fbpx

חבילת קידום באינסטגרם ובפייסבוק

חבילת קידום באינסטגרם ובפייסבוקחבילת קידום באינסטגרם ובפייסבוק כוללת בתוכה גם ניהול עמוד עסקי בפייסבוק וגם ניהול עמוד אינסטגרם – מהרשתות החברתיות החזקות היום בתחום הקידום והפרסום באינטרנט.

אני מניח שאין לי כל כך מה לפרט לכם על פייסבוק, כי אני מתאר לעצמי שיש לכם חשבון פעיל שם. אך שימו לב, חשבון של משתמש הוא לא כמו דף עסקי בפייסבוק, וגם פרופיל אישי באינסטגרם מאוד שונה מעמוד עסקי.

אם יש לכם שירות או מוצר שאתם רוצים לקדם ולמכור אותו, עליכם לוודא שיש לכם עמודים עסקיים ומתעדכנים בפייסבוק ובאינסטגרם.

למה כדאי לכם עמוד עסקי בפייסבוק?

כיום, שירות בניית אתרים הוא שירות שלבדו לא מספיק בשביל לקבל לקוחות – נכון, זה מאוד חשוב כי זה הכרטיס הביקור שלכם באינטרנט המאפשר לגולשים להגיע אליכם מתוצאות החיפוש של גוגל, אך עדיין חשובה מאוד נוכחות ברשתות החברתיות, והיום כל אתר שמכבד את עצמו מחזיק המון חשבונות ברשתות שונות, אליהם ניתן להיכנס גם דרך האתר (שמתם לב שלכל אתר יש פינה באתר בו הוא נותן קישורים לעמודים שלו ברשתות החברתיות?).

פייסבוק, היא נכון להיום, הרשת החברתית הפופולרית ביותר לא רק בישראל אלא בכל העולם – כל העולם ואשתו נמצא שם, וביניהם גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

אני קורא לפייסבוק “אם מוחמד לא בא אל ההר – ההר יבוא אל מוחמד” כי למעשה פייסבוק שונה מאוד מגוגל.

בגוגל אנשים מחפשים אתכם, ובפייסבוק אתם יכולים להגיע לאנשים בעזרת ניהול קמפיין ממומן בו אפשר להגדיר את קהל היעד שלכם ולהופיע להם על הפיד, וכך ליידע אותם על המוצר שלכם, לקדם מבצע מסוים, לשכנע אותם למה המוצר או השירות שלכם הוא חובה עבורם, ובכלל לייצר מודעות למותג, או להביא כניסות לאתר, שיכולים לעזור באופן אורגני – יש אין סוף אפשרויות של קידום ופרסום!

בנוסף, הפייסבוק עוזר לשמר את הלקוחות או את הגולשים באתר. דמיינו לכם מצב כזה – גולש נכנס לאתר שלכם ומתרשם, עד כדי כך שהוא עושה לכם לייק לעמוד הפייסבוק מתוך האתר. כשהוא יוצא מהאתר, לרוב הוא שוכח ממכם (תלוי עד כמה רושם השארתם עליו) אך במידה ועשה לנו לייק, נוכל עדיין לשלוח לו פוסטים ולהשאיר אותו מעודכן לגבי העסק שלנו, וכך לשמור על מודעות למותג שלנו.

כמו כן הפייסבוק הוא במה נהדרת לכתיבת ביקורות של לקוחות (הוכחה חברתית), ליצירת קשר, לפרסום תכנים, שירותים ומבצעים ועוד.

למה כדאי לכם עמוד עסקי באינסטגרם?

האינסטגרם אומנם די חדשה עבור בעלי עסקים רבים שעד לאחרונה לא התעמקו בה, אך בשנים האחרונות היא צברה, ועדיין צוברת, עוד ועוד פופולריות, עד כדי כך שפייסבוק בעצמה רכשה אותה.

אינסטגרם היא רשת חברתית הפועלת בעיקר על שיתוף תמונות, סרטונים וסטורי (תמונות שהגולשים ובעלי העמודים מעלים ל-24 שעות בלבד, ולאחר יום התמונה פשוט נעלמת).

לכן, אינסטגרם מתאימה כמו כפפה ליד עבור בעלי עסקים שעבורם תמונות שוות הרבה יותר מאלף מילים – כמו צלמים, חנויות בגדים, גרפיקאים, עמודי תיירות ועוד.

האינסטגרם מאפשר להציג עבודות ותמונות שמדברות בעד עצמם ומוכרות את המוצר או המותג שלהם, וזו דרך נהדרת להפוך את הרשת החברתית למעין תיק עבודות חי ובועט.

כמו כן, סלבריטאי העולם וגם מישראל הפכו אותו למקור הכנסה נוסף על ידי פרסום מותגים וחברות שונות בעמוד שלהם – חברות רבות מנצלים את העובדה שיש לסלבריטאים המון עוקבים, כך שהם משלמים להם כסף עבור פרסום תמונה אחת עם המוצר. כן, גם זו דרך להגיע לקהל יעד…

איך חבילת קידום באינסטגרם ובפייסבוק יכולה להקפיץ לכם את העסק?

בתור מקדם אתרים, אני ממליץ בחום לכל בעל עסק באשר הוא, לפתוח ולנהל עמודים עסקיים ברשתות החברתיות השונות – מה שמוכיח למי שנכנס לאתר שלנו, שהעסק שלנו פעיל, חי ובועט, ויש מי שעומד מאחוריו.

זה מראה שהאתר והעסק פעילים, ויש גם עם מי לדבר. זה נותן חשק וביטחון אצל הגולש לקנות ולסמוך עליכם, ובכך להפוך ללקוח.

היום גם להרבה אנשים יותר נוח להתכתב מאשר לדבר בטלפון, ומאוד טבעי ונוח עבורם לפנות לבעלי עסקים דרך הפייסבוק והאינסטגרם.

כמו כן, זו דרך נהדרת לצבור קהל יעד רלוונטי לתחום שלכם, ובכך לייצר גם תהליך שימור לקוחות. בנוסף, בגלל שפייסבוק קנו את אינסטגרם, אפשר לעשות בה גם ניהול קמפיין ממומן באינסטגרם דרך ניהול המודעות בפייסבוק ובכך לגרום לפוסט שלכם להופיע אצל קהל יעד המתאים לנישה שלכם.

או כמו שאומרים היום הצעירים – מה, אין לכם פייסבוק ואינסטגרם? זה אומר שאתם לא קיימים!

מחפשים מקדם ומנהל עמודי פייסבוק ואינסטגרם? צרו איתי קשר!

הגיע הזמן שהעסק שלכם יקבל את החשיפה שמגיעה לו ויצבור מאות עד אלפי לייקים ועוקבים שיהפכו ללקוחות משלמים! התקשרו אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 ואדאג לתת לכם את כל הפרטים, המחירים והמידע שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל להצליח עוד היום – בין אם זה קידום אתרים ועד שיווק וניהול עמודים ברשתות החברתיות !

רוצים שאחזור אליכם? מלאו את הטופס בעמוד צור קשר או כתבו לי לאימייל [email protected] ואחזור אליכם תוך פחות מ-24 שעות!

עוד על שירותיי, עלי ועל לקוחותיי המצליחים בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button