fbpx

ניהול קמפיין קידום ממומן בפייסבוק - להגיע ליותר לקוחות!

ניהול קמפיין קידום ממומן בפייסבוק נהיה לאחרונה מאוד מבוקש ואהוב על ידי גולשים ובעלי עסקים שברשותם דף עסקי בפייסבוק, לכן החלטתי, שעם כל הכבוד לשירות ניהול דף עסקי בפייסבוק שאני מעניק ללקוחות שלי בתור שירות עצמאי וגם בתור שירות בתוך חבילת הקידום אתרים האורגני שלי (אני כנראה אחד המקדמי אתרים היחידים שמשלבים בחבילת הקידום האורגני שלהם גם ניהול עמוד פייסבוק, שהרי מקדמי אתרים אחרים, כמו שמם, מקדמים רק את האתר ולא עוסקים ברשתות חברתיות וניהול עמוד פייסבוק בנפרד יעלה לכם בדר”כ המון כסף, חוץ מהלקוחות שלי שנהנים בניהול עמוד פייסבוק בתוך החבילה של קידום האתר – לצד האתר!) – הגיע הזמן שאעניק דף אחד שכולו מוקדש לקידום ממומן בפייסבוק.

ניהול קמפיין קידום ממומן בפייסבוקלאחרונה אני שם לב שהמון בעלי אתרים שמו לב לפוטנציאל העצום שיש בניהול דף בפייסבוק לצד האתר שלהם ואת חשיבותו בהגעה לקהלים חדשים ולחיזוק הקהל הקבוע והוותיק. לכן זה מתבקש שפונים אלי שאבנה להם קמפיין ממומן כדי להגיע לכמה שיותר אנשים. עכשיו פה נשאלת השאלה: האם קמפיין ממומן בפייסבוק הוא כדאי? האם הוא יכול לתרום לדף הפייסבוק? במה הוא שונה מתהליך קידום אתרים ממומן בגוגל ? ואיך עושים את זה ? כל זה ועוד בעמוד הבא.

אז מה זה ניהול קמפיין קידום ממומן בפייסבוק ובמה הוא עוזר לנו?

ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק משמעותו היא שלאחר שאנחנו מפרסמים פוסט בדף הפייסבוק אנחנו יכולים לקדם את הפוסט כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ובכך בעצם להגיע לקהל היעד שלנו שהשירותים שלנו יכולים להתאים לו, ובעצם לחשוף אותו אלינו ואף להפוך אותו ללקוח שלנו.

להבדיל מקידום ממומן בגוגל עם מערכת ה-AdWords, בה אנחנו צריכים לעשות מחקר ביטויי מפתח קודם כל כדי לבחור באילו מילים הגולשים משתמשים כדי להגיע לאתר כמו שלנו, בתהליך ניהול קמפיין קידום ממומן בפייסבוק אנחנו לא צריכים לבחור מילים אלא לבחור קהל יעד, הרי אנשים לא יחפשו במנוע החיפוש של פייסבוק למשל “מקדם אתרים” ואז יופיע להם תוצאות של עמודים שונים של מקדמי אתרים ואותי בטופ כי אני עשיתי קמפיין ממומן.

בפייסבוק זה פועל ככה: למשל אני פותח קמפיין על קידום אתרים אורגני , אני לא כמו בגוגל אגדיר מילות מפתח חזקות כמו קידום אתרים, מקדם אתרים או קידום בגוגל. פה אני אגדיר קהל יעד אליו אני רוצה להגיע עם הפרסום שלי. מי יתאים אז לקידום אתרים אורגני? בעלי עסקים, בעלי חנויות, אנשים שמתעניינים בשיווק, וכן הלאה. ככה אני בונה קמפיין ממומן בפייסבוק.

אילו אפשרויות עומדות בפניי בקידום ממומן בפייסבוק?

יש מבחר אפשרויות לכל השיטות והרצונות שלכם במטרת השיווק שאתם רוצים להגיע אליה בקידום ממומן בפייסבוק. חוץ מאפשרות קידום הפוסט המפורסמת, יש אפשרות בה אנחנו מקדמים את האתר שלנו דרך הקמפיין ושולחים את הגולשים להיכנס לאתר מה שיכול לעזור לו להתקדם בגוגל בגלל תנועת גולשים אליו, להגיע לאנשים בקרבת העסק שלנו, לקדם את הדף באופן כללי, להשיג צפיות לסרטון שהעלנו (כבר אמרתי ששירות ניהול עמוד יוטיוב עסקי הוא חובה? גם שם אגב, יש ממומן!) ועוד ועוד!

ואם אני רוצה רק לתת שירות בתל אביב ולא בכל הארץ? בגלל זה חשוב בנוסף לבחירת קהל היעד להגדיר מקומות! לייקים לדף מאנשים זרים שגרים בגרינלנד או באבו דאבי זה נחמד – אבל זה לא יעזור בקידום העסק שלנו ובפרסומו לקהל יעד רלוונטי שיכול להפוך ללקוח שלנו ובכך להכניס לנו כסף ולהחזיר את ההשקעה של הקמפיין.

כמה קמפיין ממומן בפייסבוק יכול לעלות לי?

ניהול קמפיין קידום ממומן בפייסבוק נקבע על ידנו. אנחנו מציעים לפייסבוק סכום מסוים של כסף למשך תקופה מוגדרת, והוא בהתאם רושם לנו כמה קהל יחשף לתוכן שלנו בהתאם לכסף שהצענו. לכן, ברור שאם נציע לו 20 שקל לשבוע, החשיפה שנקבל תהיה נמוכה משמעותית ממישהו שישים 200 שקל לשבוע. לכן אם אתם מתכוונים להשקיע ולעשות קמפיין ממומן בפייסבוק, עדיף שיהיה לכם יותר מ-20 שקלים. כמו כן אפשר לתת לפייסבוק להחליט עבורנו כמה להציע ולזרום איתו. ככה הפייסבוק בעצם עושה כסף, מהקמפיינים האלו, והמחירים בהתאם. אבל אפשר להגיע לאחלה תוצאות גם מסכום לא בשמיים, הכל תלוי במי שבונה לכם את הקמפיין.

למה כדאי לפנות למישהו שיבנה עבורי את הקמפיין הממומן?

קודם כל, לא אכתוב פה משהו בנאלי וקיטשי כמו “אני יודע איך לבנות קמפיין לכן תבקשו ממני”, כי אל תשכחו שמי שמרוויח מהקמפיין הממומן הוא יותר פייסבוק ולא אני.

אבל מעבר לעובדה שאני יודע איך לבנות את הקמפיין, איך להתאים אותו ולמצוא את קהל היעד ולהביא לייקים שימושיים לעמוד (ולא פיקטיביים מאנשים שגרים מעבר לגבול הירוק – גם לכם זה קרה? כנראה לא בניתם את הקמפיין שלכם נכון!) וחוץ מזה, לפעמים קמפיין מאבד מהכח שלו ונראה שפייסבוק כבר לא רוצה להשקיע בו (מכל מיני סיבות, כמו תקציב מאוד נמוך או זמן לא טוב לפתיחת קמפיין כמו למשל יום זיכרון שנכנס באמצע תאריכי הקמפיין וזה לא מתאים ומכובד) לכן אצלי היד תמיד על הדופק, אני משגיח שהקמפיין מביא תוצאות ומעדכן את הלקוח בכל תקציב, מחיר, פעולה שאני עושה ככה שהוא יכול לשבת רגל על רגל ברגוע.

טוב שההגה של ניהול קמפיין קידום ממומן בפייסבוק בידיים טובות של מקדם אתרים שמומחה בכל תהליך קידום אתרים וגם מנהל לכם את עמוד הפייסבוק העסקי ודואג שההשקעה הכספית שלכם בקמפיין לא תלך לחינם!

לשירותי קידום אתרים נוספים שלי לחצו כאן.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

סביר להניח שהכי חשוב לכם עמוד עסקי בפייסבוק, ואם קראתם את העמוד הזה אז גם לנהל בו קמפיין ממומן. אבל לא חסר רשתות חברתיות נוספות שיעשו לכם את עבודת השיווק וישרתו אתכם נאמנה, וגם בהם תוכלו לעשות קידום ממומן כדי להגיע לקהל יעד שלכם. לפרטים נוספים, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button