fbpx

מתן כהן – מקדם אתרים אורגני SEO מקצועי לשירותך

קידום אתרים בזולאם אתם מחפשים מקדם אתרים אורגני SEO, הגעתם למקום הנכון. שמי מתן כהן, ואני מקדם אתרים פרילנסר המתמחה בשיווק אתרים ובקידום עסקים ברשתות החברתיות כמו בפייסבוק, ביוטיוב ובאינסטגרם.

היום, בשביל לקבל חשיפה, כל עסק צריך שיהיה לו אתר, ונוכחות של העסק ברשתות חברתיות.

הרבה לקוחות פוטנציאלים מתקשרים אלי ושואלים אותי – מה עדיף, אתר או פייסבוק? ניהול עמוד פייסבוק או אינסטגרם?

ובכן, אתם בטח מכירים את המשפט “כמה שיותר – יותר טוב” ואותו דבר זה לגבי שיווק. אם אתם רוצים להצליח ולהתקדם, ולתת פייט הוגן למתחרים שלכם, צריך לתקוף בכל החזיתות.

אך יש המון עסקים קטנים או מתחילים שלא יכולים להרשות לעצמם להוציא המון סכומים על קידום אתר ועל שיווק ברשתות במקביל, לכן הם מגיעים למצב בו הם מתלבטים והם צריכים לבחור.


לכן חשוב להבין שפרסום, מה לעשות, הוא דבר שחייבים להשקיע עליו כשמקימים עסק. לצערי הרב, אי אפשר לפתוח עסק ולצפות שמיד כולם יכירו אתכם ויזמינו ממכם שירותים / יקנו את המוצרים שלכם.

או כמו שאמא שלי הפולנייה נוהגת להגיד “בשביל כבוד – צריך לעבוד!”. ובתור בעלי עסק, אני מניח שאין לכם זמן להתחיל עכשיו לקדם, לכתוב, לשווק, לבנות גאנט עבודה וכו’.

עד שיש לכם זמן אתם הרי משקיעים אותו בעסק, ובגלל חוסר ידע או סבלנות קשה לקדם אתר לבד. אני מזמין אתכם להצטרף עוד היום לשורת לקוחותיי המרוצים באמצעות שיחת טלפון אחת – ואני מבטיח להביא לכם תוצאות!

רוצים להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל? צרו איתי קשר!

בתור מקדם אתרים אשר מומחה לשיווק באינטרנט, ברשתות החברתיות השונות ובגוגל, תוכלו לקבל אצלי שירותים שונים וחבילות קידום ופרסום שונות שירימו לכם את העסק ויתנו לו את ה”בעיטה” שהוא צריך כדי להתחיל להתקדם ולקבל גולשים שהופכים ללקוחות משלמים!

התקשרו אלי עוד היום למספר הפלאפון 050-5869056 (השיטה הכי טובה – כי מה יותר טוב פשוט לדבר בגובה העיניים?) או מלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם בהקדם, או שפשוט תשלחו לי מייל ישירות לאימייל [email protected].

למידע נוסף על שירותיי ועלי היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button