fbpx

מקדם אתרים פרילנסר מנוסה שיקפיץ לכם את האתר בגוגל

מקדם אתרים פרילנסר מנוסהמקדם אתרים פרילנסר מנוסה הוא הבעל מקצוע שאתם צריכים לצדכם אם אתם רוצים לקבל חשיפה באינטרנט, להתקדם בתוצאות של גוגל ולגרום לכל גולש שיכנס לאתר שלכם – להפוך ללקוח.

קידום אורגני, מהשיטות השיווק הפופולאריות ביותר באינטרנט, הוא קידום “טבעי” שנעשה בעצם על ידי אדם – כלומר על ידי מקדם אתרים – באופן שבו המערכת של גוגל תצליח לסרוק אותו ולקרוא אותו על הצד הטוב ביותר ובכך לקדם אותו.

אך כמו שחשוב להרשים את גוגל, אסור לשכוח שגם עלינו להרשים את הגולש לא פחות – כי אמנם אנחנו רוצים להתקדם בתוצאות החיפוש, אך המטרה העוד יותר חשובה שלנו הוא למשוך גולשים שיהפכו ללקוחות – וכאן העבודה של מקדם האתר באה לידי ביטוי.

מקדם אתרים פרילנסר מנוסה – שירות אישי, מקצועי ולפי החוקים של גוגל

בקידום אתרים אורגני אני למעשה מעניק לכם את כל מה שהאתר שלכם צריך בשביל להתקדם בצורה אורגנית וטבעית בגוגל:

מחקר ביטויי מפתח בו אני בודק את הביטויים המתאימים לנושא האתר שלכם ולפי ביקוש של גולשים בגוגל,

כתיבת תוכן לאתר כדי למלא אותו ולהעשיר אותו ולגרום לגולש להתעכב בו כמה שאפשר מה שירשים אותו ויגרום לו להתקשר אליכם,

ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי שהתוכן של האתר יהיה מונגש לגוגל ב-100 אחוז וכדי להקל על הרובוט של גוגל לעזור לאתר שלכם,

בניית קישורים ושיווק האתר כך שבעצם אתרים אחרים יהיו בעצם “ממליצים” על האתר שלכם – כך גוגל מבינה שהאתר שלכם רלוונטי, חשוב ומוערך.

בנוסף אני מעניק שירותי קידום נוספים ובלעדיים בחבילת הקידום כמו ניהול עמוד גוגל עסקי, כתיבת דוח ושליחתו כל סיום חודש עבודה ועוד הפתעות שתגלו רק אם תתקשרו אלי – והכל במחירים הוגנים ושפויים!

התקשרו אלי עוד היום והתחילו להתקדם בתוצאות של גוגל!

אשמח ללוות אתכם בתור מקדם אתרים פרילנסר ולהביא את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש – התקשרו אלי עוד היום (מבטיח שאני נחמד!) למספר הפלאפון 050-5869056 ואשמח להביא גם לכם הצלחה, פניות והתקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל!

אני זמין בשבילכם תמיד גם במייל בכתובת האימייל [email protected] או מלאו את הפרטים שלכם בעמוד צור קשר ואדאג לחזור אליכם כמה שיותר מהר מרגע קבלת הפנייה.

למידע נוסף עלי ועל שירותי הקידום והשיווק שלי לצד טיפים והמלצות – היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button