fbpx

קידום ושיווק ממומן באינסטגרם – זה לא הכמות, אלא האיכות

קידום ושיווק ממומן באינסטגרםקידום ושיווק ממומן באינסטגרם הוא שירות חובה לכל מי שיש לו חשבון אינסטגרם פעיל, ומעוניין להגיע לקהל היעד המדויק שלו בקלות ובמהירות, ובכך ליידע את הגולשים, שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים, על המוצר או השירות אותו אתם רוצים למכור בצורה משכנעת וקולעת.

איך עושים את זה? ובכן, מכיוון שפייסבוק רכשה את אינסטגרם, לאור הצלחתה הרבה ולאור העובדה שהיא הפכה לאחת מהרשתות החברתיות האהובות ביותר בעולם (ברמה שמציבה אותה לצד פייסבוק וטוויטר – אם לא יותר!) את הקמפיין בונים ומנהלים בעזרת ניהול המודעות בחשבון הפרטי בפייסבוק.

כך שלמעשה, בניית קמפיין באינסטוש (ככה הצעירים קוראים לאינסטגרם בימינו) היא כמו ניהול ובניית קמפיין בפייסבוק.

למי השירות הזה מתאים?

אם אתם קוראים את שורות אלו ומתחילים להבין את כוחו של עמוד עסקי באינסטגרם, ונבהלים מהעובדה שאין לכם עדיין חשבון ברשת החברתית הזו – כדאי מאוד שתתחילו לפעול ולהקים דף כזה עוד היום.

אך למעשה, האינסטגרם, שלא כמו הפייסבוק, לא מתאים לכולם. יש בעלי מקצוע שהאינסטגרם מחולל פלאים והוא פשוט בגדר חובה – בעיקר לאנשים שהמוצר או השירות שלהם באים לידי ביטוי בתמונות, כמו צלמי חתונות (יכול להראות את הצילומים שלו באינסטגרם), חנויות בגדים (יכולים לשווק בגדים חדשים שהגיעו לחנות, להציג מבצע על קולקציה מסוימת ועוד), מסעדות (לא אחדש לכם דבר אם אומר לכם שאוכל הוא בין הדברים המצולמים כיום באינטרנט בכלל ובאינסטגרם בפרט), עמודי תיירות (מי לא אוהב לעשות לייק לתמונה מהמלדיביים או מניו יורק?) ועוד.

אך יש בעלי מקצוע שמקומם לא שם, בעיקר בעלי מקצוע שעובדים עם הידיים כמו מנעולנים, אינסטלטורים ועוד. כמובן שאפשר לצאת מחוץ לקופסא ולנהל גם להם עמודי אינסטגרם מושקעים שיביאו להם המון לייקים ועוקבים (בשיווק נכון אפשר לעשות הכל!) אך זה פחות הבמה שלהם.

חייבים לעשות קידום ממומן באינסטוש? או שאפשר להסתדר בלעדיו?

התשובה היא לא, אתם לא חייבים לעשות קידום ממומן כדי לקבל עוקבים, לייקים וחשיפה, אך כמובן כמו בכל מקום, זה מאוד עוזר לדחוף את העסק קדימה ולקבל חשיפה אצל קהל יעד רלוונטי וממוקד כמה שיותר.

אפשר לעשות באינסטגרם קידום אורגני כמו שעושים בפייסבוק ובאתרים, אך חשוב להבין שזה תהליך שלוקח זמן – אין הוקוס פוקוס, וכל משתמשי האינסטגרם לא יעצרו את נשימתם ביום שתפתחו חשבון וירוצו לעקוב אחריכם – זה תהליך בו אנחנו מראים להם שיש מי שעומד מאחורי העמוד, והוא כל הזמן מעלה דברים איכותיים, מקוריים ושווים, שיגרמו לאנשים לרצות לעקוב אחריכם.

למידע נוסף על קידום ממומן באינסטגרם, לחצו כאן.

מחפשים מישהו שיעיף לכם את האינסטגרם לשמיים? צרו איתי קשר!

תתעסקו במה שאתם הכי יודעים, בניהול העסק, ותנו למישהו שהוא מקדם אתרים מומחה לטפל לכם בכל מה שקשור לפרסום שלו באינטרנט – התקשרו אלי עוד היום לפלאפון הישיר שלי 050-5869056 ואתאים לכם הצעת מחיר כמו כפפה ליד, ואתן לכם בדיוק מה שהעסק שלכם זקוק לו – עם שירות VIP אישי וצמוד עד להצלחה!

רוצים שאחזור אליכם? ניתן למלא את הפרטים בעמוד צור קשר או לשלוח לי אימייל אל [email protected] ואחזור אליכם מיד עם קבלת הפנייה.

עוד על שירותיי בתור מנהל עמודי אינסטגרם בפרט ועל שירותי קידום נוספים, היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button