fbpx

עיצוב, כתיבה ועריכת חוברת שיווקית לעסק - פתרון מושלם למיתוג העסק והאתר

עיצוב חוברת שיווקית לעסקעיצוב חוברת שיווקית לעסק היא דרך נהדרת למתג את העסק והאתר שלכם דרך חוברת קטנה וקומפקטית אשר מעבירה מידע, מספרת על השירותים של העסק שלכם ובעצם חושפת אתכם לקהל רחב גם מחוץ לתחומי האינטרנט, ובעצם גורמת לעסק שלכם לעבור מפה לאוזן.

מעבר לעיצוב החוברת, חשוב לשים לב גם לנושא עריכת חוברת וגם כתיבת החוברת. עיצוב הוא חשוב מכיוון שהוא מושך את הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לקרוא ולהתעניין על מה עשויה החוברת, אך אם הבסיס של החוברת, כתיבת התוכן בה, לא יהיה כתוב בצורה נכונה, חכמה, מעניינת ושיווקית, הקורא יכול להפסיק להתעניין ופשוט להשליך את החוברת ככה שכל ההשקעה שלכם בעיצוב חוברת, כתיבת חוברת וגם בעריכת חוברת – תהיה לשווא.

כתיבת חוברת, עריכת חוברת וגם עיצוב חוברת – אצל בעל מקצוע אחד!

מעבר לזה שאני מקדם אתרים כבר המון שנים, אני אוהב מאוד לכתוב והסיסמא שלי כמו אצל אנשי שיווק טובים ורבים אחרים היא שהתוכן הוא המלך. לכן אני שם דגש רב על כתיבת התוכן שבחוברת, לא לפני שאני יוצא למין “מסע” בעקבות נושא החוברת וחוקר אותו לעומק מנקודת המבט של הלקוח הפוטנציאלי – אני כותב את החוברת בשביל לשרת את האינטרסים של הקוראים ולהביא להם את המידע שהם זקוקים לו וצריכים בהתאם לעסק שלכם.

חשוב שהחוברת תהיה עניינית, כתובה בגובה העיניים ומשרתת את הקורא. אני כותב את החוברת בסגנון כזה שהפרסום שלכם הוא סמוי אך מצד שני גם נגלה לעיניים ומושג בקלות לקורא, כך שהוא יבין שלא מוכרים לו שירות אלא באמת ובתמים רוצים לעזור לו כמה שיותר כדי להגיע לבחירה הנכונה.

בנוסף צילמתי וערכתי להם תמונה שאותה פרסמתי ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט במסגרת חבילת קידום אתרים שאני מעניק לאותו לקוח כדי לבשר לגולשים שיש כיום חוברת בחינם בהישג יד, מה שגרם לביקוש עוד יותר אדיר. מאז ערכתי, כתבתי והפקתי עשרות חוברות מוצלחות לבעלי עסקים שרצו לשווק את העסק שלהם דרך חוברת.

אתם לא צריכים לכתוב שום דבר, לא לעצב או לערוך וגם לא לדעת איך למיין את החומר, לשווק אותו ואפילו לא לדאוג לנושא התמונות – אני כאן בשביל לעשות עבורכם כל זה ועוד הרבה יותר כדי שהחוברת הזו תשמש אתכם ותדאג להביא לכם עוד עשרות לקוחות חדשים!

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button