fbpx

שיווק ברשתות החברתיות זו המומחיות שלי

רשתות חברתיות, רשתות חברתיות… אנחנו לא יכולים בלעדיהם והם לא יכולים בלעדינו. כמעט ואין עסק היום בארץ ובעולם שלא תוכלו למצוא היום ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות כ”כ חזקות שבטוח שמתם לב שאפילו התמונות שלהן מופיעות בכרטיסי ביקור של אנשים, בפרסומות של מוצר מסוים והמשפטים “חפשו אותנו בפייסבוק”, “שתפו אותנו” או “תעשו לנו לייק” כבר נהיו משהו רגיל ושגרתי בכרזות, בטלוויזיה, בפרסומות ובעיתונות.

אז מה זה בעצם רשת חברתית?

לפי הערך היבש של ויקיפדיה, רשת חברתית “משמשת לבניית רשת חברתית או קשרים חברתיים בין אנשים החולקים תחומי עניין, פעילויות משותפות, רקע משותף או היכרות מוקדמת מחוץ למרחב הווירטואלי.” אבל ברור לנו שזה יותר מזה. היום ברחבי האינטרנט אפשר למצוא מיליוני רשתות חברתיות, ביניהן המוכרות ביותר כמו ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, בגוגל פלוס, בטוויטר, באינסטגרם וביניהן כאלו שפחות מוכרות לנו כמו פינטרסט, טאמבלר ולינקדאין. כל אחת חשובה בפני עצמה ואסור לזלזל בשום רשת חברתית,

כי ברשתות החברתיות האלו מתקבצים מאות אם לא מיליונים של בני אדם אשר את מרבית יומם “מבלים” ברשת החברתית: מחיפוש מידע חדש, דברים מעניינים ועד שיתוף תמונות מצחיקות וסרטונים. כיום, לאתר כמעט אין זכות קיום בלי שיהיו לו כמה חשבונות ברשתות החברתיות שפזורות באינטרנט, ואם רוצים שאתר יצליח – אין ספק שעליו לקיים מערכת יחסים עם הרשתות החברתיות, כשהמוטו שלי הוא “כמה שיותר – יותר טוב!”

אני בפייסבוק, משמע אני קיים!

שיווק ברשתות החברתיותאז כמו שציינתי, כל מקדם אתרים חייב להכיר, לדעת ולהשתמש ברשתות החברתיות, לצד כל שירותי קידום אתרים הרבים והנוספים. וכמו שזה חובה למקדם אתרים, כך זה גם חובה לכם. כן, כן. לכם, אלו שקוראים את השורות האלו. אתר שמכבד את עצמו חייב להופיע בכמה שיותר רשתות חברתיות, בכך האתר נחשף לכמה שיותר גולשים, צובר גולשים ולקוחות חדשים, ובאמצעות הרשתות האתר שלנו מקבל חשיפה גדולה יותר: הגולשים עושים לייק לעמוד->הגולשים שעשו לייק והחברים שלהם רואים את הלייק נכנסים ביחד לקישורים של האתר שאנו מפרסמים ברשת החברתית->גוגל מבין שאנשים מופנים מהרשת החברתית ומבין שהאתר רלוונטי, מעניין ומקפיץ אותו בגוגל.

כמו כן, אפשרויות הקידום לא נגמרות כאן – ממש כמו שיש קידום ממומן בגוגל, כך גם קיימים אפשרויות בלי נגמרות לקידום ממומן בתוך הרשתות החברתיות עצמן! אפשר לפתוח קמפיין קידום ממומן בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב ועוד – ולהגיע לכמה שיותר אנשים בקהל היעד הספציפי שלנו!

כל הרשתות החברתיות - אצל מקדם אתרים אחד!

מה אני עושה כמשווק ברשתות החברתיות?

בניית דפים ברשתות השונות

אני מכיר את כל הרשתות החברתיות באינטרנט ואפתח ללקוח עמוד עסקי בכל הרשתות החשובות - בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם, בגוגל פלוס, ביוטיוב, בפינטרסט, טאמבלר, לינקדאין ועוד!

עדכון שוטף

אדאג שהעמודים ברשתות החברתיות יתעדכנו מדי שבוע בהתאם למתעדכן באתר תוך ידיעת המשתמש במה חדש באתר, במבצעים, במאמרים חדשים ועוד, והכל תוך הפניית הלקוח לאתר.

שיווק הדפים

לאחר פתיחת הדפים, אדאג לשווק את כל הדפים, לקבל על הדפים עוקבים ולייקים והפצתם באינטרנט ואקשר אותם לאתר של העסק ואת האתר לרשתות החברתיות.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

היתרונות של ניהול דפים ברשתות (ובחירתי בניהול הדפים בפרט):
הכרת כל הרשתות
במה לביקורות ומחמאות הלקוח
במה לשיתוף סרטונים על העסק
במה נוספת לפרסום האתר
בניית קשרים עם עסקים אחרים
דרך נוספת ליצירת קשר עם העסק
חשיפה לקהל חדש
עדכון שוטף של הדף
מענה אנושי ללקוחות 24/7
צפיות וכניסות לאתר
קרבה בין העסק ללקוח
הקפצת האתר בגוגל
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button