fbpx

מנהל עמוד אינסטגרם עסקי – הגיע הזמן להפוך את העמוד שלכם לויראלי!

ניהול עמוד אינסטגרם מחירמנהל עמוד אינסטגרם עסקי יכול להפוך לכם עמוד אינסטגרם משעמם לעמוד אינסטגרם צבעוני, מלא תוכן, תמונות ועומק, עם קהל יעד מגובש ומגוון שיעקוב אחר כל פוסט שלכם בשקיקה וידאג כמובן גם לעשות לכם לייקים!

הרבה לקוחות שעובדים איתי שואלים אותי “איך אתה עושה את זה?” ובכן, שיטת העבודה שלי היא כזו: אני מאמין בעבודה מושקעת ויצירתית שהופכת את המוצר או השירות שלכם לייחודי על פני אחרים, תוך כדי שחשוב לי קודם כל לספק בדיוק את צרכי הגולש.

כן כן, לא את צרכי הלקוח שלי, שהוא בעל עסק. יותר חשוב לי הגולש, הלקוח של הלקוח שלי. הרי בסופו של דבר, הוא זה שמוציא את הכרטיס אשראי מהארנק שלו בשביל לקנות מהלקוח שלי את שירותיו.

לכן, במסגרת שירות ניהול עמוד אינסטגרם, אותו אני מעניק ללקוחותיי, אני דואג להעלות תוכן מקורי, מעניין ויפה, שימשוך את העין וגם יעביר מסר.

כמו כן, גם הסטורי הפך בשנים האחרונות לשירות חשוב במסגרת כל חבילת ניהול אינסטגרם – לכן אני דואג להעלות סטורי יפה בעל קו שיווקי של העסק.

לאילו בעלי עסקים מתאים לנהל עמוד באינסטגרם?

לא משנה אם יש לכם אינסטגרם או עוד לא (ולא סתם כתבתי עוד לא…) אני בטוח ששמעתם על הרשת החברתית הפוטוגנית, שנחשבת היום לרשת החברתית הפופולרית והמצליחה ביותר באינטרנט, לצד פייסבוק.

אפילו פייסבוק הגדולה, לא יכלה להישאר אדישה להצלחת האינסטגרם, והחליטה שאם אי אפשר להילחם בה, עדיף להצטרף אליה – לכן הם רכשו אותה. כך שאם רציתם לעשות קמפיין ממומן באינסטגרם, תשמחו לגלות שזה ממש אותו דבר כמו ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק.

גם עד לרכישה, פייסבוק אפילו אימצה לחיקה את ה”סטורי” וגם היא מאפשרת היום, כמו האינסטגרם, להעלות תמונה שזמינה רק ל-24 שעות בלבד ולאחר מכן נעלמת מעיניי הגולשים (מה שאני אוהב בסטורי הוא, שניתן לראות בבירור מי ראה את התמונה).

אינסטגרם מתאימה לכל בעלי העסקים באשר הם, ממש כמו שעמוד פייסבוק עסקי מתאים לכולם. אך כמובן שיש בעלי עסק שמתאים להם יותר אינסטגרם – בעיקר עסקים שתמונות הם כלי שיווקי חשוב עבורם, כמו חנויות בגדים, צלמי חתונות, מקעקעים, צימרים ועוד.

האינסטגרם משמש כמו תיק עבודות אינטרנטי והוכחה חברתית המאפשר לאנשים להתרשם מהיצע העבודות של כל עסק – היום כל עסק כזה אשר מכבד את עצמו מחזיק עמוד אינסטגרם עדכני כזה אשר נותן לגולש הרגשה שמדובר על עסק חזק, יציב ועדכני, שיש מישהו שעומד מאחוריו ואפשר לרכוש ממנו מוצרים או שירותים מבלי לחשוב פעמיים.

מחפשים מנהל עמוד אינסטגרם עסקי? הגעתם למקום הנכון!

הגיע הזמו שתשקיעו את הזמן היקר שלכם בניהול העסק ותשאירו את כל נושא הפרסום והשיווק אצל מקדם אתרים מומחה שחי ונושם קידום אתרי אינטרנט ושיווק ברשתות החברתיות!

צרו איתי קשר עוד היום בפלאפון 050-5869056 ואתן לכם הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה עם שירות אישי ויחס צמוד עד להצלחת העסק שלכם!

מעדיפים שאחזור אליכם? מלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואענה לכם בהקדם.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button