fbpx

שיווק באינטרנט ובניית קישורים - להביא טראפיק איכותי לאתר

אז עשיתם הכל לפי הספר והרבה שלבים מאחוריכם: פתחתם לכם עסק או חנות, או שאפילו אתם עצמאיים ועובדים ישירות עם הלקוח. בחרתם שם לעסק, התגבשתם על מצע של שרותים ומחירים, ואתם מוכנים ללקוחות.

אז פה מתחילה העבודה האמיתית: להביא את הלקוחות אליכם. ואיך עושים את זה? משווקים את העסק שלכם, כמו פעם, הרי אין דרך אחרת בשביל להביא אנשים. אם פעם היו משווקים מפה לאוזן או מפרסמים את העסק בעיתון כלשהו, היום בעידן של האינטרנט הנוכחי, השיווק כמובן מתמקד באינטרנט,

במנועי החיפוש ובראשן גוגל, ברשתות החברתיות, בפורומים, בבלוגים, באתרים אחרים ועוד, כך שחוקי המשחק של עניין השיווק השתנו לחלוטין. זהו בעצם השלב הכי חשוב בקידום האתר, והעבודה העיקרית של מקדם אתרים – לשווק את האתר בכל מקום באינטרנט שבו אפשר (ובאופן חוקי, כמובן) ולהרשים את הגולשים ואת גוגל.

לא מספיק רק לשווק בכל מקום באינטרנט צריך לרשום את המשפט הנכון והדרך הנכונה כדי לתפוס את עיני הגולש. לגולש בדרך כלל אין הרבה זמן וסבלנות לקרוא ואתם תתפסו אותו רק לשניות אחדות בקריאה – בשניות האלו צריכים לשלב את המשפט הנכון, ברגע הנכון ובזמן הנכון, שימשוך ויגרה את הגולש להיכנס לאתר – וברגע שהוא יכנס, הוא ירצה להירשם. הגולש יהיה מרוצה מהמידע והתוכן באתר, גוגל יהיה מרוצה שהגולש שלו שבחר בו לחפש את האתר שלכם היה מרוצה מהאתר – וכך האתר מתקדם.

בדקו עם עצמכם: האם יש לכם את הדברים הבאים כדי להתחיל בשיווק האתר?

מה צריך לוודא לפני שמתחילים לקדם ולשווק את האתר באינטרנט?

עד שמגיעים לשלב שבו צריך לשווק את האתר, יכולים לעבור הרבה מים בנהר החידקל, ומבלי שתספיקו להבין הזמן יטוס לכם ועוד לא התחלתם בכלל לשווק את האתר. אז מתי מתחילים לשווק את האתר? קודם כל, אנחנו צריכים כמובן אתר לשווק. בלי אתר אין לנו מה לעשות ואין לנו מה לשווק.

יש כאלו שמשווקים תמונה שמתארת את שרותי האתר עם מספר טלפון, יש כאלו שמשווקים דף אחד בלבד שאפשר להוציא ממנו לידים. אבל זה לא רציני ולא ימשוך אליכם גולשים. צריך אתר טוב, מעניין, ערוך ומסודר, מהיר, רספונסיבי וקריא. או במילים אחרות – מושך את העין ומרתק.

לאחר שווידאנו זאת, עלינו למלא את האתר בתוכן. אפשר לשכור את שרותיו של כותב מאמרים ותוכן לאתר, שגם אותו אני כמובן מציע, שימלא לכם את האתר בתכנים מקוריים ומעניינים וכך האתר שלכם לא יהיה משעמם וריקני. זה כמובן שלב מאוד הכרחי.

תחשבו על זה: אתם בניתם אתר, הוא ריק מכל תוכן – ואתם מתחילים לשווק אותו באינטרנט. במקרה הכי טוב, הגולש יבחר להיכנס, יראה שהוא ריק ומשעמם – ומיד יצא. לא רק שהפסדתם לקוח פוטנציאלי, גוגל רואה את זה לא טוב, שהאתר לא סיפק ועניין את הלקוח ומוריד לו את הדירוג. כן, גם כניסות לפעמים יכולים להוריד אתכם, אם לא סיפקתם את הגולש.

אז לאחר שיש לנו אתר קריא ונוח לגלישה בכל המחשבים, הדפדפנים והניידים, ואחרי שמילאנו אותו בתוכן, יש לנו עוד שלב: SEO! או בתרגום לעברית: התאמת האתר למנועי החיפוש. לא מספיק למלא את האתר בתוכן, עלינו לוודא שהתכנים באתר מותאמים למנוע החיפוש ולגוגל, ועונה על כל הדרישות שלהם.

אילו חבילות שיווק באינטרנט אני מציע?

אם אין לכם את השלבים ההכרחיים שציינתי כדי להתחיל בשיווק האתר, אשמח לעזור לכם כדי לעשות אותם כמה שיותר מהר ובאיכות:

זקוקים לשירותי בונה אתרים שיבנה לכם אתר? אשמח לבנות לכם אתר לתפארת ולא אנוח עד שתהיו מרוצים.

זקוקים לשירותי כתיבת תוכן לאתרים? צרו איתי קשר ואכתוב לכם את כל העמודים שאתם צריכים לאתר שלכם לפני שאתם מתחילים לשווק אותו, ואפילו גם אחרי.

זקוקים לעורך אופטימיזציה למנועי חיפוש? אם יש לכם כבר אתר, וגם תוכן, ואתם לא מרוצים מאיך שהוא נראה או שאתם מרגישים שאתם תקועים – אשמח לעזור לכם לערוך אותו, לבדוק מה לא בסדר, ואף להעביר לכם הדרכה.

זקוקים גם לבונה אתרים, גם לכותב מאמרים וגם מבצע אופטימיזציה? אשמח גם לאחר שסיימתי לבנות לכם את האתר, לכתוב לכם את כל החומר, התוכן והמאמרים שאתם צריכים ככה שתקבלו כבר אתר מוכן, עם כל החומר והתוכן בהתאם לעסק שלכם שכבר יהיה מותאם לגוגל, כך שאפשר ישר לשווק אותו.

תמונות וסרטונים לעסק כבר יש לכם? אני גם צלם ואשמח לצלם עבורכם תמונות וסרטונים שכמו האמרה המפורסמת “תמונה אחת שווה אלף מילים” ובטח שבטח סרטון שבו רואים אתכם בו הגולשים יוכלו להתעכב בעמוד, האתר שלכם יצבור זמן גלישה וגוגל יבין שהאתר תרם לגולש וירים אותו הלאה. מלבד התרומה לקידום האתר, הגולש ירגיש כאילו הוא כבר מכיר אתכם, אמנם רק דרך המסך מחשב, אבל זה יגרום לו להרגיש כאילו אתם מכירים וזה יגרום לו להרגיש חופשי לפנות אליכם ואף ליצור אתכם קשר, ואף לפרגן על הסרטונים והתמונות! זה למה גם ניהול ערוץ סרטונים ביוטיוב מומלץ וגם את השירות הזה תוכלו להשיג אצלי.

זקוקים למשווק אתרים ובונה קישורים בלבד? אשמח לעזור לכם ומדי חודש לספק לכם כמות מכובדת, יפה ומרשימה של קישורים ושיווק מאתרים אחרים הישר לאתר שלכם. השרות הוא גם למקדמי אתרים שאין להם זמן בבניית מערך קישורים וצריכים עזרה.

רוצים אותי כמקדם אתרים שיעשה לכם כל מה שמניתי עד עכשיו או שירותי קידום אתרים ספציפים אחרים? צרו איתי קשר עכשיו ונדבר.

חלק קטן משירותיי השיווק שאני מעניק:

ניהול וכתיבת ניוזלטר

שירות ייחודי למתן כהן קידום אתרים! כמו שיווק ברשתות החברתיות, בבלוגים ובניהול עמוד יוטיוב, יש גם שיווק בדואר אלקטרוני! השתמשו בשירותיי לבניית רשימת תפוצה עם מיילים רלוונטים של גולשים אשר יכולים להפוך ללקוחות ולעניין אותם בחדשות ובמוצרים חדשים שלכם, כך הם ישמרו על קשר עם העסק וגם יכנסו לאתר ובכך האתר יתקדם בגוגל!

ניהול ותחזוק עמוד פייסבוק

אין מה לעשות, פייסבוק היא הרשת החברתית הפופלארית ביותר, ומגיע לה גם עמודה פרטית וראשית משלה. אם אתם מחפשים מנהל עמוד פייסבוק שמכיר את הרשת לאורכה ולרוחבה, שיתחזק אותו באופן קבוע ויעשה הכל - מפרסום ושיווק פוסטים עד ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלי!

ניהול וכתיבת בלוג

בלוג הוא עוד דרך לשווק את האתר ובהחלט מומלצת! כמשווק וכמקדם אני מכיר את כל אתרי הבלוגים בישראל ומחוץ לה, ועם כישרון הכתיבה אני מבטיח לכם פוסטים מעניינים, מרתקים ומושכים את העין אשר מתעדכנים בתדירות קבועה. אתם לא צריכים לעשות כלום - רק לקרוא!

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button