fbpx

בניית אתר וורדפרס בהתאמה מלאה לגוגל אצל מקדם אתרים

בניית אתר וורדפרס בהתאמה מלאה לגוגלבניית אתר וורדפרס בהתאמה מלאה לגוגל הוא דבר שכל בעל עסק שעוד אין לו נוכחות בגוגל ואתר משלו חייב לעצמו.

היום אנחנו בעידן אחר לגמרי, ואם בעל עסק רוצה שלעסק שלו יהיה פרסום הוא כבר לא צריך לפרסם בשלטי חוצות, בטלוויזיה או בעיתון.

עליו להיות בקשר קרוב ותמידי עם הלקוח באמצעות האינטרנט, וזה אומר שעליו להיות בעל אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק עסקי ודברים נוספים כמו חשבון עסקי ביוטיוב, חשבון עסקי באינסטגרם ועוד.

בניית אתרים בוורדפרס, המערכת הכי טובה כיום לבניית אתרים אשר מעולה למי שמעוניין לאחר מכן לעשות קידום אורגני לאתר, הוא דבר שכל בעל עסק קטן וגדול חייבים לעצמם.

בזכות האתר תוכלו להיכנס לרשימת התוצאות של גוגל במילים הרלוונטיות לעסק שלכם.

המילים נבחרות במסגרת מחקר מילות מפתח שנעשה על ידי מקדם אתרים מקצועי. במסגרת המחקר הוא בודק מה המילים הכי שימושיות, תחרותיות ומבוקשות על ידי גולשים.

כך בעצם המקדם עוזר לגולשים למצוא אתכם, ועל הדרך עוזר לכם להתקדם בתוצאות החיפוש.

יש עוד שירותי קידום אתרים שאתם חייבים לעצמכם אם אתם רוצים שהאתר יתקדם בתוצאות של גוגל – בין אם זה כתיבת תוכן לאתרים ועד אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

אך אם אין לכם בכלל עוד אתר – התהליך הארוך הרבה לפניכם ועליכם להתחיל אותו בנקודת פתיחה שתהיה כמה שיותר מוצלחת וטובה.

בניית אתר וורדפרס בהתאמה מלאה לגוגל – לחסוך זמן וכסף

כשאני בונה אתרי וורדפרס, אני עוד לפני תהליך הבנייה חושב ודואג לכל הנושא של קידום אתרים.

מה זה אומר? בתור מקדם אתרים פרילנסר, אני דואג שהאתר יהיה כבר מוכן ב-100 אחוז לתהליך הקידום האורגני של גוגל בכך שאני ישר מתכנן אותו בהתאם לפי היררכיה, תוכן עם ביטויי מפתח, מפות אתר ועוד.

כך שמהרגע שהאתר עלה לאוויר – האתר כבר ישר נסרק בגוגל ועוד בביטויים לא רעים לאתר חדש שהרגע נולד, כי הוא כבר מוכן לתהליך הקידום ומה שאתם צריכים עכשיו לעשות הוא רק להמשיך לקדם אותו.

אני אוכל להמשיך לקדם אותו עבורכם וככה יוצא שהאתר ממשיך אצל אותו בעל מקצוע שבנה לכם את האתר – מה שמונע מצב שבו האתר “נופל בין הכיסאות”.

אחרי הכל, כשאתר עובר בין ידיים שונות, כל ידיים עובדות בצורה אחרת ולכל אחד יש את שיטות העבודה שלו.

כך בעצם, אתם מונעים מצב שהאתר לא מתעכב בקידום שלו והוא כל הזמן ממשיך להיות אצל אותו בעל מקצוע שבנה לכם את האתר וכבר מכיר אותו כי הוא בנה אותו.

ומי יותר טוב לתפקיד מאשר מומחה קידום אתרים שמומחה לקידום ומעניק לכם יחס אישי וחם? התהליך הזה גם חוסך לכם זמן, וגם כסף יקר!

ככה לא תצטרכו לבנות אתר אצל בעל מקצוע מסוים, ואז להתחיל לחפש מקדם אתרים אחר שיקדם לכם את האתר.

צרו איתי קשר לשירות בניית אתר וורדפרס בהתאמה מלאה לגוגל!

מחפשים בונה אתרים מקצועי לקבלת אתר חדש, מקורי, יפה ומושך את העין? צרו איתי קשר עוד היום בפלאפון 050-5869056 ואשמח לעמוד לשירותכם ולבנות לכם אתר וורדפרס איכותי ומוכן כבר ב-100 אחוז לתהליך הקידום בגוגל!

מעדיפים להתכתב או לכתוב לי? ניתן לשלוח לי מייל לכתובת [email protected] או למלא את הפרטים בעמוד צור קשר ואחזור אליכם כמה שיותר מהר, או אפילו לשלוח לי הודעה בוואטסאפ לאותו מספר פלאפון.

עוד על השירותים שלי בכלל ועל בניית אתרי וורדפרס בפרט בקרו בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button