fbpx

כל שירותי קידום אתרים במקום אחד

אז יש לכם אתר, ועכשיו אתם מחפשים מקדם אתרים שתוכלו לסמוך עליו כדי שירים את האתר ויביא אותו לעמוד הראשון בגוגל.

ובכן, יש 2 שיטות לקידום אתר בגוגל – הדרך הראשונה והמקובלת ביותר, היא קידום אורגני. אורגני זהו קידום רגיל, כלומר קידום שנעשה בדרך רגילה מבלי עקיפות דרך, כך שהתהליך הוא ארוך ודורש סבלנות והשקעה.

הדרך השנייה הוא קידום ממומן, כלומר קידום שבו משקיעים סכום מסוים של כסף והאתר יופיע בתור “מודעות” בראש התוצאות של גוגל. הוא אמנם מהיר מאוד אך ברגע שנגמר לנו התקציב הוא מפסיק, והוא לא משאיר בעצם שום “חותמת” בגוגל.

בתור מקדם אתרים אני מקדם ב-2 השיטות, אבל מעדיף וממליץ לקדם באורגני. האורגני הוא אמנם תהליך ממושך שדורש שירותי קידום אתרים רבים, זמן, סבלנות והמתנה עד שרואים תוצאות לטווח הארוך, אבל כשזה קורה – האתר שלנו יגיע בשביל להישאר ולא יעלם ביום בהיר אחד כמו הממומן.

כמובן שאם הלקוח ירצה ממומן אני אעשה לו את זה, אך אסביר לו את היתרונות והחסרונות בקידום הממומן ובהשפעותיו השונות.

אודות מתן כהן

אז מה אני עושה במהלך הקידום האורגני?

השלב הראשוני בקידום אורגני, ויש שיגידו בצדק, הכי חשוב כשמתחילים בתהליך קידום אתר, הוא מחקר מילות מפתח שקשורים לאתר ולעסק שלנו.

במהלך התהליך אני עושה בדיקה ורואה אילו מילים הגולשים מחפשים כדי להגיע לאתר כמו שלכם, בוחר את המילים הכי חשובות וחזקות ומקדם את האתר שלי לפיהם.

החבילות והמחירים שלי בעצם בנויות על המילות מפתח – אני מציע חבילות של קידום 5 מילים, חבילה של קידום 10 מילים וכן הלאה. בעצם, גם לתהליך של קידום אתרים ממומן חייבים לעשות את זה, כדי שיהיה אפשר לדעת באילו מילים לבחור כדי לפרסם את האתר שלנו בהם.

כמו כן, מי שרוצה שאעשה לו מחקר ביטויי מפתח בלבד, יכול לפנות אלי בנפרד ואעשה לו, כמו כל השירותים של קידום אורגני המוצגים בדף זה אותם תוכלו גם להזמין בנפרד או רק אותם ספציפית, או כמה שירותים ספציפיים יחדיו ולהרכיב חבילה משלכם.

לאחר מחקר ביטויי מפתח, השירותים הבאים הם:

כתיבת תוכן לאתר

אתר מצריך הוספת תוכן חדש באופן קבוע לאתר. עדכון שוטף של האתר מבטיח את התקדמות האתר ומעלה את החשיבות שלו בפני גוגל. לכן חשוב כל הזמן לייצר תוכן חדש בקביעות לאתר שלכם, אם זה עמודים חדשים, פוסטים, עדכון של דף הבית. כל חומר חדש לאתר הוא מבורך, וחשוב שהוא יהיה מעניין, מקורי וקשור לתחום האתר.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

בדרך כלל נעשית פעם אחת בתחילת בניית האתר, אך במהלך הוספת כל תוכן חדש נעשית מחדש על התוכן שהתווסף. חשוב לוודא שהאתר הוא קריא, מאורגן וקל לשימוש. שמבנה האתר מובן, שיש מפת אתר, שהאתר רספונסיבי (מותאם לפלאפון) ושיש היררכיה ברורה. האתר הוא כמו הכרטיס ביקור שלנו באינטרנט וכמו שהמשרד או הסלון שלנו מאורגן לקראת אורחים, ככה על האתר שלנו להיראות טוב, רציני ומעניין.

בניית קישורים ושיווק האתר

אתר טוב דורש בניית מערך קישורים טוב וחזק כדי להקפיץ את האתר קדימה. לשם כך צריך ידע והכרת האינטרנט, יצירת "קשרים טובים" עם הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס, פרסום האתר באינדקסים ובאתרים שונים ברחבי האינטרנט וגם יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים בתוך האתר.

אתם שואלים - אני עונה

אין תשובה או נוסחא ברורה לשאלה הזו, כי כמו שבגוף האדם לכל איבר בגוף יש תפקיד חשוב לקיום הגוף ואי אפשר להתקיים בלי שום איבר, אפילו זה שאנחנו חושבים שאפשר בלעדיו – ככה זה בקידום אתרים. אבל אנסה לענות על השאלה הזו: חשוב לעשות מחקר ביטויי מפתח (הוא נעשה רק פעם אחת בתחילת תהליך הקידום), כתיבת תוכן ומאמרים לאתר ומחוץ לו, אופטימיזציה מלאה לתוכן ולמדיה כולל כותרות, תיאורים, תגיות, קישורים פנימיים ועוד, קישורים חיצוניים לאתר ושיווקו באינטרנט ועוד. השירותים הללו הם הבסיס לקידום האתר בגוגל, השאר הם תוספת חיונית וחשובה מאוד לאתר שיעזרו לכם מאוד בהקפצת האתר, כמו העלאת סרטונים ליוטיוב, דף עסקי פעיל בפייסבוק, פתיחת בלוגים וכו’, שיכולים להעלות את האתר שלהם ולגרום לגוגל לאהוב אתכם עוד יותר. כמה שיותר, הרי זה משובח!
מחיר חבילה נקבע כמובן לפי כמות המוצרים בה אני מספק, אבל הבסיס הכי חשוב למחיר הוא בעיקר מילות המפתח שלכם. אני מקדם בין 5, 10, 15 ו-20 מילות מפתח. למשל, אם בחרת שאקדם אותך רק ב-5 מילות מפתח בלבד, המחיר יהיה זול משמעותית מאחד שבוחר לקדם 10 מילות מפתח בחבילת קידום שלו.
בוודאי! לא משנה אם אתם בעלי אתרים שיש לכם כבר מקדם או מקדם אתרים שצריך עזרה במשהו ספציפי, אם אתם רוצים שאעניק לכם שירות אחד בלבד, ולא את חבילת הקידום האורגני המלאה שאני מעניק, אתם יכולים ליצור איתי קשר ולבקש, ואתן לכם הצעת מחיר בנפרד רק לשירות הספציפי שביקשתם. אפשר להזמין ממני בנפרד את הדברים הבאים: בניית אתר, קידום ממומן, בדיקה וביצוע אופטימיזציה לאתר, ככותב תוכן ומאמרים לאתר, כבונה קישורים ומשווק האתר, חבילת שיווק ברשתות החברתיות השונות, כמנהל ובונה דף עסקי בפייסבוק, כמצלם סרטוני תדמית ותמונות לעסק שלכם, כמעלה ובונה דף סרטונים ביוטיוב לקידום האתר ועוד ועוד!
כן. אתם יכולים לבחור מה אתם כן רוצים או לא רוצים שאעשה במהלך הקידום ובעצם להרכיב חבילת קידום משלכם עם הדברים שאתם רוצים שאעשה, מסיבות אישיות שלכם. אבל קחו בחשבון שיש דברים בסיסיים שאני חייב לעשות בתור מקדם אתרים, ואני לא אוכל לדלג עליהם כי הם בגדר חובה לכל עבודה של קידום אתרים, והעבודה לא יכולה להיות שלמה בלעדיהם. אבל אם אתם רוצים להרכיב חבילה שלא קשורה לאתר עצמו אלא על דברים שמחוץ לו, כמו שיווק האתר באינטרנט ביחד עם שיווק ברשתות החברתיות – אפשר בקלות להרכיב חבילה.

חוץ מקידום אתרים, אני מעניק גם שירותי...

בניית אתרים בוורדפרס

האתר הוא הדבר הכי חשוב לנו כשמתחילים לקדם. האתר הוא השלד והכרטיס ביקור שלנו, וחשוב שהוא יהיה בנוי טוב ויהיה נקי, ברור ויפה. תשכחו מכל מה שאמרו לכם והצעות המחיר המטורפות שנתנו לכם על בניית אתר. בניית אתר וורדפרס לא צריכה לעלות כל כך הרבה כסף, אם יודעים איפה לקנות תבנית ואיך להשתמש באתר. גם אם אתם רוצים את שירותיי כמקדם או רק לבנות אתר - פגיעה בכיס לא תהיה לכם, ותקבלו אתר מושקע, קליל למשתמש ועם אופטימיזציה מלאה!

שיווק וקידום ברשתות החברתיות

כבר ממזמן שהפייסבוק השתלט לנו על החיים. כל הישראלים כבר שם, וביניהם גם הלקוחות העתידיים שלכם. מספיק שמישהו אחד יעשה לכם לייק או שיתוף וחברים שלו יראו את זה - יש לכם לקוח חדש. כל עסק ובעל מקצוע שמכבד את עצמו נמצא גם בפייסבוק, אך צריך גם לדעת לנהל אותו, לקשר בינו לבין האתר ולגרום לאנשים להיכנס לאתר. כמו כן, עולם הרשתות ענק ומגוון וכולל גם את טוויטר, אינסטגרם ועוד. הרשתות החברתיות כאן בשביל להישאר, ואין ספק שהם חשובים לא פחות מהאתר שלכם כדי להתפתח ולהתחזק כעסק!

ניהול דף עסקי בפייסבוק

אז נכון, יש כבר קטגוריה פה של שיווק ברשתות החברתיות, אבל לפייסבוק מגיע עמודה נפרדת עקב הפוטנציאל העצום הטמון בו ועצם העבודה שכל הישראלים, ובהם הגולשים הפוטנציאלים שלכם נמצאים שם, והעמוד העסקי משמש לא רק ככלי שיווק נהדר לאתר אלא גם במה לפניות של גולשים בקלות דרך העמוד, השארת חוות דעות חיוביות והשארת רושם חיובי של הגולש על זמינות העסק והיחס שלו כלפי הלקוח והגולש.

ניהול עמוד באינסטגרם

עוד רשת חברתית שמגיע לה עמודה משלה היא אינסטגרם - אחת מהרשתות החברתיות המובילות והאהובות ביותר בעולם בכלל ובארץ בפרט. אם אתם מחפשים מנהל שידאג לכם לכל נושא ניהול העמוד, העלאת תמונות, צבירת לייקים ועוקבים - הגעתם למקום הנכון!

ניהול קמפיינים ממומנים

אני דוגל בקידום אורגני בגלל היתרונות הרבים שלו והתוצאות הטובות שלו, אך לפעמים הלקוח לא מסתפק באורגני ומבקש גם לקדם באופן הממומן - בדיוק בשביל זה עליו לבחור מישהו שמבין איך לבנות קמפיין ממומן כדי שיביא את מרב התוצאות עם מינימום פגיעה בכיס, לכן אתם צריכים מישהו מקצועי שיבנה לכם קמפיין מ-א' עד ת' וידע מה הוא עושה. בנוסף לקידום ממומן בגוגל אני גם מנהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק, ביוטיוב ועוד.

בניית דפי נחיתה

אם אין לכם צורך באתר מושקע אלא רק בדף אחד, דף נחיתה, כי אתם יודעים מראש שאתם מתכננים לעשות קידום מומן בגוגל - שירות בניית דפי נחיתה הוא הפתרון המושלם בשבילכם! אני בונה דפי נחיתה במערכת וורדפרס כך שבהמשך, אם תרצו, תוכלו להפוך את הדף לאתר עם המון דפים כך שתוכלו לעשות בהמשך גם קידום אורגני - גם חיסכון בזמן, וגם בכסף!

פתיחת עמוד עסק בגוגל מפות

עוד רשת חברתית שזוכה לעמודה משלה מכיוון שהיתרונות שלה עצומים! מעבר לעובדה שזו רשת החברתית של גוגל, ואפשר לשווק דרכה את האתר כמו כל רשת חברתית אחרת, היא עוזרת לאתר שלנו להיראות נהדר בתוצאות החיפוש של גוגל ונותנת לגולש גישה מהירה לפרטי הטלפון, כתובת החנות, מציאתו במפת גוגל, שעות עבודה ועוד. שכרו את שירותיי לפתיחת דף בגוגל פלוס אישי וגם עסקי ותרוויחו את כל זה ועוד!

ניהול ערוץ סרטונים ביוטיוב

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, דמיינו לעצמכם כמה שווה סרטון אחד! זה כבר ידוע שאנשים מתעכבים יותר על סרטונים מאשר תוכן ותמונות, לכן הגיע הזמן שיהיה לכם נוכחות גם בסרטונים ובגלל זה אני פה להקים לכם ערוץ סרטונים ביוטיוב על העסק והאתר שלכם, מה שיגרום לגולשים להישאר יותר זמן באתר כאשר הסרטונים מוטמעים בו, ללמוד עוד עליכם ולהרגיש קרובים אליכם מכיוון שבזכות הסרטונים והקליפים הם יכירו אתכם וירגישו כאילו הם מכירים אתכם שונים, מה שיגרום להם להרגיש נוח גם להרים אליכם טלפון. קידום סרטונים ביוטיוב זו דרך מצוינת לשיווק האתר !

ניהול וכתיבת בלוג

בלוג הוא תוסף בהחלט שימושי לאתר שלכם. בבלוג אנשים יוכלו להיחשף למה שקורה מאחורי העסק, לשמוע חוויות מבעל העסק או אירועים שקרו בחנות או בעסק, מה שיגרום ללקוחות להתעניין ואף ירצו לבוא למקום ולחקור אותו. הכנסת הלקוחות לעולמכם הפרטי עוזר מאוד ומקרב בין הלקוח לעסק. אני מציע לכל לקוח שלי לפתוח ולנהל לו בלוג, ואין ספק שבנוסף לאתר שלכם, בלוג הוא כלי שימושי לכל הצדדים!

ניהול רשימת דיוור לאתר

שירות ייחודי למתן כהן מקדם אתרים שלא תמצאו אצל מקדמי אתרים כבר - וזה בדוק! הכנת רשימת תפוצה, קפיצת חלון בעת הכניסה לאתר שמבקש מהם להירשם, בניית עמוד חדשות ועדכונים ושליחתו למיילים שברשימת התפוצה שבניתי תוך שיווק התכנים ופיתוי הגולשים להיכנס לאתר. היתרונות בניוזלטר לאתר הם רבים: זה יביא לכם תנועה גדולה לאתר שתחזק אותו ותגרום לו להתקדם בתוצאות של גוגל ואף יגרום לגולשים לשמור על קשר ולהיות מעודכנים בכל מה שחדש אצלכם בעסק או באתר!

עיצוב תמונת נושא (קאבר) לפייסבוק

יצירה ועיצוב תמונת נושא מותאמת לעסק שלכם לשימוש בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות. בתמונה יהיו פרטי העסק בקצרה, לוגו במידה ויש ופרטי התקשרות, כך שהגולש יבין מיד על מה העמוד עוסק.

כתיבה ועיצוב חוברת תדמית לעסק

כתיבה, עריכה, הפקה ועיצוב חוברת שיווקית לעסק עם תמונות חופשיות, מידע ותוכן שיעזור ללקוח הפוטנציאלי לגבש דעה ולהפוך ללקוח שלכם, ושיווק העסק מפה לאוזן בעזרת חוברת קומפקטית ויפה - והכל נעשה על ידי בלבד, מקדם אתרים מקצועי שיודע כיצד למשוך את הקורא להפוך ללקוח שלכם, בצורה חכמה, עדינה, שיווקית ומעניינת!

כתיבת ערך בויקיפדיה

בקרוב יעלה מידע נוסף.

ניהול מוניטין לאתר

אם אתם רוצים "להעיף" לעמוד השני תוצאות פחות נעימות שנכתבו עליכם בגוגל או להפוך את השם שלכם למובילים בתחום שאתם עושים - שירות ניהול מוניטין באינטרנט הוא בדיוק עבורכם!

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button