fbpx

מקדם אתרים אורגני מקצועי שחי ונושם SEO

מקדם אתרים אורגני מקצועימקדם אתרים אורגני מקצועי הוא בעל מקצועי שמתפקידו לעשות את כל הדברים שהאתר שלכם זקוק לו כדי להיות רלוונטי, מעודכן, יפה ומושך את העין בשביל שקודם כל גולשים ימצאו אותו, ולאחר מכן גם ירצו להישאר בתוכו.

לגוגל בעיקרון, לא אכפת שאתם רוצים שהאתר שלכם יהיה בעמוד הראשון. מבחינתם, הם רוצים לשרת את הגולש שחיפש משהו מסוים במנוע חיפוש, ובכך לספק לו את האתרים הכי רלוונטיים במטרה שהאתרים יענו על הצורך אותו הם חיפשו.

לכן, בתור מקדם אשר עושה קידום אתרים אורגני אני עושה הכל כדי שגוגל תאהב את האתר, תעלה אותו בתוצאות החיפוש ותעניק לו את המקום הראוי לו.

איך אני עושה זאת? אני עושה בדיוק את כל הדברים שגוגל מחפשת ואוהבת, ומאכיל אותה כמו בכפית אל תוך הפה:

קודם כל אני עושה מחקר ביטויי מפתח כדי לבדוק מהם מילות המפתח הכי חשובות שגולשים מחפשים הכי הרבה,

לאחר מכן אני ממלא את האתר במאמרים, בפוסטים ובעמודים במסגרת שירותי כתיבת תוכן לאתרים בו אני מעלה לאתר תוכן איכותי, מקורי ושיווקי, אך גם מצד שני מעניין, רלוונטי ומושך.

אני כמובן דואג להתאים את התוכן שכתבתי לגוגל על ידי ביצוע אופטימיזציה למנוע חיפוש כדי שגם הרובוט של גוגל יבין בקלות מה קורה באתר ואיך התוכן בנוי.

בנוסף, אני דואג לשווק את האתר על ידי בניית קישורים מרחבי האינטרנט, אך במידה ובחכמה כי אם מנעולן יקבל קישור מאתר שעוסק בבגדים, זה לא יהיה חכם ועוזר במיוחד.

מתן כהן מקדם אתרים אורגני מקצועי – פרילנסר שמעניק יחס אישי לכל לקוח

רוצים גם אתם להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל ולהגיע לעמוד הראשון? חולמים לקבל פניות ולידים דרך האתר האישי והמקצועי שלכם מבלי לשלם לגוגל אלפי שקלים כל חודש דרך קידום ממומן? הגעתם למקום הנכון!

בנוסף לכל השירותים שציינתי, אני מעניק ללקוחות שלי עוד בונוסים ושירותים נוספים שמקדמי אתרים וחברות קידום אחרות לא תמיד נותנות, לצערי הרב.

למשל, אני בסיום כל חודש עבודה שולח ללקוח דוחות עבודה בו הם רואים סטטיסטיקות ונתונים, התקדמות מילות המפתח ועוד.

בנוסף, אני גם מתחזק את גוגל עסקים כדי לשפר את נראות העסק שלהם בגוגל ומוסיף להם כלים שיעזרו להם לראות בעצמם את הנתונים וההתקדמות של האתר – כי אצלי כל לקוח בעניינים ויודע בדיוק מה נעשה באתר.

צרו קשר עוד היום להתחלת התהליך של קידום אורגני לקבלת תוצאות והתקדמות!

אני מקדם אתרים פרילנסר ומקצועי אשר מתעסק מדי יום בקידום אורגני לאתרים ובשיווק ברשתות חברתיות לרבות אינסטגרם ופייסבוק.

אתם מוזמנים להתקשר אלי למספר הפלאפון 050-5869056 ואשמח לשוחח אתכם, להסביר לכם על הקידום ועל מה השירותים שאני מעניק בתור מקדם אתרים, האפשרויות שעומדות לפניכם ועל החבילות המיוחדות שלי.

אני תמיד עונה גם למיילים בכתובת [email protected] או אם תרצו שאחזור אליכם ניתן למלא את הטופס בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם.

עוד עלי, על השירותים שלי וטיפים מיוחדים לקידום מחכים לכם בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button