fbpx

אופטימיזציה לאתר והתאמתו למנועי החיפוש

אופטימיזציה זה שם המשחק בתהליך קידום אתרים. זה אחד הדברים הכי חשובים בקידום ובאתר שלכם, אם לא אחד החשובים ביותר.

אז מה זה בעצם אופטימיזציה? אופטימיזציה זה בעצם התהליך שאנחנו עושים בשביל להתאים את האתר שלנו למנועי החיפוש ובכך לקדם אותו ולהקפיץ אותו בדירוג בעיניי גוגל ובעיניי כל המנועי חיפוש שקיימים באינטרנט.

אופטימיזציה זה שם קצר למונח גדול מאוד. היא כוללת כמה וכמה שלבים ואסור לזלזל באף שלב ברגע שאנחנו עושים לאתר שלנו אופטימיזציה וכמובן שלא לפסוח על שום דבר.

עלינו לבדוק ולוודא כמה וכמה דברים:

וכמה דברים לדוגמא שאסור בשום פנים ואופן לעשות:

זהו רק חלק קטנטן מתוך רשימה ענקית של דברים שצריך לוודא כשאנחנו מקימים אתר באינטרנט ורוצים להתאים אותו לגוגל ולמנועי החיפוש.

בדרך כלל האופטימיזציה נעשית פעם אחת במהלך שירות בניית אתר, כשאנחנו כותבים את התוכן שלנו אנחנו עושים לו עריכה ומתאימים אותו לגוגל.

זה תהליך שיכול לקחת מכמה שעות לעד כמה ימים, תלוי כמה דפים פתחנו באתר וכמה תוכן ומאמרים יש בו. אסור להתעצל, עלינו להיכנס לכל דף, לערוך, לשנות, לבדוק שמילות המפתח שלנו מופיעות, שהדף והתוכן ברורים גם לגולש וגם לגוגל (כמו שהגולש רוצה להגיע אליכם, גם גוגל רוצה לספק את העבודה ולנווט את הגולש לתוכן שהכי קולע למה שהגולש מחפש – לכן עלינו להתחשב בשניהם).

לבדוק האם קישרנו בין הדפים נכון, לנסות לשווק את התוכן באיך שהוא יופיע במנוע החיפוש, לבדוק שהוספנו תמונות ועוד. נשמע קל, נכון? ובכן, נסו לעשות את זה ל-10 עמודים ביחד ושהכל יהיה מושלם ב-100 אחוז, כדי שגוגל יהיה מרוצה. (10 עמודים זה עוד מקרה טוב…)

סיימתי עם האופטימיזציה! מה עכשיו?

אופטימיזציה לאתראז נכון שרשמתי שאופטימיזציה עושים בעיקרון ברגע שאנחנו בונים את האתר והוא כבר מלא בתוכן. אז לאחר שאנחנו מסיימים לעבור על כל התוכן ולהתאים אותו לגוגל, העבודה לא נגמרת. ממש לא…

אם חשבתם לנוח על זרי הדפנה, מצטער לאכזב אתכם – אחת הדרישות באופטימיזציה, ובקידום אתרים בכלל, הוא שיהיה תוכן חדש כל הזמן באתר שלכם. לכן תהליך הקידום הוא תהליך מתמשך ולא נגמר.

הוא כמו טמגוצ’י- כל הזמן צריך להאכיל אותו ולמלא את האתר בכתיבת תוכן ומאמרים לאתר. ואם זה לא מספיק – חובה שהם יהיו מקוריים כל פעם מחדש.

הרי ברור שלא תעתיקו מאנשים אחרים, זה הרי יפגע גם בכם וגם במי שמועתק. וזה אסור מבחינה מוסרית, כך שאני לא צריך להרחיב על זה. גוגל יודע לזהות מתי חומר מועתק, אבל לא לזה התכוונתי. אסור שהחומר שלכם באתר עצמו יהיה מועתק מאחד לשני. לפעמים אין לנו כוח ואנחנו רוצים לחפף ולשנות רק בכמה מילים – אבל העצלנות הזו יכולה לפגוע באתר שלנו המון.

גוגל אמנם רובוט, אבל הוא בכלל לא טיפש. וכמו שאתם רוצים להרשים אותו, אל תשכחו שאתם צריכים להרשים את הלקוחות שלכם לא פחות, לכן השקיעו בתוכן שלכם ותדאגו כל הזמן שהחומר מתעדכן והוא מתעדכן בחומר חדש ורלוונטי, שלא ישעמם אלא להיפך – שימשוך עוד ועוד גולשים! כשזה יקרה, גוגל ידע שאתם איכותיים ותאמינו לי שהאתר שלכם כבר יתקדם.

בשורה התחתונה ולסיכום: כן, תהליך האופטימיזציה לא נגמר. עלינו להעלות לאתר כל הזמן חומר חדש כדי שהאתר יהיה עדכני, ולא שיעלה אבק וישעמם. וכשאנחנו מעלים את החומר החדש – לערוך לו אופטימיזציה.

רוצים שאעשה לכם אופטימיזציה לאתר או אופטימיזציה למנועי החיפוש?

לא משנה מאיזו סיבה: בנו לכם את האתר ולא עשו לכם אופטימיזציה, הסתבכתם עם עצמכם בכל הנוגע לאופטימיזציה ואתם צריכים עזרה, אתם לא מרוצים מהאופטימיזציה שעשו לכם והאתר לא מתקדם לכם ואתם רוצים שאבדוק ועוד – אשמח לעזור לכם, להיכנס למערכת הניהול, לבדוק את כל העמודים ולשבת עליהם ולהתאים אותם. צרו איתי קשר ונדבר עוד היום!

אם בחרתם אותי כמקדם אתרים שלכם – תהליך האופטימיזציה כבר כלול בחבילה ובמחיר עם כל שירותי קידום אתרים נוספים שאתם צריכים לקידום האתר, כך שאין לכם מה לדאוג 🙂 האתר שלכם בדרך הנכונה להתקדם בגוגל ובמנועי החיפוש.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

בשביל אופטימיזציה צריך תוכן!

בשביל לערוך אופטימיזציה לאתר, צריך תוכן. ובשביל תוכן צריך כותב מאמרים טוב. אשמח לעזור לכם בכתיבת מאמרים מותאמים לאתר שלכם עם כל מילות המפתח שאתם צריכים לעסק שלכם וכל הכלים שאתם צריכים כדי להתאים אותו לגוגל. למידע נוסף, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button