fbpx

יועץ שיווק דיגיטלי לעסק שלך – להתחיל באינטרנט ברגל ימין

יועץ שיווק דיגיטלי לעסק שלךבין אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם הדיגיטלי או נמצאים בו שנים אבל לא מתקדמים לשום מקום – יועץ שיווק דיגיטלי לעסק שלך יכול לעשות לך סדר.

בעזרת ייעוץ דיגיטלי תוכלו לקבל כלים ולהבין לעומק מה אתם עושים נכון, מה אתם עושים לא נכון ובמה כדאי לכם להשקיע.

לפעמים לשים מראה מול הפנים זה לא דבר נחמד – לא נעים לגלות שעשיתם טעות או שדילגתם על שלב קריטי וחשוב.

אך מצד שני, זה מבורך כי תוכלו ללמוד מהטעויות, להפיק לקחים ולשפר את האתר שלכם כדי שיתקדם בגוגל ויתפתח.

יועץ שיווק דיגיטלי ואסטרטגיה לעסק שלך – בשביל מה הוא נחוץ?

לא משנה איזה עסק יש לכם ובאיזה שלב אתם – זה תמיד טוב להתייעץ עם מישהו שמבין.

בעולם הדיגיטל הנוכחי יש כל כך הרבה אפשרויות קידום ופרסום, שקל מאוד ללכת לאיבוד-

יש כל כך הרבה רשתות חברתיות להיות בהן (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד), מנועי חיפוש (גוגל, יוטיוב), בניית דף נחיתה או אתר ואפשרויות קידום אורגני או ממומן.

לכן, שיחה עם יועץ שיווק דיגיטל, כמו מומחה קידום אתרים, יכולה לכוון אתכם ולבנות לכם תכנית אסטרטגיה שתגדיל לכם את הפניות והלקוחות.

בתור מקדם אתרים פרילנסר, להלן כמה סוגיות שאני עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאשר הם פונים אלי – ממש על קצה המזלג:

בניית אתר או דף נחיתה?

אני כל פעם נדהם כשלקוח פוטנציאלי מתקשר אלי ורוצה לעשות קידום אורגני לדף נחיתה, או בוחר לעשות קמפיין בגוגל כשברור לי שמה שהכי טוב לו הוא דווקא ממומן בפייסבוק.

זו לא אשמתם – לא כולם מבינים, אך בגלל שהם עשו טעויות הם ממשיכים בקו המחשבה הלא נכון שהם נמצאים בו, מבלי שום תכנית אסטרטגית לטווח הארוך.

לכן, כשפונה אלי גולש, בין אם הוא רוצה את שירותיי כיועץ או בתור מקדם אתרים, הדבר הראשון שחשוב לי לעשות איתו הוא תיאום ציפיות.

דבר שני, לכל עסק יש אפשרויות פרסום שמתאימות יותר לו – כלומר, מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח יתאים לשני.

אותו דבר גם לגבי בניית אתר או דף נחיתה – אתר מתאים לשני סוגי הקידום, האורגני והממומן, אך לעומת זאת, בניית דף נחיתה מתאים רק לקמפיין ממומן:

כי כמו שמו, זה דף אחד בלבד, ללא דפים נוספים, אליו הגולש “נוחת” ממודעה ממומנת.

כלומר, אין טעם להקים אתר אם ברור לכם שאתם רוצים להשקיע אך ורק בקמפיין ממומן בגוגל בלבד.

ואם אתם מעדיפים קידום אורגני – אתם צריכים אתר כדי שתוכלו לקדם אותו בצורה אורגנית.

רגע, מה זה ממומן ומה זה אורגני?

אם אתם בעלי עסק, אתם חייבים להכיר את המונחים “ממומן” ו”אורגני”:

הם חשובים וקריטיים מאוד לכל מי שרוצה לקדם את העסק שלו באינטרנט, ויש לכם לרוב 2 אופציות:

או לבחור לקדם באחת השיטות האלו, או לשלב בין שניהם אם התקציב מאפשר לכם-

למרות שלפעמים גם בתקציבים נמוכים ניתן לשלב בין שניהם ועדיין לקבל תוצאות, אם עושים זאת בצורה נכונה ומקצועית.

קידום ממומן הוא בעצם קידום לטווח הקצר, בהן ניתן לקדם ולפרסם את האתר והעסק שלנו בתשלום על ידי פתיחה ובניית קמפיין ממומן, לרוב בגוגל או בפייסבוק.

קידום אורגני לעומת זאת, הוא קידום טבעי של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל:

מכירים את זה שאתם מחפשים משהו בגוגל, ובראש הדף יש לכם תוצאות עם תווית “מודעה”? אלו התוצאות הממומנות.

ולאחר מכן, כשאתם יורדים עם העכבר, מופיעים לכם 10 תוצאות “טבעיות”? אלו תוצאות אורגניות.

כדי לקדם אתר בצורה אורגנית, יש להשקיע בתוכן מקורי וייחודי, בתכנית אסטרטגית מחוץ לקופסה, בבניית קישורים איכותיים ואופטימיזציה (התאמת התוכן לגוגל).

כל זה נעשה לרוב על ידי מקדם אתרים מקצועי שדואג לקדם לכם את האתר, לבצע מחקר מילות מפתח ולתכנן תכנית אסטרטגית לקידום האתר בגוגל.

ייעוץ דיגיטלי לבחירת הרשת החברתית הנכונה

היום, בניית אתר הוא בהחלט חשוב והכרחי לכל עסק – זה כרטיס הביקור שלכם באינטרנט ובלעדיו לא יוכלו למצוא אתכם בגוגל.

אך עם זאת, חשוב גם נוכחות ברשתות החברתיות – שבראשן עומדות כמובן הפייסבוק והאינסטגרם האהובות על הישראלים.

בכל אתר יש סקשן של “חפשו או עקבו אחרינו ברשתות” עם קישורים להמון רשתות חיצוניות – יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו טיקטוק.

לכן, חשוב מאוד שגם לכם תהיה נוכחות בכל הרשתות החברתיות שאתם יכולים להרשות לעצמכם, כדי להתקרב ללקוח, לשמור איתו על קשר ולהפנות אותם משם לאתר שלכם.

אך מכיוון שהיום לבעל העסק המתחיל ואפילו המתקדם קשה להיות בכל הרשתות בו זמנית, יש אנשים שמחליטים לשים את כל הביצים ברשת אחת-

לכן וודאו שבחרתם את הרשת החברתית שבאמת מתאימה לאופי העסק שלכם, והכי חשוב – שקהל היעד והלקוחות שלכם נמצאים בו.

לסיכום – מילה אחרונה של יועץ שיווק באינטרנט

מילה לסיכום של יועץ שיווקי

בין אם אתם “חדשים” בזירה האינטרנטית, או אתם מרגישים שאתם לא מתקדמים או עושים משהו לא נכון – תמיד טוב להתייעץ.

אני מתן כהן, ואני מקדם אתרים פרילנסר המעניק שירותי קידום יותר מעשור לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, כולל ניהול עמודים ברשתות חברתיות ושירותי בניית אתרים.

אשמח ללוות אתכם להצלחה, לבנות לכם תכנית שיווק אסטרטגית ולעזור לכם להגשים את החלומות שלכם בכל הקשור לקידום ושיווק העסק שלכם.

אף פעם עוד לא מאוחר להצליח כשזה קשור לאינטרנט – מוזמנים להתקשר לפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 או לפנות אליך דרך הטופס בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם.

אל תשכחו לסמן לייק בעמוד הפייסבוק העסקי שלי ולשמור על קשר.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button