fbpx

ניהול והכנת ניוזלטר - הקמת רשימת דיוור

בטח גם אתם שמתם לב לתופעה הזו של ניהול והכנת ניוזלטר – רשימת דיוור לאתר.
עם התפתחות הטכנולוגיה, האינטרנט ודרכי השיווק בו, אנשי השיווק כבר לא מסתפקים  רק באתר, ניהול עמוד עסקי בפייסבוק ובשאר העמודים ברשתות החברתיות – הם פותחים ניוזלטר לאתר ומתעקשים שאתם חייבים להירשם ולהצטרף אליו.

ולמה? כי תקבלו המון מבצעים, הנחות, טיפים ואלוהים יודע מה עוד.
אז מה עומד מאחורי הניוזלטר הזה? מה זה בעצם? למה זו דרך מעולה לקדם את האתר שלכם? ומה יוצא לאתרים שהם מציעים לכם משהו בחינם עבור הצטרפותכם לרשימת הדיוור?
כל זה ועוד בעמוד הבא!

למה ניהול והכנת ניוזלטר – רשימת דיוור לאתר יכולה לתרום המון לקידום ?

ניהול והכנת ניוזלטר - רשימת דיוור לאתר
ניהול והכנת ניוזלטר – רשימת דיוור לאתר

אז קודם כל אתחיל במונח עצמו ואסביר לכם מה זה ניוזלטר. ניוזלטר, כמו שמו, מורכב מ2 מילים באנגלית – news ו-letter, שניוז זה חדשות ולטר זה מכתב. כלומר הפירוש החופשי של זה הוא מכתב חדשות או אגרת מידע.

ניוזלטר זה בעצם מעין מכתב חדשות שמופץ דרך הדואר אלקטרוני, הישר למייל האישי שלכם, כל כמה זמן לתקופה מסוימת אותם אתם בוחרים. יש כאלו שמפיצים כל יום, יש כאלו שמפיצים פעם בשבוע ואף כאלו שמסתפקים בפעם בחודש כדי לא להרגיז יותר מדי את הגולשים הרשומים בניוזלטר. אין לזה נוסחא מסוימת, צריך להחליט בהתאם לעסק ולקהל היעד.

למשל, ניוזלטר של אתר קניות בדר”כ שולח כל יום רשימת דיוור חדשה! וזה כי כל יום יש מבצעים חדשים ודילים שמתעדכנים בתדירות גבוהה, וקהל האנשים שנרשמים לניוזלטר הזה בדר”כ לא יפריע לקבל כל יום דיוור כזה, כי הוא ירצה לחסוך כסף כמה שיותר ולשמוע על דילים או מבצעים חדשים שיכולים להתאים לו. ולסירוגין, יכול להיות בעל עסק של חנות שטיחים, שלו לא יתאים לשלוח ניוזלטר. כמה כבר אפשר לקרוא כל יום על שטיחים? אנשים יתייאשו, ויורידו את עצמם מרשימת התפוצה וככה הפסדתם גולש שמקבל עדכונים מהאתר שלכם. לכן עדיף לפנות לבעל מקצוע שהוא מקדם אתרים במקצועו שעוסק בתהליך ניהול והכנת ניוזלטר – רשימת דיוור לאתר שלכם וינהל לכם אותו מ-א’ עד ת’.

אבל אל תתבלבלו – ניהול והכנת ניוזלטר – רשימת דיוור לאתר לא חייב להיות דווקא רק מכתב חדשות. אתם יכולים לקחת את זה לאיזה כיוון שאתם רוצים. אתם יכולים למשל לספר לגולשים שלכם על מבצעים חדשים שלכם, על מה חדש באתר וכל מיני כתבות שכדאי להם לקרוא ולבדוק כדי להישאר בעניינים, או אפילו לא דווקא משהו שיווקי ואף לספר להם משהו אישי עליכם ממש כמו כתיבת בלוג עסקי לאתר או מידע שילמד אותם משהו חדש, ככה הם יוכלו להעריך אתכם שאתם לא רק רוצים למכור כל הזמן אלא להביא משהו אחר גם.

מאיפה מתחילים לבנות רשימת תפוצה של גולשים ולקוחות משלכם?

קודם כל, אל תוסיפו כתובות של אנשים מבלי לבקש את אישורם. לא חסר אנשים משוגעים שיכעסו ועוד ירצו אפילו לתבוע אתכם! נכון שזה הכי קל פשוט לאסוף כתובות של לקוחות שכבר קנו אצלכם או שהתכתבתם איתם בעבר – אבל כמו קידום אתרים אורגני שנעשה בצורה לא קצרה ודורש המון סבלנות והתמדה, כך רשימת התפוצה שלכם נבנית לאט לאט עד שתרכיבו רשימה מסודרת וטובה ויהיה לכם בסיס טוב של גולשים מנויים. אני למשל, שהתחלתי לבנות את שלי, שלחתי מייל מסודר לכל האנשים שהתכתבתי איתם במייל על קידום ורק הודעתי לכם שיש לי ניוזלטר חדש והם יכולים עכשיו לקבל ממני חדשות, עדכונים ומבצעים באופן אוטומטי ולהישאר מעודכנים, ושמההודעה הזו ספציפית הם לא צריכים להסיר את עצמם כי זו הודעה שנכתבה אך ורק בשביל לעדכן אותם על הניוזלטר שלי, ורק מי שירשם ימשיך לקבל ממני הודעות.

בנוסף, לא כל מי שנכנס לאתר שלכם מודע לזה שיש לכם ניוזלטר ומוצא את הדרך להירשם אליו. לכן חשוב לדאוג שכבר בעמוד הבית מופיע תזכורת שיש לכם ניוזלטר עם אופציה להרשמה, כמו אצלי שמופיע בדף הבית וגם בתפריט למטה עם אפשרות ישירה להשאיר כתובת ולהירשם.

מומלץ אף לדאוג שלגולש יקפוץ חלון לאחר כמות שניות שהחלטתם עליה לפני ובו הוא יודע לגולש שיש לאתר גם ניוזלטר ומומלץ לו להירשם כדי להמשיך לקבל מידע, חדשות וכמובן מבצעים והנחות. ככה הוא לא יוכל לברוח מהעובדה שיש לכם רשימת תפוצה וישר תהיה לו האפשרות להצטרף. חשוב לדעת איך לשווק את עצמכם וממש לשכנע אותם להצטרף, להשתמש בשיטת שיווק של “הפחדה” כמו “אם לא תצטרפו תפסידו כסף!” או להשתמש בשיטה של “תרשמו ותקבלו מתנה למייל!” שעוזרת הרבה.
לכן מומלץ לפנות לאיש שהוא פרילנסר מומחה קידום אתרים שמבין בזה ויעשה לכם את הכל.

אל תשכחו להבהיר כל הזמן לגולשים שכל הזמן תהיה להם אפשרות להתנתק, להסיר את עצמם מהרשימת תפוצה, שהם לא יקבלו ספאם ואתם לא תעשו שום שימוש אחר בכתובת האישית שלהם. רשימת הדיוור פועלת בשיטה של “אם מוחמד לא בא אל ההר – ההר יבוא אל מוחמד” וזה הגאונות של שיווק בניוזלטר, אך אסור לנצל את זה לרעה כי היום כתובת מייל נהיה דבר מאוד אישי כמו מספר טלפון, וכמו שלא תרצו לקבל ספאם והודעות של פרסומות כל הזמן לפלאפון האישי שלכם, ככה גם לא תרצו לקבל ספאם והודעות מעצבנות לכתובת המייל שלכם.

מקדם אתרים אורגני שבונה לכם ניוזלטר ורשימת תפוצה במקום אחד!

יש שיחשבו, שניוזלטר זה משהו שנעשה באופן אוטומטי ולא צריך לעשות כלום – וזו כמובן שגיאה חמורה. רשימת תפוצה לא נוצרת ביום אחד, אלא לוקחת זמן עד שאתם אוספים את הגולשים והלקוחות שלכם ובונים לכם רשימה גדולה ומכובדת של כתובות מייל ויראלים שבאמת יכולים להנות מהרשימת דיוור שאתם תשלחו.

פעם למשל, בבלוגים של אתר תפוז, היתה אופציה להירשם ל”ניוזלטר” ולקבל עדכון למייל כל פעם שכותב הבלוג מעלה משהו חדש. באתרים זה לא ככה, אנשים שנרשמים לרשימת התפוצה שלכם לא תקבל עדכון אוטומטי כל פעם שהעלתם משהו חדש באתר, אלא אתם תצטרכו כל פעם להכין עלון ניוזלטר וירטואלי ולשלוח להם את זה באופן ידני. אתם צריכים לחשוב מה לכתוב, איך להכין את זה, איך לעצב את זה ובנוסף לנסות למכור את זה ולשווק את זה כבר בכותרת שתמשוך את עיניי הגולשים ותגרום להם לרצות להיכנס.

הניוזלטרים כל כך פופולארים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות שהם נהיו עוד דרך לשיווק באינטרנט ובניית קישורים שהיום כמעט לכל אתר שתכנסו אליו תוכלו למצוא רשימת תפוצה כדי להישאר מעודכנים בתכני האתר ויש אלפי אתרים היום באינטרנט וגם בעברית שמציעים שירותי ניוזלטר – בו יש לכם תבנית ואתם יכולים לשחק ולהכין עלון לתפארת מדינת ישראל.

צרו קשר עוד היום לרכישת חבילת ניהול והכנת ניוזלטר !

מחפשים מישהו שינהל לכם את הניוזלטר? שידאג לתוכן השיווקי שבו? להפצתו? שיפתה את הגולשים להירשם ולהיות מעודכנים ישירות למייל על מה שחדש עם העסק שלכם ועם האתר? צרו קשר עכשיו לקבלת מחיר שווה לכל כיס !

אם אתם כבר לקוחות שלי ורוכשים את חבילת הקידום האורגני שלי או שירות אחר מכל שירותי קידום אתרים אורגני באתר שלי – הרווחתם!!! רק בתוספת מחיר לחבילה הקיימת והזולה כבר במילא שלי, תקבלו ניוזלטר מרשים ומעולה לאתר שלכם שיהיה מסוכרן באופן מושלם עם התכנים באתר כי פה בן אדם אחד עושה לכם את הכל ואתם לא צריכים בכלל לשבור את הראש!

ולניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!
בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

יש עוד המון דרכים לשווק את עצמכם!

קראתם את העמוד ונשארתם עם טעם של עוד בפה לדרכי שיווק נוספים? יש עוד המון דרכים לשווק את האתר ואת העסק חוץ מהשימוש בדואר האלקטרוני. היכנסו עכשיו לעמוד שיווק ובניית קישורים המושקע ותלמדו עוד איך להתקדם עם האתר שלכם!

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button