fbpx

מומחה קידום אתרים מקצועי לאורגני וממומן

מומחה קידום אתרים מקצועימומחה קידום אתרים מקצועי הוא בעל מקצוע שעיקר תפקידו הוא לשווק בעל עסק ברחבי האינטרנט – כמו באמצעות קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, ברשתות החברתיות ועוד.

הקידום אורגני כולל בתוכו מספר שירותים רבים אשר כל אחד מהם הכרחי וחשוב לצורך עליית האתר בתוצאות החיפוש של גוגל:

אם זה כתיבת תוכן לאתר שהוא אחד מהשירותים הכי חשובים שכל אתר צריך (הרי בלי תוכן – מה יהיה לגולשים לקרוא? ומה יהיה לגוגל לספק לגולשים שלה שמחפשים אתכם?),

שירות בניית קישורים שהוא בעצם שיווק האתר שלכם וקידומו באמצעות מתן קישורים מאתרים אחרים,

אופטימיזציה למנועי חיפוש – כי לכתוב תוכן זה מאוד חשוב, אך חשוב להתאים אותו לגוגל כדי שהרובוט שלו יוכל לקרוא אותו על הצד הטוב ביותר ובכך לקדם את האתר,

וגם מחקר ביטויי מפתח שהוא שלב חשוב וחד פעמי בתחילת התהליך, אך בגלל שהוא חד פעמי הרבה אנשים מזלזלים בו. חשוב לעשות מחקר ביטויים מקיף ונכון לפני תחילת העבודה כדי לוודא שאנחנו עובדים ומקדמים את הביטויים הנכונים בגוגל!

מתן כהן מומחה קידום אתרים מקצועי – פרילנסר שאפשר לסמוך עליו

בנוסף לכל הרשום, ללקוחות שלי אני דואג להעניק בונוסים ושירותים נוספים, שלצערי הרב המון מקדמי אתרים אחרים לא מספקים ללקוחות שלהם:

אם זו תמיכה ומענה בטלפון, בוואטסאפ או במייל תמיד – חשוב לי שהלקוח יהיה בעניינים וידע בדיוק מה קורה עם האתר שלו.

לכן אני גם בסיום כל חודש עבודה שולח לכל הלקוחות במסודר למיילים דוחות עבודה עם סטטיסטיקות ונתונים על האתר ועל מה שנעשה בו בחודש החולף.

כמו כן בתור מקדם אתרים אני דואג לעבוד עם הכלים של גוגל ולחבר גם אתכם אליהם כדי שתמיד תהיו עם היד על הדופק – אם זה אומר גוגל אנליטיקס וכלי מנהל אתרים.

לאחרונה יש חשיבות רבה לשיפור הנראות בתוצאות החיפוש באמצעות גוגל לעסקים – וגם שם אני דואג לשפר את הנראות שלכם ולהעלות לשם קישורים לאתר שלכם, לעדכן אתכם תמיד ולהשאיר אתכם רלוונטים.

יש עוד המון הפתעות ובונוסים – אתם רק צריכים להפקיד את האתר בידיי ואני אדאג לכם לכל השאר!

צרו איתי קשר עוד היום והתחילו לראות תוצאות והתקדמות!

מחפשים מקדם אתרים פרילנסר שילווה אתכם בכל התהליך הזה של קידום אתרים באופן שקוף, אמין, אחראי ומקצועי? התקשרו אלי עוד היום למספר הפלאפון האישי 050-5869056 ואשמח לצרף אתכם לשורת הלקוחות המצליחים שלי שהתקדמו בגוגל או ברשתות החברתיות וזכו להצלחה!

אוהבים להתכתב מאשר לדבר בטלפון? ניתן גם לפנות אלי במייל דרך שליחת אימייל לכתובת [email protected] או מלאו את פרטיכם בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם מיד עם קבלת הפנייה!

עוד עלי ועל שירותי קידום נוספים כמו בניית אתרי וורדפרס, חבילת קידום וניהול עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם ועוד בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button