fbpx

קידום אתרים אורגני

אז החלטתם (ובצדק!) שאתם מחליטים לקדם את האתר שלכם בדרך אורגנית. הדף הזה נועד בדיוק בשבילכם, כדי שיוכל לעזור לכם איך תהליך קידום האורגני מתבצע, מה עושים, מה אני מציע במהלך הקידום האורגני, מה היתרונות שלו, השוואה בינו לבין הקידום הממומן ועוד. כל שעליכם לעשות הוא להוריד גרביים, להתרווח טוב על הכיסא ולקרוא.

מה ההבדל בין קידום אורגני לבין קידום ממומן?

קידום אורגני

קידום אורגני לאתר זה בעצם קידום "טבעי", שנעשה בדרך רגילה כדי להגיע לעמוד הראשון של גוגל. כלומר, לא נשלם ישירות לגוגל כדי להגיע למקום הראשון אלא בזכות עבודה קשה שכוללת המון כלים ושירותים שעומדים לרשותנו כמו לכתוב מאמרים ותוכן כל הזמן, לשווק את האתר בגוגל, באינטרנט, ברשתות החברתיות ועוד, לוודא שהאתר מותאם מבחינת אופטימיזציה לגוגל, לפתוח בלוגים, להעלות תמונות וסרטונים ועוד.

קידום ממומן

קידום ממומן לאתר, בדיוק כמו שמו, הוא קידום לא רגיל בו אנחנו לא צריכים לעשות הרבה בשביל להגיע לעמוד הראשון של גוגל ולא לעבוד קשה בכלל, אלא רק לשלם לגוגל - והאתר שלנו יופיע בראש העמוד הראשון בחלק של "המודעות". כל שעלינו לעשות הוא רק להציע לגוגל מחיר מסוים בעבור כמות כניסות ממוצעת ביום והגולשים בדרך אליכם. אך חשוב לזכור שהוא לא משאיר שום חותמת בגוגל וברגע שהתקציב שלנו נגמר - כך גם המודעה נעלמת.

אז מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני זה תהליך טבעי, כמו שמו, והדרך הישירה לקידום אתר, מבלי לשלם לגוגל כסף כדי להופיע במקום הראשון בעמוד הראשון בגוגל (קידום ממומן).

הרבה חושבים שהכי קל פשוט לשלם לגוגל סכום מסוים ולהופיע ישירות בעמוד הראשון. עדיף מלעבוד קשה, לשווק את האתר בכל האינטרנט, למלא אותו בתוכן כל הזמן ולהתעסק רק בו כל הזמן. נכון? אז זהו, שלא.

קידום אתרים ממומן אולי נראה לנו נוצץ, אבל בעצם כל הזמן צריך להציע סכום מסוים של כסף בשביל כמות כניסות מסוימת, וברגע שזה נגמר, המודעה נעלמת.

כדי לחדש את זה שוב, אתם תצטרכו להציע יותר כסף ממה שהצעתם בפעם הקודמת וכך חוזר חלילה. למשל, אם הצעתם 50 שקל עבור 20 כניסות, ברגע שיהיו לכם 20 כניסות – המודעה שלכם תיעלם מגוגל.

ואל תשכחו שגם המתחרים שלכם נמצאים בגוגל, והם אוהבים מאוד ללחוץ על המודעה שלכם בשביל שתשלמו ותעופו להם מהעיינים. כך שבעצם אתם משלמים על כניסות לאתר שלכם, מה שלא מבטיח שהגולש יהפוך ללקוח. ברגע שהתקציב שלכם נגמר, המודעה נעלמת, וכך גם ה”חותמת” שלכם בגוגל, כי בעצם קידום ממומן לא משאיר שום חותמת ועקבות בגוגל. כשנגמר לכם הכסף והתקציב, אתם פשוט לא תופיעו.

אני לא אומר שבשימוש בקידום אורגני אתם תהיו בטוחים ולא תדעו עליות וירידות, אבל האתר שלכם לא יעלם מגוגל כמו שקורה בממומן, ואף אחד לא יוכל להעלים אתכם – לא המתחרים שלכם ולא הגולשים עצמם.

האתר שלכם יעלה בשביל להישאר, ואתם תשלמו נטו על עבודה שמתבצעת באתר כמו כתיבת התוכן, השיווק, ניהול עמוד פייסבוק ועוד.

בקידום אורגני לא תצטרכו לשלם על כניסות של אנשים כמו בממומן. פה זה עובד הפוך: ככל שנכנסים אליכם יותר, זה מראה לגוגל שהאתר הוא מעניין ומבוקש ובעצם גורם לו לעלות בדירוג!

גם אל תשכחו שאתרים שמקודמים באופן ממומן הם ממש לא מושקעים ודי מכוערים. מי שכבר כן נכנס אליהם, בורח מהם די מהר.

למה? כי לחברת קידום שעושה לכם קידום באופן ממומן אין אינטרס לעבוד קשה ו”לקרוע את התחת” בשבילכם, מבחינתם להעמיד אתר, ולא משנה להם איזה אתר, העיקר שיהיה משהו שהגולש יוכל להיכנס.

כל חודש הם רק משתמשים בכרטיס אשראי שלכם לעשות את הממומן, לוקחים רווחים על הפעולות שהם עושים ויושבים טוב.

גם אצל רוב הגולשים זה פסיכולוגי לדלג על האתרים הראשונים שמופיע בהם המילה “מודעה” כי הם רואים את זה כמשהו פרסומי ולא רלוונטי.

תנסו לשאול חברים או בני משפחה ולעשות לעצמכם סקר קטן, אפילו לעצמכם:

האם אתם מדלגים על אתרי המודעות בתוצאות חיפוש? רובם יגידו לכם שכן, אך תמיד יש את הבודדים האלו שיגידו שלא.

גולש שכבר כן נכנס לאתר שלכם, מוצא את עצמו נכנס לאתר ריק, משעמם, בלי תוכן (הרי לא צריך תוכן בשביל כדי להשתמש בקידום הממומן ולהופיע ישר בעמוד הראשון למעלה במודעות של גוגל, רק כרטיס אשראי!) ויוצא מהאתר – ואתם? גם לא קיבלתם גולש, גם לא תקבלו לקוח על זה וגם זה יכאב לכם בכיס על הקליק המיותר.

בקידום אתרים אורגני, תוכן הוא תנאי הכרחי כדי להתקדם בגוגל, מה שגורם לכך שהאתרים שמוקדמים בדרך האורגנית נראים אחרת לגמרי.

הם מושקעים, מעניינים, מלאי חומר שיכול לעזור לגולש ובעצם המקדם אתרים גורם לגולש לרצות לדעת ולקרוא עוד ועוד עד שהוא יגיד לעצמו “אני חייב להתקשר לבעל מקצוע הזה!”

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל!

צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

שאלות ותשובות

היתרון של קידום אורגני על ממומן הוא שהאתר שלנו ישאר תמיד במנוע החיפוש של גוגל ולא יהיה תלוי בתקציב שנציב, גם אם הוא יפול הוא תמיד ישאר בגוגל, כל עוד המקדם מקדם באופן חוקי ואמין.
נוכל להגיע לעמוד הראשון של גוגל מבלי לשלם לגוגל כל פעם מחדש כדי להעמיד מודעה שמוגבלת במספר לחיצות (“קליקים”), מה שלא מבטיח בכלל שהגולשים יהפכו ללקוחות.
עוד יתרון הוא שקידום אורגני מצריך שירותים רבים ומגוונים כמו למשל כתיבת תוכן וזה גורם לאתר להיראות מלא, מעניין ועם חומר שיווקי שמושך את העין, לעומת אתרים שפועלים בקידום ממומן ואין בהם עניין כי החברת קידום אתרים לא משקיעה בהם, כי כל השירותים שמצריך האורגני, הממומן לא מצריך ובכך הם חוסכים על גב הלקוחות שלהם עבודה ומרוויחים יותר כסף.

הוא כולל המון דברים בתוכו והעבודה היא מרובה עד שמגיעים לעמוד הראשון של גוגל, ודורש הרבה סבלנות, כח ומוטיבציה גבוהה, גם מבעל העסק וגם מהמקדם אתרים, מה שלפעמים מקשה דווקא על הסבלנות של הלקוח שיעדיף להגיע ישר לעמוד הראשון של גוגל דרך הקידום הממומן.

קשה לענות על השאלה הזו כי זה תלוי בהמון דברים שקשורים לאתר. האם יש תחרות גבוהה על המילים שהוא רוצה לקדם? האם הוא מותאם טוב לגוגל? האם נכנסים הרבה גולשים לאתר? כמה זמן הם גולשים באתר? האם האתר עונה על הגורמים אותם גוגל רוצה לקדם והאם הגולשים ימצאו בו עניין? אסור לשכוח שבזמן שאני מקדם את האתר שלך, עוד מאות כמוני מקדמים את האתר שלהם, כך שגוגל לא אומר לעצמו “וואלה, מתן קידם את האתר ממש יפה, נזיז אותו למעלה” – יש לו עוד מאות כמוני, ולכן זה תלוי בהמון גורמים, בתחרות ובמילים שבחרנו להשקיע בהם. התהליך יכול להגיע עד לחצי שנה של עבודה עד שהוא יגיע לעמוד הראשון של גוגל. לכן צריך להתאזר בסבלנות, ונכון שקשה לנו כישראלים, אבל אין ברירה אחרת. עד שהאתר יגיע לעמוד הראשון, הכל ישכח ותדעו שההמתנה הייתה שווה את זה. אחרי הכל, רומא לא נבנתה ביום, לא כך?

לא. ברגע שמגיעים לעמוד הראשון של גוגל, אסור לנוח על זרי הדפנה אלא להמשיך לעבוד בכל הכוח כדי לשמור על המקום שתפסנו בגוגל. ברגע שאתר מפסיק להעלות תכנים חדשים, לשווק את עצמו באינטרנט וברשתות החברתיות ומפסיק לספק קישורים, לא רק שהאתר לא יחדש שום דבר לגולש שיפסיק לחזור אליו, אלא הוא יחשב כמשעמם ו”צובר אבק” וגוגל יעדיף לקדם אתרים אחרים על פניו שכן מתעדכנים וכן מספקים דברים חדשים לגולשים. כך שאפשר להגיד בנקודה מסוימת, שתהליך הקידום אף פעם לא נגמר.

כן. אם אתם לחוצים בזמן או צריכים למלא יומן ורוצים להגיע ישר לעמוד הראשון של גוגל, אפשר לפתוח בקמפיין ממומן כדי להופיע בעמוד הראשון, ותוך כדי לקדם את האתר בצורה אורגנית כך שבזמן שהוא יהיה בעמוד הראשון בתור המודעות, הוא לאט לאט יתקדם גם בצורה האורגנית. הקידום ממומן לא פוגע בקידום האורגני.

כתיבת תוכן שונה, מגוון, מעניין ומשווק בתדירות גבוהה לאתר ומחוץ לו, שיווק האתר ברשת האינטרנט, במנועי החיפוש, באתרים השונים, בבלוגים, בפורומים ועוד, התאמת התכנים לגוגל (SEO), הכרת כל הרשתות החברתיות לעומקן ועוד. כל השלבים הללו הכרחיים להתקדמות האתר. כל זה ועוד כלול בתוך חבילת הקידום האתרים שאני מציע ללקוחותיי. כמו כן, אפשר לרכוש כל דבר גם בנפרד. אתם מוזמנים לקרוא על כל השירותים שאני מציע בעמוד “שירותי קידום אתרים”.

אילו חבילות קידום אתרים אורגני אפשר לקבל ממני?

קידום אתרים אורגניבתור מקדם אתרים, אני מקדם אתרים בדרך האורגנית ומציע את כל הכלים והעבודה שאתם צריכים כדי לקדם את האתר שלכם ולהתאים אותו לגוגל בדרך הידנית והלגיטימית.

אם זה בשיווק האתר בבלוגים, ברשתות חברתיות, באתרים אחרים, במנועי חיפוש שונים או בהתאמת התכנים שלו לגוגל, לכתיבת תוכן מקורי ומתעדכן באופן קבוע ובהעלאת תמונות וסרטונים המותאמים לעסק שלכם וקידומם.

רוצים אותי כמקדם אתרים אורגני? תקבלו את כל מה שציינתי למעלה בתוך חבילת הקידום האורגני שאני מציע. זה כולל: התאמת האתר ותכניו לגוגל (SEO), כתיבת תוכן ומאמרים לאתר ומחוץ לו, שיווק האתר ברשת, באינטרנט, בגוגל, במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ובניית קישורים, פתיחה ובניית בלוגים, צילום תמונות וסרטוני תדמית לעסק ולכם ועוד.

רוצים אותי רק לשירות בניית קישורים? אם אתם מקדמים את עצמכם לבד או אם אתה מקדם אתרים בעצמך וצריך עזרה בתהליך השיווק ובניית הקישורים באינטרנט ובגוגל, אשמח לעזור לך ולשווק את האתר בכל מקום באינטרנט אם זה במנועי חיפוש, בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ועוד.

רוצים אותי רק ככותב תוכן ומאמרים לאתר שלכם? בתור מקדם אתרים אני גם כותב מאמרים ותוכן, כך שאם נגמרה לכם ההשראה ואתם מחפשים רעיונות חדשים למאמרים ותוכן לאתר שלכם אתם מוזמנים לפנות אלי ותקבלו תוכן מעולה במחיר מצחיק ומותאם לגוגל עם כל מילות המפתח שאתם צריכים ויותר מ-300 מילים (בהתאם לבקשתכם).

רוצים אותי כמבצע אופטימיזציה לאתר? אופטימיזציה נעשית בדרך כלל בפעם הראשונה שבונים אתר ומספקים לו תוכן, ונעשית באופן קבוע וספציפי רק כשאנחנו מוסיפים תוכן חדש. לא משנה בשביל מה אתם צריכים: האתר לא מתקדם, אתם לא מרוצים מהמקדם אתרים או הבונה אתרים שלכם, אתם מרגישים שהאתר לא מותאם ותקוע – אשמח להיכנס לאתר, להדריך אתכם, להתאים את כל התכנים לגוגל ועוד, עד שכל האתר ינצנץ באור ירוק של אישור לא אנוח!

מחפשים מנהל עמוד בפייסבוק וברשתות החברתיות? בתור משווק אתרים, יש לי ניסיון רב בניהול עמודים רבים ומצליחים בגוגל ואני בדיוק מי שאתם צריכים כדי שאשווק לכם את העמוד, אוסיף לכם לייקים רבים (והכל חוקי – אנשים אמיתיים שמספקים לייקים!), אכתוב חומר חדש מדי שבוע ויותר, אוסיף טאבים ואפשרויות ותמונות – כל זה במחיר מעולה ומצחיק.

אז מה זה בעצם קידום ממומן לאתר? האם יש לו יתרונות על הקידום האורגני? מה החסרונות שלו וכמה כסף נשלם? לחצו על הכותרת לקבלת כל הפרטים.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button