fbpx

טיפים על קידום אינסטגרם אורגני ממומחה קידום אתרים

טיפים על קידום אינסטגרם אורגניאינסטגרם היא ללא ספק אחת הרשתות החברתיות המצליחות ביותר בעולם כרגע – וזה לא נראה שזה עומד להשתנות בקרוב.

אם גם אתם בעלי עסקים שרוצים נוכחות ברשת החברתית האהובה ולקחת חלק מההצלחה, לבנות קהל יעד שעוקב אחריכם, להיות משפיעים ולהגיע לחשיפה אצל אלפי ישראלים שמשתמשים באינסטגרם, הגעתם למקום הנכון!

שמי מתן כהן ואני מנהל עמוד אינסטגרם עסקי. במדריך הבא, טיפים על קידום אינסטגרם אורגני, אתן לכם כמה דגשים חשובים על דברים שחשוב לקחת בחשבון ולתשומת הלב כאשר רוצים לבנות דף מצליח באינסטגרם, או בכינוי האהוב על ידי הישראלים הצעירים “האינסטוש”.

כמובן שאפשר לעשות גם פרסום ממומן באינסטגרם ממש כמו שעושים בפייסבוק, אך במדריך הבא אתמקד אך ורק על דברים אורגניים שניתן לעשות בעמוד מבלי לשלם על קמפיינים.

אם אתם לא יודעים מה זה קידום אורגני, אספר לכם בקצרה שזה בעצם קידום טבעי שנעשה לאתר, לעמוד פייסבוק או לעמוד אינסטגרם (או לכל עמוד אחר בכל רשת חברתית) כדי להגיע לחשיפה, וזה בדרך כלל על ידי כתיבת תוכן, שיווק האתר באינטרנט ועוד – כאשר אתם לא משלמים פרוטה עבור קמפיינים ממומנים שעולים כסף רב.

כמובן שגם קידום אורגני יכול לעלות כסף אם אתם בוחרים מישהו כמו מקדם אתרים שיעשה זאת עבורכם – זה גם עולה יותר זול מקמפיינים ממומנים וגם אתם מפקידים את האתר או הדף שלכם ברשת החברתית בידי ידיים מקצועיות שמבינות ומכירות את התחום, מאשר לנסות לקדם לבד בעצמכם מה שייקח לכם יותר זמן, ולפעמים אתם יכולים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

ובכן, בואו ניגש לעניין אליו התכנסנו כאן. להלן כמה דברים שכל מנהל חשבון באינסטגרם חייב לעשות כדי להצליח:

שהעוקבים לא ישכחו ממכם

רלוונטיות זה שם המשחק כאן, אבל מה צריך לעשות בשביל להיות רלוונטי? להעלות תכנים כל הזמן כמובן.

אסור לנוח על זרי הדפנה או להפסיק להעלות תמונות – חשוב מאוד להשאיר את הדף מעודכן ולהראות לגולשים שיש חיים מאחוריו.

ככה זה יגרום לאנשים לעשות לכם לייקים ולעקוב אחריכם. עמודים שמתעדכנים פעם בשנה או לא מעלים תוכן בכלל, לא יקבלו בכלל עוקבים חדשים, כי הגולשים יבינו שהדף הזה לא מחדש כלום ולא מעלה כלום, לכן אין מה לעקוב אחריו.

להיות מקוריים ויצירתיים

מקוריות זה דבר מאוד חשוב בכל תחום ועסק בחיים – אחרי הכל, למה שלקוח ייקנה דווקא את השירותים או המוצר שלכם?

סביר להניח שכמו שאתם באינסטגרם, כל המתחרים שלכם נמצאים גם הם כאן, ולכן עליכם לספק לגולשים תוכן מיוחד, מקורי, יצירתי ומחוץ לקופסא שיגרום להם לעקוב דווקא אחריכם ולא אחרי המתחרים שלכם.

זה יכול לבוא לידי ביטוי בתמונות מיוחדות, בתוכן מקורי ומשעשע, ברעיונות מגניבים, במבצעים או בהנחות. תנו לאנשים חשק לעקוב אחריכם!

תנסו לשאול את עצמכם: מה אתם הייתם רוצים לקבל או לראות ממישהו שאתם עוקבים אחריו? למה אתם עוקבים אחר מישהו ספציפי באינסטגרם ונהנים לראות את התוכן שלו?

להראות מעורבות

מומלץ וכדאי לענות לתגובות של גולשים (כן, אפשר לקבל הודעות דרך האינסטגרם!) ובאופן כללי לענות גם על תגובות של גולשים לפוסטים שלכם, לעשות להם לייק על תגובות ועוד.

זה נותן לגולשים תחושה שיש מישהו מאחורי העמוד והוא באמת מתייחס לגולשים שלנו – וזה בא לידי ביטוי גם בשירות שהוא נותן ולא רק בשירות לקוחות.

להשתמש בסטורי

נותנים לכם משהו? תקחו. אותו דבר עם הסטורי – למרות שהתמונה נעלמת לאחר 24 שעות (אפשר להחזיר אותה בתוך העיגול שרואים בדף הראשי, למתקדמים) נצלו את הבמה כדי להעלות לשם עוד תכנים מיוחדים לעוקבים שלכם.

להביא תנועה מבחוץ

כאן נכנסים לתמונה שירותים אחרים כמו קידום אתרים באופן אורגני או ממומן או ניהול עמוד בפייסבוק.

אם יש לכם אתר או עמוד פייסבוק, נצלו אותם כדי להביא משם תנועה לעמוד האינסטגרם שלכם!

כמו כן, ניתן לנצל עוד מקומות כדי להביא טראפיק איכותי – אם זה דרך שיתופי פעולה עם עמודי אינסטגרם אחרים, דרך אתרים אחרים, דרך קבוצות בפייסבוק ועוד. לא חסר דרכים, תאמינו לי.

לא רוצים לעשות זאת לבד? קבלו הצעת מחיר לניהול עמוד אינסטגרם עוד היום!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד הכוללת את כל השירותים שהעמוד אינסטגרם שלכם צריך בשביל להצליח, התקשרו אליו היום היום לפלאפון הישיר והאישי שלי 050-5869056 ואדאג לשלוח לכם הצעת מחיר מפתה שתביא לכם המון לייקים, עוקבים והצלחה!

אם אתם מעדיפים להתכתב או רוצים שאחזור אליכם, מלאו את הטופס בעמוד צור קשר או שלחו לי מייל ישירות לכתובת [email protected].

עוד ממני ועל שירותי האינסטגרם שלי בפרט ושירותי הקידום שלי בכלל בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button