fbpx

מקדם אתרים תותח עם ניסיון – למתן פנית ולא טעית!

אם חיפשתם מקדם אתרים תותח עם ניסיון, אני שמח לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון:

שמי מתן כהן ואני מקדם אתרים בעל ניסיון של יותר מ-6 שנים בכל הקשור לשירותי קידום אתרים אורגני או ממומן, שיווק במקדם אתרים תותח עם ניסיוןרשתות החברתיות ושיווק דיגיטלי באופן כללי.

אני חי ונושם את עולם הקידום ואני דואג להעניק לכל לקוח שלי שירות מקצועי ללא פשרות, יחס אמין ושקוף לכל אורך הדרך ושירות אישי.

אצלי, האתר או העמוד שלכם ברשתות החברתיות לא נופל בין הכיסאות בין מקדמים שונים בחברת קידום אתרים גדולה –

אני מבצע לכם את הכל באתר, מבלי יוצא מן הכלל, בין אם זה מהתהליך הראשוני של מחקר ביטויי מפתח ועד תהליך כתיבת תוכן לאתרים.

אלי תמיד תוכלו לשאול כל שאלה שיש לכם, לקבל דוחות מסודרים כל סוף חודש עבודה ישירות למייל כדי שתהיו עם היד על הדופק ותדעו מה בדיוק בוצע לכם באתר, לפנות אלי בוואטסאפ, במייל או בטלפון ועוד.

מקדם אתרים תותח עם ניסיון שמקדם אך ורק אתכם

מכיוון שבשבילי כל לקוח הוא הרבה יותר מ”תיק” כמו שהוא אצל הרבה בעלי עסקים אחרים, אצלי ההצלחה האישית שלכם חשובה לי לא פחות ממכם.

אחרי הכל, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי, ואתם הכרטיס ביקור שלי לכך שאני עושה את עבודתי כראוי – לכן אני רואה את ההצלחה שלכם לאורך עיניי כל הזמן, כי חשוב לי שנעבוד ביחד עוד שנים רבות ונקצור פירות רבים.

גם אם עוד אין לכם אתר – לא קרה כלום. מכיוון שאני גם בונה אתרים, במערכת וורדפרס, אדאג לבנות לכם אתר מושלם הראוי לקידום אורגני מיד עם עלייתו לאוויר, מה שיחסוך לכם גם זמן וגם כסף.

כך שאצלי למעשה אתם מקבלים את כל שירותי השיווק והקידום תחת קורת גג אחת, מבלי לחפש כל הזמן נותני שירות אחרים, מה שיכול לעיתים לפגוע מאוד באתר שלכם על זה שהוא עובר ידיים כל הזמן.

צרו איתי קשר עוד היום – ותתחילו להתקדם!

בין אם אתם צריכים מקדם אתרים שינהל אתכם ברשתות החברתיות כמו בפייסבוק או באינסטגרם, ובין אם אתם צריכים מקדם אתר בתוצאות של גוגל – הגעתם למקום הנכון!

התקשרו אלי עוד היום לפלאפון האישי שלי 050-5869056 ותקבלו הצעת מחיר משתלמת והוגנת בהתאם למה שאתם צריכים לו – עם יחס אישי ושירות מקצועי של מקדם אתרים פרילנסר.

כמו כן, ניתן להשאיר לי פניה בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם במהרה. ניתן לכתוב לי ישירות גם באימייל [email protected] ואצור אתכם קשר תוך פחות מ-24 שעות.

עוד מידע עלי, על השירותים שלי ועל קידום ורשתות חברתיות בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button