fbpx

פרסום ממומן באינסטגרם – קידום ממומן שבאמת עובד

פרסום ממומן באינסטגרםפרסום ממומן באינסטגרם הוא אחד מהשירותים המבוקשים ביותר על ידי בעלי עסקים קטנים או גדולים שברשותם עמוד ברשת החברתית האהובה והפופולרית אינסטגרם.

אם הגעתם לעמוד זה, סביר להניח שאתם יודעים מה זה אינסטגרם ובטח יש לכם עמוד ברשת החברתית הזו, כך שאין לי צורך להסביר עליה – אך אם לא, בקצרה אספר שמדובר באחת הרשתות החברתיות המבוקשות והאהובות ביותר כיום לצד פייסבוק – לכן לא פלא שפייסבוק בעצמם לא יכלו להתעלם מהביקוש שלה, וקנו אותה.

ניהול עמוד אינסטגרם בעיקר מתבסס על פרסום תמונות והעלאת סטורי לעמוד – בעוד בעמוד הפייסבוק יותר נהוג להעלות תכנים ארוכים לצד התמונות שמעלים.

איך זה בעצם עוזר לנו? קודם כל, יש את האמרה המפורסמת “תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים” וזה בדיוק מה שקורה באינסטגרם, או שכמו שבני הנוער נוהגים לקרוא לו “אינסטוש”.

בעזרת תמונה אחת תוכלו להציג שירות שאתם מציעים, להראות עבודות שלכם (ובכך העמוד ישמש בתור תיק עבודות), להעלות תמונות מהחיי יום יום שלכם (כך הגולשים יוכלו להתחבר אליכם וירגישו שהם כבר מכירים אתכם ויגרום להם לרצות לקנות ממכם), לשתף את הגולשים בחוויות שקרו לכם בעבודה, להראות להם מה אתם מסוגלים לעשות ועוד.

יש המון בעלי מקצוע שהאינסטגרם מתאים להם כמו כפפה ליד – בעיקר בעלי עסקים שתמונות זה דבר חשוב עבורם כמו מעצבי פנים, מקעקעים, צלמי חתונות, חנויות בגדים, מסעדות (תסכימו איתי שבזכות האינסטגרם, אוכל הפך לאחד הדברים המצולמים ביותר בעולם?), עמודי תיירות ועוד ועוד.

יש כמובן בעלי מקצוע שהאינסטגרם פחות מדבר אליהם, ויותר כדאי להם להשקיע בשירות קידום אורגני או ממומן, כמו מנעולנים, טכנאים, אינסטלטורים ועוד.

אז מה זה פרסום ממומן באינסטגרם ואיך הוא עוזר לנו?

לאחר שהעלנו תמונה לחשבון האינסטגרם שלנו, ניתן לקדם אותו באופן ממומן כך שהוא יגיע לכמה שיותר אנשים – אך לא לסתם אנשים, אלא לקהל היעד המדויק שלנו, כך שנבזבז כסף על אנשים באמת רלוונטיים ולא על אנשים שלעולם לא יקנו את המוצר או השירות שלנו.

להבדיל משירות קידום ממומן בגוגל, בה בונים קמפיין בעיקר לפי מילות מפתח, כאן אנחנו בונים את קהל היעד שלנו ומגיעים לקהלים חדשים שהמוצר שלנו יכול לעניין אותם ולגעת בהם ולהניע אותם לפעולה – אם זה על ידי ביצוע לייק לתמונה או לעמוד, יצירת קשר או ביצוע רכישה.

בגלל שפייסבוק רכשה את האינסטגרם, ניהול הקמפיין באינסטגרם דומה מאוד לשירות ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק – כך שמומלץ בנוסף לוודא שיש לכם גם פרופיל אישי בפייסבוק ועמוד פייסבוק פעיל.

כמה פרסום ממומן באינסטגרם יכול לעלות לי?

אתם אלו שקובעים למעשה את התקציב – אתם מציעים סכום מסוים של כסף לתקופה מסוימת (אפשר עד לתאריך עליו תחליטו מראש אם ברצונכם שזה יהיה פרסום זמני, או לעשות זאת ללא הגבלה), ובהתאם לסכום שנציע, האינסטגרם יחשוף את הפוסט שלנו לאנשים בהתאם.

או במילים אחרות – אם תשקיעו קצת, תקבלו קצת חשיפה, אם תשקיעו הרבה, תקבלו הרבה חשיפה. כך שאם אתם מתכננים להשקיע 10 שקל ביום – כבר עדיף לוותר על התענוג ופשוט להשקיע באיכות של הדף ובקידום האורגני שלו.

אך עם זאת, אפשר להגיע לתוצאות לא רעות עם סכומים לא בשמיים, תלוי במי שבונה לכם את הקמפיין והאם הוא בודק אותו ומבצע בו שינויים בהתאם לתוצאות שמתקבלות מהקמפיין.

למה כדאי לכם לפנות למישהו מקצועי לניהול הקמפיין

כדאי מאוד לפנות לאיש מקצוע כמו מקדם אתרים שבא מעולם הפרסום והקמפיינים הממומנים, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים לקהל היעד הרלוונטי שלכם, שאתם מקבלים לייקים מאנשים אמיתיים (ולא פיקטיביים) וגם אתם יודעים שיש מי שבודק לכם בתדירות גבוהה את תוצאות הקמפיינים ודואג כל הזמן לעשות שינויים כדי שלא תבזבזו כסף על ימין ועל שמאל.

צריכים מנהל קמפיינים ממומן או מנהל עמודי אינסטגרם? צרו איתי קשר!

בעלי עסק, אתם צריכים להשקיע את הזמן היקר שלכם בניהול העסק ולא בפרסום – תנו לי לדאוג לכם בכל הקשור לאינסטגרם ולפרסום בכלל! התקשרו אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 ואדאג לכם לשירות מעולה ומקצועי, יחס אישי ומחירים הוגנים.

כמו כן, ניתן למלא את הטופס בעמוד צור קשר או לשלוח לי מייל ישירות אל [email protected] ואדאג לחזור אליכם בהקדם.

למידע נוסף, לשירותים נוספים, לקריאת מדריכים וטיפים על קידום ופרסום ועוד – היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button