fbpx

טיפים לקידום ניהול עמוד דף פייסבוק עסקי

ניהול עמוד דף פייסבוק עסקיניהול עמוד דף פייסבוק עסקי הוא דבר מאוד חשוב בתהליך שיווק העסק ותהליך קידום אתרים והאתר שלכם באינטרנט, וכמעט לכל אתר פעיל היום ברשת האינטרנט יש גם עמוד עסקי פעיל ברשת החברתית המפורסמת והמצליחה ביותר בעולם – פייסבוק.

אני חייב לציין שבתור מקדם אתרים פרילנסר רוב האנשים שפונים אלי היום כבר יודעים את חשיבות ניהול דף פייסבוק עסקי כמו שחשוב להם קידום אורגני של האתר בגוגל.

למרות זאת יש עוד עדיין בעלי עסקים שפונים אלי כדי לשאול אותי ולהתייעץ איתי מה הכי כדאי ומשתלם – לקדם אתר דרך קידום אתרים אורגני או לבחור דווקא בשיווק דרך הרשתות החברתיות ולהשקיע את מירב המאמצים בעמוד הפייסבוק העסקי. אני תמיד עונה להם, במילים הללו ממש, שאין תשובה משמעית מה יותר טוב – שני הדרכים טובות, כי יש אנשים שלא משנה מה הם יחפשו את בעל המקצוע או העסק אותו הם צריכים דרך המנוע חיפוש של גוגל, שלו אין מתחרים, בטח שלא הפייסבוק.

באידך גיסה, יש אנשים שזקוקים לשירותים של בעלי עסקים אבל הם לא יחפשו בגוגל, הם פשוט ימצאו את עמוד הפייסבוק דרך פוסט או שיתוף של מישהו אחר ויגלו אותו. אפילו דרך הפרופיל האישי של אותו בעל עסק (באותו נושא בדיוק ממליץ לכם לקרוא את המאמר שלי על מה עדיף, פרופיל אישי או עמוד עסקי בפייסבוק).

לכן הטיפ שלי , בתור מקדם אתרים, הוא שחובה עליכם להחזיק דף עסקי בפייסבוק, לא משנה מה אתם עוסקים ולא משנה אם יש לכם אתר בגוגל או אין לכם אתר.

נוכחות ברשתות החברתיות היא תמיד חובה ודבר שגוגל רואה בעין יפה, אז למה לא? וזה לא צריך לבוא על טובת האתר שלכם, כי גם קידום אתר בתוצאות החיפוש של גוגל היא הכרחית בשביל שתקבלו גולשים שיהפכו ללקוחות.

שמרו על קשר עם מתן כהן מקדם ומנהל דפים עסקיים בפייסבוק !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט ניהול עמוד דף פייסבוק עסקי ? השאירו את תגובתכם פה למטה לכל שאלה בנושא ניהול עמוד פייסבוק או פנו אלי עוד היום בפלאפון 050-5869056 או בכתובת המייל שלי [email protected] ותתחילו להתקדם בפייסבוק עוד היום ולראות תוצאות איכותיות ומשמעותיות שירימו לכם את האתר ואת העסק !

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button