו אחר. גם אם תעשו סקר עם מלא אנשים ותשאלו אותם מה הם יקלידו כדי לחפש עסק כמו שלכם, אתם תקבלו תשובות שונות ומגוונות אחד מהשני. ניקח למשל את התחום של הקידום אתרים שלי – ההיגיון שלנו אומר, שמי שרוצה להגיע לאתר של מקדם אתרים, פשוט יחפש “מקדם אתרים” בגוגל. לא?

אז יכול להיות שזה באמת מה שרובם יקלידו. אבל לכל כלל יש גם יוצא מן הכלל, ונתקלתי לא מעט באנשים שבחרו לכתוב “משווק אתרים” או אפילו כאלו שהשתמשו בביטויי זנב ארוכים שאפילו הדמיון הכי גדול שלי, ויש לי באמת דמיון רחב וגדול, לא יכל היה לחשוב על זה: “מישהו שיקפיץ את האתר שלי לעמוד הראשון בגוגל”.

לכן, המחקר הראשוני הזה נעשה פעם אחת בלבד לפני תחילת הקידום. וכן, גם לתהליך של קידום ממומן אנחנו צריכים את זה. נכון שבקידום ממומן אנחנו כמעט ולא צריכים לעשות כלום חוץ מלשלם לגוגל בעצם כדי להופיע ישר בעמוד הראשון בתור “מודעות” למעלה, אבל גם בשביל זה אנחנו צריכים לבדוק באילו מילים המודעה שלנו תקפוץ לגולשים לנו.

מה עושים עם הזנב הארוך הזה במהלך מחקר מילות מפתח לקידום האתר?

ביטויי זנב ארוך הם בעצם ביטויים שהגולשים מחפשים בגוגל, כמו כל ביטוי או מילת מפתח, רק שבביטויי זנב ארוך, כמו שמו בעצם, אלו ביטויים שמכילים 4 מילים ואף יותר, מה שהופך אותן לארוכות וכבר זה ממש משפט. שוב אלך על תחום קידום אתרים ואתן דוגמא: מישהו יכול לחפש ביטוי זנב ארוך כמו: “מקדם אתרים שאחראי לכתיבת תוכן” שבעצם הוא יכל לכתוב רק כותב תוכן ומאמרים.

שירותי מחקר ביטויי מפתח

קודם כל, אם רכשת את חבילת קידום אתרים אורגני שלי, המחקר כמובן כלול בתוכה כך שאין לך מה לדאוג, ואבחר לך את המילים הכי חשובות לקידום האתר שלך, אראה לך אותם, ומדי חודש אשלח לך דוח מפורט בו תדע כמה התקדמת במילים הללו, כך שהיד שלך תמיד תהיה על הדופק ותהיה מעורב במה שקורה עם האתר.

רוצה אותי רק למחקר ביטויי מפתח בלבד? אפשר לפנות אלי לקבל רק את השרות הזה, במהלכו אכין לכם דוח עם כל המילים הרלוונטיות לאתר שלך, אסמן לכם את המילים שלפי דעתי הכי כדאי להשתמש ועוד.

עוד שאלות / בקשות / או רוצים שירותי קידום אתרים נוספים? אתם מוזמנים לפנות אלי בכל יום ובכל עת.

חישוב ביטויי מפתח כמחיר לחבילת קידום

מחקר מילות מפתח לקידום האתר אני משתמש בכמות מילות המפתח שאני מקדם כבסיס למחיר של חבילת הקידום. נהוג לקדם בין 5 עד 10 מילות מפתח לאתר, ויש כאלו שאף בוחרים 15 או 20 מילות מפתח, וכך גם המחיר בהתאם.

כדי להיות הכי הוגן וזול בשוק קידום האתרים, אני נשען על כמות המילים לחישוב המחיר, לכן חבילת קידום שלי שתכלול רק 5 ביטויים לקידום תהיה כמובן יותר זולה מ-10 ביטויים.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

לאחר שסיימנו עם מחקר ביטויי המפתח והחלטנו אילו מילים או ביטויים אנחנו רוצים לקדם, הגיע הזמן לשלב את אותם ביטויי מפתח באתר שלנו ובעצם לעבור לשלב הבא בתהליך הקידום, שגם אותו אפשר לקבל ממתן - כתיבת תוכן ומאמרים לאתר שלכם ! לכל הפרטים, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button