fbpx

מקדם אתרים באינטרנט – מה הוא עושה ובשביל מה צריך אותו?

מקדם אתרים באינטרנטלא משנה אם עוד אין לכם אתר או אם יש לכם אתר אבל לעולם לא עשיתם קידום אורגני – עצם העובדה שאתם כאן, באתר שלי, קוראים שורות אלו, הוא סימן שאתם מבינים את חשיבות קידום העסק באינטרנט או העסקת מקדם אתרים באינטרנט שיקדם עבורכם את האתר.

ובכן, אתם בדרך הנכונה לצבור קהל יעד, לקבל פניות ולהתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל! כן כן, כבר עשיתם צעד מאוד חשוב. כמובן שרומא לא נבנתה ביום, ושירות קידום אתרים הוא תהליך, אבל אתם כבר על דרך המלך להצליח כי אתם מבינים שללא קידום היום, אין לעסק שלכם נוכחות באינטרנט.

וכשאין נוכחות באינטרנט, אף אחד לא יכול לדעת עליכם – או כמו שנוהגים להגיד לאנשים שאין להם אפילו פרופיל אישי ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם או פייסבוק: “הם לא קיימים”.

לפני שיוצאים לדרך, חשוב קודם כל להבין איזה סוג של קידום אתם רוצים – האם אתם עסק שמתכוון לעשות אך ורק קידום ממומן? או קידום ממומן בשילוב קידום אורגני? או אם אתם עסק עם תקציב לקידום אחד בלבד?

לכל אחד יש יתרונות וחסרונות, כמו כל דבר בחיים. היתרון בקידום ממומן, הוא שצריך רק כרטיס אשראי ואתם מופיעים מיד בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

הבעיות מתחילות כאשר הקליקים מתחילים להתייקר, קליקים רבים לא הופכים ללקוחות משלמים (לצערי הרבה מתחרים עושים אחד לשני קליקים כדי “להעיף” את המתחרים מגוגל) והעובדה שרוב הגולשים מעדיפים “לדלג” בטבעיות על התוצאות הממומנות ולעבור ישר לתוצאות האורגניות לא מוסיפות במיוחד.

כמו כן, התוצאות הן לטווח הקצר בלבד וזה טוב כדי למלא יומן או כדי לתמוך באתר עד שיהיו תוצאות מהאורגני.

שלא תחשבו, גם בקידום אורגני יש חסרון: זה לוקח זמן וצריך סבלנות עד שרואים התקדמות. אבל חוץ מזה, כדאי לכם להמשיך לקרוא – כי יש בו המון יתרונות!

קידום אתרים אורגני בגוגל – לקבלת תוצאות לטווח הארוך

קידום אורגני בגוגל זה השירות האהוב והמקובל ביותר לבעלי עסקים, קטנים או גדולים:

בעזרתו ניתן להביא תוצאות איכותיות וגולשים איכותיים. איך בדיוק? ובכן, כמו שציינתי מקודם, זה נכון שזה תהליך שלוקח זמן – והרבה אנשים בוחרים לעשות קידום ממומן בגלל שאין להם סבלנות, כי אי סבלנות זו תכונה מאוד ישראלית.

אך בעזרת קידום אורגני, אתם למעשה לא תלויים בגוגל – תוכלו להגיע לעמודים הראשונים מבלי להיות תלויים בחסדים שלהם, בקליקים היקרים ובעובדה שהמתחרים עושים לכם קליקים בכוונה כדי ש”תפנו להם את הדרך”.

בתור מקדם אתרים שעושה קידום אורגני וגם ממומן, נתקלתי אצל לקוחות רבים בתופעה המכוערת הזו של קליקים למתחרים. בעלי מקצוע רבים קמים בבוקר וחלק מה-א’ ב’ שלהם הוא להתחיל את היום בלחיצת קליקים לאחרים – כך המתחרים שלהם מבזבזים את התקציב היומי שלהם במהירות מבלי שהשיגו לקוח אחד.

בקידום האורגני, לחיצת קליקים זה דבר טוב וחשוב – כי זה מראה לגוגל שגולש בחר להיכנס אליכם וזה סימן שהאתר איכותי ועונה על השאילתא שהגולש חיפש בגוגל מהתחלה.

כשאני מספר לבעלי עסקים שמטרת גוגל היא לשרת את הגולש ולא את בעל העסק – רובם מופתעים. אך זה באמת נכון – המטרה שלהם הוא שהגולש יהיה מרוצה ויגיע לתוצאה שהוא חיפש, כך הוא יוכל לחזור.

זה גם נכון לקידום אורגני – ברגע שגוגל רואה שהאתר איכותי, מתעדכן, רלוונטי ומכיל תוכן איכותי וארוך, היא תרצה לקדם אותו ולהציב אותו בתוצאות הראשונות.

בשורה אחת מניתי את כמה מהשירותים הפופולריים ביותר בקידום אורגני- כתיבת תוכן לאתר, מחקר מילות מפתח בהם אני משלב בתוכן מילים וביטויים שאנשים מחפשים כדי שהם יגיעו אליכם, שיווק האתר כדי שיקבל טראפיק (תנועה) שתראה לגוגל שהאתר רלוונטי ועוד.

אם החלטתם ללכת על קידום אורגני, או על ממומן, חשוב לשכור את שירותיו של מקדם אתרים פרילנסר כדי שתוכלו להשאיר לו את כל נושא הפרסום ולהתעסק בעסק שלכם.

מקדם מומחה יבטיח שהעבודה המתבצעת באתר שלכם חוקית, נכונה ושיוויקית, בעוד פרילנסר ידאג גם לתת לכם יחס אישי וישאיר אתכם תמיד בעניינים ועם יד על הדופק בעזרת עדכונים וקבלת דוחות כל סוף חודש למייל – ממש כמו שאני עושה.

מחפשים מקדם אתרים אמין ומקצועי? צרו איתי קשר עוד היום!

אתם במרחק לחיצת כפתור מקבלת שירות ועזרה בשיווק העסק שלכם – כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר אלי ישירות לפלאפון האישי שלי050-5869056 ואשמח להתאים לכם שירות כמו שמתאימים כפפה ליד!

מעדיפים שאני אצור קשר אתכם? מלאו את הפרטים בדף צור קשר או כתבו לי ישירות למייל שלי [email protected]  ואחזור אליכם תוך פחות מ-24 שעות מקבלת הפניה.

אהבתם לקרוא את המאמר מקדם אתרים באינטרנט ? עוד עלי ועל שירותי הקידום הרבים שלי בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button