fbpx

מומחה קידום אתרים פרילנסר לעסקים קטנים וגדולים

מומחה קידום אתרים פרילנסרמומחה קידום אתרים פרילנסר הוא בעל מקצוע שכל בעל אתר ועסק חייב לצידו כדי להגיע לחשיפה משמעותית באינטרנט – אם זה בתוצאות החיפוש של גוגל ואם זה דרך שיווק וניהול עמוד עסקי ברשתות החברתיות.

היום כל עסק שמכבד את עצמו חייב לבנות לעצמו אתר אינטרנט, אשר משמש ככרטיס ביקור לכל דבר – האתר יכול להיות אתר תדמית פשוט ועד אתר חנות אינטרנטי בו הגולשים יוכלו לקנות שירותים או מוצרים כבר מהאתר שלכם.

בנוסף לכך, על כל עסק להיות עם נוכחות מלאה ברשתות החברתיות – בין אם זה בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב או בכל רשת חברתית אחרת (כל המרבה – הרי זה משובח).

אך לא מספיק שיהיה רק אתר ועמודים ברשתות חברתיות. בשביל שהאתר והדפים שלכם באמת יגיעו לאנשים, עליכם לקדם אותם ולשווק אותם.

פה נכנס לתמונה כל הנושא של קידום אתרים ושיווק באינטרנט שכל עסק חייב להשקיע בכך – כי בלי פרסום, אף אחד לא יידע עליכם!

מומחה קידום אתרים פרילנסר – הגיע הזמן להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל!

בכל הנוגע לעניין השיווק והקידום באינטרנט, לכל בעל עסק יש 3 אפשרויות:

או לפנות לחברת קידום גדולה, או לפנות למישהו פרטי שהוא מקדם אתרים פרילנסר, או האפשרות השלישית – לנסות לקדם את עצמו לבד.

המינוס בבחירת חברת קידום גדולה היא שאין יחס אישי, ואתם לא מתנהלים מול אדם אחד אלא לרוב עם כמה אנשים – גם אם מישהו מקבל את האתר שלכם לידיו, אותו מקדם יכול יום אחד לעזוב את החברה ומישהו אחר יקדם את האתר שלכם.

ואם תבחרו לקדם את האתר שלכם לבד, חשוב לדעת שלא כולם יודעים באמת מה הם עושים ולפיכך יכולים לגרום נזק מבלי שהתכוונו או מבלי שידעו – ולצערי הרב, לגוגל לא אכפת אם הבן אדם לא ידע או לא התכוון, היא ישר מורידה בדירוג האתר.

בתור מקדם אתרים, אני מעניק שירותי קידום ושיווק בחבילות מיוחדות שלא כדאי לכם לפספס, גם מבחינת השירותים הרבים והמגוונים, וגם מבחינת המחירים ההוגנים והמיוחדים שלי.

בין אם זה ניהול עמוד פייסבוק עסקי או קידום אורגני לאתר – אני מעניק שירות אישי ומקצועי, ומבלי לגרום לתחרות פנימית (למשל, אני לא מקדם שני בעלי מקצוע מאותו תחום).

כמו כן, אני שולח ללקוחות כל סוף חודש, דוחות מפורטים על התקדמות האתר או עמוד שלהם בפייסבוק וכו’, ודואג תמיד שהם יישארו מעודכנים ועם יד על הדופק, כשהם יודעים בדיוק מה התחדש באתר שלהם, מה עשיתי ואיך הם התקדמו.

צריכים מומחה קידום אתרים פרילנסר? הגעתם למקום הנכון – צרו איתי קשר עוד היום!

שמי מתן כהן ואני מקדם אתרים המתמחה בקידום אתרים אורגני וממומן, בבניית אתרים וגם בשיווק באינטרנט וברשתות חברתיות.

אתם מוזמנים לפנות אלי ולהתקשר אלי, אפילו עוד היום, לפלאפון 050-5869056 ואשמח להעניק לכם שירות ולהביא את האתר / עמוד הפייסבוק שלכם / עמוד אינסטגרם או כל דבר אחר להישגים משמעותיים בגוגל ובאינטרנט!

ניתן גם לפנות אלי במייל על ידי שליחת מייל לכתובת [email protected] או היכנסו לעמוד צור קשר ומלאו את הטופס, ואדאג לחזור אליכם מיד עם קבלתו.

לטיפים נוספים שפרסמתי, למדריכים מקיפים שיעזרו לכם להקפיץ את העסק, על שירותיי בפרט ועלי בכלל בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button