fbpx

למה כל עסק מצליח חייב לצידו מקדם אתרים מקצועי?

אם אתם שואלים את עצמכם עכשיו למה כל עסק חייב מקדם אתרים מקצועי כדי להגיע לחשיפה באינטרנט – זה כבר סימן טוב, כי זה אומר שחשוב לכם להצליח.

היום כל מי שיש לו אתר אינטרנט יודע, שאם הוא רוצה שיגיעו אליו גולשים ולקוחות חדשים, עליו לדאוג לנוכחות חזקה בגוגל-

מנוע החיפוש הגדול בעולם ובארץ, שבאמת אין צורך להסביר ולפרט עליו יותר מדי.

אנשים משתמשים בגוגל לא רק בשביל לקבל תשובות לשאלות או כדי להכריע ויכוחים, אלא כדי למצוא בעלי עסק ונותני שירות אותם הם צריכים-

וכאן בדיוק העסק שלכם נכנס לתמונה:

המוצר שלכם יכול להיות הכי טוב בעולם, אך ללא שיווק, אף אחד לא ידע עליו.

לכן קידום אורגני הוא הפתרון המושלם עבורכם, אשר בעזרתו תוכלו להתקדם בתוצאות החיפוש בצורה טבעית ולהופיע בתוצאות “האורגניות” בגוגל-

כלומר בתוך 10 תוצאות החיפוש הרגילות (אלו שלא ממומנות, הנעשות ע”י קידום ממומן) ולאחרונה אפילו תוצאה אפס יש, עליה הרחבתי במדריך מושקע ונפרד כאן.

למה כדאי להשקיע דווקא בקידום אורגני?

שאלה מצוינת – אחרי הכל, עולם האינטרנט הוא כה גדול, והוא מציע לנו מבחר ענק של אמצעי שיווק ופרסום:

בין אם מדובר בשיווק ברשתות חברתיות כמו ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, ניהול עמוד אינסטגרם, ולאחרונה אפילו טיקטוק שכובשת את לב הקהל העולמי והישראלי.

או יוטיוב, שהפך למנוע החיפוש השני הגדול ביותר בעולם, שנקנה למעשה ע”י גוגל, שאוהבת מאוד לקדם סרטונים בתוך תוצאות החיפוש.

גם בגוגל עצמה יש שני סוגים של קידום: אורגני, שאלו קידום תוצאות טבעי, וממומן, שזה פתיחה וניהול קמפיין ממומן בגוגל כך שמופיעים בתוצאות הממונות.

אז למה דווקא קידום אורגני? ובכן, כי זו ההשקעה הטובה ביותר לטווח הארוך והרחוק, והיא גם הכי בעלת ערך.

למה? כי תמורת הכסף שלכם אתם מקבלים המון בתמורה: תוכן איכותי לאתר שלכם שישמש אתכם תמיד, קישורים איכותיים לאתר שלכם מאתרים אחרים המהווים המלצה בעיניי גוגל, ועד אופטימיזציה שמתאימה את התוכן שלכם לגוגל ולקהל הקוראים.

בעוד אנשים שמשקיעים המון כסף על קידום ממומן, משקיעים רק לטווח הקצר – הם דואגים לכאן ועכשיו.

כי ברגע שייגמר להם התקציב, הם ייעלמו מראש התוצאות באותה מהירות שבה הם עלו…

בעוד אלו שהשקיעו כל הזמן הזה בקידום האורגני של האתר שלהם, יישאו פירות לאורך זמן, והקהל גם יזכור ויעריך את התוכן האיכותי שהם כתבו באתר שלהם – וזה ממש על קצה המזלג.

עיצוב לוגו לעסקים

ומה אם קידום אורגני פחות מדבר לעסק שלי?

כמובן שלכל עסק יש את האופי שלו והרצונות שלו – זו הסיבה שבתור מקדם אתרים פרילנסר אני תמיד עורך תיאום ציפיות עם הלקוח לפני תחילת העבודה.

למשל, יש אנשים שיותר חשוב להם הוויזואליות, לכן אינסטגרם יותר ידבר אליהם מאשר קידום לאתר –

ותתפלאו, יש לא מעט עסקים שאין להם בכלל אתר באינטרנט ולא חושבים בכלל על בניית אתרים

אבל זה שאתם רואים עסק מצליח ללא אתר לא אומר כלום – כי עם אתר הוא היה יכול להצליח עוד יותר.

בסופו של דבר, אתר זה הכרטיס ביקור הכי טוב של כל עסק:

זה המקום להתרשם מהמוצרים, מהשירות, לקרוא על בעל העסק ועוד בקלות וביעילות – כשהכל במקום נוח ומסודר אחד.

ובסופו של דבר- האתר הוא לגמרי שלנו, אנחנו “האלוהים” שלו, לעומת דפי אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב לצורך הדוגמה, שהם לא נכסים אלא נתונים תחת האלגוריתם של האתר המארח-

אני לא רוצה להפחיד, אבל לא מעט אנשים קמים יום אחד בבוקר ומגלים שהחשיפה האורגנית לעמוד שלהם ירדה פלאים או גרוע מכך – הם לא עמדו בתקנות האתר והעמוד שלהם נמחק.

ראו מה קרה לעמוד סטטוסים מצייצים למשל. זו הסיבה שתמיד חשוב שלכל עסק יהיה אתר, ולקדם אותו אורגנית כדי שלא יהיה תלוי בחסדים של אחרים.

למה כדאי לכם לפנות אל מקדם אתרים מקצועי לצורך קידום האתר?

כדי שנושא הפרסום שלכם יהיה בידיים הכי טובות שיש, וכדי שאתם תוכלו לפנות את הזמן שלכם לדבר שאתם הכי טובים בו והוא פרסום העסק –

הדבר הכי טוב ומבורך שתעשו עבור העסק שלכם והאתר שלכם הוא לפנות אל אדם מקצועי שמתמחה בפרסום ובשיווק באינטרנט ובגוגל.

להלן כמה סיבות שיעזרו לכם להבין למה כדאי לכם להפקיד את האתר שלכם ואת נושא הפרסום בידיים מקצועיות:

יד מקצועית מכוונת

כדי שהפרסום שלכם יצליח, חשוב מאוד להגדיר מטרות כבר על ההתחלה.

בתור מקדם, אני דואג לקיים עם הלקוח תיאום ציפיות, וממלא איתו שאלון מיוחד וממוקד שבניתי וכתבתי, שעוזר לי להבין מה בדיוק הרצונות והמטרות של הלקוח.

אז כן, להגיע למקומות טובים בגוגל ולקבל לקוחות חדשים מדי יום כולם רוצים כמובן, אבל יש דברים קטנים שהם לא פחות חשובים בהצלחה של קידום אתר:

כמו בירור קהל היעד, מילות המפתח, מה אסור ומה מותר להגיד ועוד כמה דברים קטנטנים שנראים לפעמים לא חשובים אך הם קריטיים לא פחות.

בניית אסטרטגיה חכמה

לאחר שאני יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, אני ניגש לבנות אסטרטגיית פרסום וקידום –

לשם כך, אני בודק את המתחרים הכי חזקים שלו, רואה מה הם עושים ומגבש תכנית קידום שתשאיר להם אבק-

כמו כן, אני אוהב לחשוב מאוד מחוץ לקופסה, לכן אני תמיד דואג לייחד את העסק של הלקוח, בין אם זה בתוכן, בצבעים, במסר השיווקי שלו, ביתרונות שלו על פני המתחרים ועוד.

חסכון בזמן

בשביל לפרסם עסק באינטרנט צריך זמן, ולא רק זה – גם המון ידע, כלים והשקעה.

בעלי עסקים רבים מנסים בהתחלה לקדם את עצמם כדי לחסוך בכסף, אך לאט לאט הם מבינים שהם אולי חוסכים כמה שקלים, אך מבזבזים המון זמן-

אני תמיד נוהג להגיד ללקוחות שמתלבטים אם לקדם לבד או לשכור את שירותיי, שהכסף בא והולך – אבל הזמן רק הולך (לא משפט שלי, אבל באופן אישי אני אוהב להגיד אותו הרבה).

ובטח כשאין לכם את הידע והכלים הנכונים לקדם אתר, כך שכל טעות קטנה יכולה למנוע את התקדמות האתר לטווח הקצר והארוך.

לכן הדבר הכי טוב ומבורך שאתם יכולים לעשות עבורכם ועבור העסק שלכם הוא לפנות אל מישהו שחי ונושם את האינטרנט אשר ייקח את האתר שלכם ויקדם אותו כאילו היה העסק שלו.

שקיפות, זמינות ומעקב לאורך כל הדרך

לצד המקצועיות, אתם מקבלים גם שירות במלוא מובן המילה-

חשוב מאוד שלא תרגישו לבד, ושהמקדם שבחרתם מלווה אתכם, דואג לעדכן אתכם, עונה לשאלות שלכם במידה ויש, ותמיד שם בשביל שהכל יהיה ברור.

הבחירה בין חברת קידום אתרים לבין מקדם פרילנסר תשפיע על הסעיף הזה-

אני לא אומר כמובן שהשירות אצל החברות הוא פחות טוב מזה של מקדמים, אלא שהצלחתם תהיה הצלחת החברה, ולא הצלחת זה שמטפל בכם באופן אישי-

לעומת זאת, מקדם פרילנסר ועצמאי אשר יקדם אתכם יראה בכם את הצלחתו, ואיתו אתם יודעים שכל מה שאתם צריכים – אתם מקבלים מאדם אחד.

זה בניגוד לעבודה עם חברות גדולות, בהן יום אחד אתם יכולים להתקשר ולגלות שמי שטיפל בכם עד היום, עזב ומישהו אחר מחליף אותו.

אני דואג תמיד שהלקוח יידע על מה הוא משלם ומה הוא קיבל, לכן מדי חודש אני מגיש ללקוח דוח סטטיסטיקות ונתונים כדי שיראה איפה הוא עומד ומה הוא קיבל החודש.

כמו כן, אני זמין תמיד ללקוחות שלי בטלפון, בוואטסאפ ובמייל, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 17:00.

עדיין מתלבטים אם לפנות למקדם אתרים?!

האמת היא, שהסיבות שבחרתי הן ממש על קצה המזלג-

פשוט כבר הרגשתי שחפרתי לכם מספיק…

לכן אני מזמין אתכם להתקשר אלי עוד היום, כדי שאוכל להכיר אתכם ולהתאים לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר המתאימה לעסק שלכם כמו כפפה ליד-

למה אתם מחכים? התקשרו אלי עכשיו לפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 ואשמח לייעץ ולהדריך.

מעדיפים שאני אחזור אליכם? מלאו ושלחו את הטופס בעמוד צור קשר ואחזור אליכם במהירות.

מוזמנים לעקוב אחרי ולסמן לייק בעמוד הפייסבוק שלי !

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button