fbpx

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי ע”י מומחה לשיווק

ניהול עמוד אינסטגרם עסקיניהול עמוד אינסטגרם עסקי הפך בשנים האחרונות לאחד משירותי השיווק שבעלי עסקים הכי מבקשים – ממש לצד שירותי קידום אתרים לאתר ושירות ניהול עמוד בפייסבוק.

הרבה בעלי עסקים מבינים שאם הם רוצים להביא קהל חדש, או לבסס קהל יעד איכותי למוצר או לשירות שלהם, עליהם להצטרף גם הם לרשת החברתית ששיגעה את העולם, וזו שלא עומדת לעזוב בעתיד הקרוב –

עובדה: פייסבוק בעצמה רכשה אותה (כמו שהיא קנתה את הוואטסאפ), ובטלוויזיה עולים לעתים רבות כותרות על ריבים של סלבריטאים אשר הורידו אחד לשני “עוקב” ברשת החברתית – מה שמראה את הטירוף שנהיה סביב מה שזכה לכינוי “האינסטוש”.

מכאן אנחנו למדים שהפוטנציאל באינסטגרם עצום, ומלא גולשים מכל העולם, ומישראל בפרט, נמצאים שם – וביניהם גם קהל היעד שלכם בו נמצאים בין היתר גם הלקוחות שלכם.

לכן, חשוב ממש כמו שאתם דואגים לשירות ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, שתהיה לכם נוכחות גם באינסטגרם – כל בעלי העסקים בארץ כבר הבינו שבעידן האינטרנט הנוכחי, הם לא יכולים להרשות לעצמם לא להיות חלק מהרשת החברתית האהובה והמצליחה, ואני מעריך שבשנת 2020 לא יהיה עסק שלא יהיה לו עמוד עסקי בה.

למה העסק שלכם צריך ניהול עמוד אינסטגרם עסקי?

כמו שציינתי, היום, בעידן האינטרנט הנוכחי, חשוב מאוד שיהיה לעסק שלכם אתר ונוכחות ברשתות החברתיות – וכמה שיותר נוכחות, יותר טוב.

כלומר, אתם לא יכולים להסתמך רק על קידום אתרים אורגני אם אתם רוצים שהלקוח יגיע אליכם או שגולשים ימצאו אליכם-

כמו המשפט המפורסם “אם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד” עליכם להיות איפה שנמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם – והם נמצאים בהמוניהם בפייסבוק ובאינסטגרם.

מחיר ניהול עמוד אינסטגרם יכול להיות משתלם במיוחד אם הוא כולל בתוכו העלאת סטורי לעמוד, העלאת פוסטים (תמונות) עם תוכן מעניין וקולע, האשטאגים, מיקומים וקופירייטינג.

מומלץ לפנות אל מנהל עמוד אינסטגרם עסקי שיעשה בשבילכם את כל זה במקצועיות ובאמינות, ויידע לדבר עם הגולשים שלכם הכי טוב –

כך במקום להתעסק כל היום בשיווק, תוכלו להשאיר את זה בידיים של מקדם אתרים מומחה שמבין בשיווק ובאינסטגרם.

צרו איתי קשר והעבירו את ניהול האינסטגרם למומחה ברשתות החברתיות!

אם נמאס לכם לנהל עמוד אינסטגרם שלא מקבל חשיפה, לייקים או עוקבים חדשים, ואתם רוצים לבנות את קהל היעד שלכם ברשת החברתית האהובה, הגיע הזמן להעביר את הניהול לאיש מומחה קידום אתרים המתמחה באינסטגרם.

צרו איתי קשר עוד היום בפלאפון 050-5869056 ואשמח לתת לכם הצעת מחיר על ניהול עמוד אינסטגרם, פרטים על שירותיי הרבים הכוללים כתיבת תוכן, בניית אתרי וורדפרס ועוד!

רוצים שאחזור אליכם? מלאו ושלחו לי את הטופס בעמוד צור קשר או כתבו לי למייל [email protected] ואדאג לחזור אליכם תוך פחות מ-24 שעות מקבלת הפניה.

עוד עלי, על האינסטגרם ועל שירותיי הנוספים בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button