מה עושה מקדם אתרים פרילנסר ? ואיך הוא יכול לעזור לאתר שלכם?
אם שאלתם את עצמכם ” מה עושה מקדם אתרים פרילנסר ? “, סימן שיש לכם אתם שאתם רוצים לקדם בתוצאות החיפוש של גוגל,
לכן סביר להניח שאתם מחפשים איש קידום או חברת קידום אתרים –
אך לפני שאתם מתחילים לפנות ולהזמין שירותי שיווק וקידום, חשוב שתבינו מה עושה מקדם כדי לקדם את האתר שלכם, איך הוא יכול לעזור לכם ולהביא לכם עוד לקוחות.
מה זה קידום אתרים בכלל?
פעם, לפני העידן האינטרנטי הנוכחי, כדי לפרסם עסק – אתם יודעים מה בעלי עסקים וחברות היו עושים?
היו מפרסמים ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונים, או בדפי זהב (זוכרים את הספרים הצהובים השמנים והגדולים האלו?).
אלפי בעלי עסק בארץ נקראו בשמות מגוחכים כמו א.א בהתחלה – וכל זה בשביל להופיע “ראשון” בספר טלפונים או ברשימת עסקים.
מיותר לציין שפרסומות כאלו היו ביוקר ולא היו אפשריים לכולם- כך שבעלי עסקים קטנים הסתפקו בפרסום מפה לאוזן, בחלוקת פליירים או בפרסום בעיתון המקומי של העיר שלהם.
אך אז הגיע האינטרנט ושינה את הכל – הוא הביא לנו את גוגל, מנוע החיפוש האהוב ביותר בעולם, ואת הרשתות החברתיות בהן כולם נמצאים – אתם, המשפחה שלכם, החברים וכמובן קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.
אך בעוד ניהול עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם הם מתאימים למאמר אחר, אתמקד בגוגל במאמר הזה-
כדי להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, אתם צריכים קודם כל אתר אינטרנט.
אז יפה, פניתם אל בונה אתרים או שכבר הזמנתם שירות בניית אתרים – אבל חכו, זה לא מספיק.
גוגל לא תגיד “וואו, X הקים אתר – עכשיו נציג אותו ישר בתוצאות החיפוש”. לא ולא.
זה שבניתם אתר זה מעולה, אך כדי להתברג בתוצאות החיפוש של גוגל ולגרום לה לשים לב אליכם, היא לקדם את האתר-
אל תשכחו שאתם לא היחידים, ולכל המתחרים שלכם יש אתרים אותם הם מקדמים, לכן עליכם לבלוט ולשווק את האתר כדי להתקדם בתוצאות החיפוש.
בעזרת הקידום, אנשים שיחפשו מילות מפתח הקשורות לתחום העיסוק שלכם בגוגל, יוכלו להגיע אליכם-
הקידום יגרום לאתר שלכם להיראות, הוא יביא לכם חשיפה, ואם האתר מקודם טוב והתכנים בו איכותיים והגלישה בו תעשה על הגולש רושם – הוא גם יפנה אליכם.
כלומר, מגולש שעבר אצלכם באתר תוכלו לקבל לקוחות שבסופו של דבר משלמים – ומכאן חשיבות הקידום.
רגע, מה עושה מקדם אתרים פרילנסר ? אי אפשר לעשות את העבודה הזו בעצמי?
תפקידו של מקדם אתרים הוא “לדחוף” את האתר בתוצאות החיפוש ולהביא את האתר למיקומים טובים בגוגל במילות המפתח המתאימות לתחום שלכם.
הקידום הוא מספר פעולות הנעשות באתר כדי לסמן לגוגל שהנה, אלו מילות המפתח שלנו (הדברים בהם אנחנו עוסקים) ואנחנו סופר רלוונטיים אליהם.
בעזרת הקידום, גוגל תבין על מה האתר שלכם, וברגע שהיא תראה שהאתר רלוונטי, מתעדכן באופן תדיר, עושה הכל כפי שצריך, התוכן איכותי, אתרים אחרים ממליצים עליו ועוד – היא תקדם אותו.
חשוב לזכור שקידום הוא תורה שלמה, ומקדם שיגיד שיש לו דוד בגוגל או שהוא יודע סודות – הוא משקר.
זה כמו הסוד של חברת קוקה קולה, שרק בודדים בעולם יודעים את הסוד כיצד להכין את המשקה האהוב – אותו דבר זה עם קידום בגוגל.
אבל, מה שכן, מקדמים מקצועיים יודעים כיצד גוגל עובדת וכיצד היא חושבת, והם עושים הכל בשביל “להאכיל” את הרובוט בדיוק לפי מה שהוא מחפש, וזה בזכות ניסיון רב בקידום מגוון רחב של אתרים, ניסויים ועבודות שונות.
המקדם דואג לקדם את האתר למקומות ראשונים לפי מילות מפתח מתאימות, וככה הוא מגדיל את התנועה והחשיפה לאתר – ובעצם, חלק מהם יתעניינו בשירות או במוצר ויהפכו ללקוחות שמוציאים את הארנק.
שימו לב שבמאמר זה עסקתי בשירותי קידום אתרים אורגני – בעוד קידום אתרים ממומן היא שיטה אחרת לקידום אתר בגוגל בעזרת בניית קמפיין בתשלום.
מחפשים מקדם אתרים? הגעתם למקום הנכון!
עכשיו עם מחירים מיוחדים לכבוד החזרה לשגרה – התקשרו אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056, או כתבו לי למייל [email protected] ואשמח לתת לכם הצעת מחיר שתתאים לכם כמו כפפה ליד !
ניתן גם להשאיר פרטים באמצעות טופס צור קשר באתר שלי.