fbpx

מחיר ניהול דף אינסטגרם עסקי משתלם שיביא לכם גם תוצאות

מחיר ניהול דף אינסטגרם עסקיאם חיפשתם בגוגל את הביטוי מחיר ניהול דף אינסטגרם והגעתם לכאן, זה אומר דבר אחד מאוד חשוב:

אתם בעלי עסק, אשר מבינים עד כמה הרשת החברתית אינסטגרם חזקה היום ויכולה להביא לכם בקלות חשיפה רבה של קהל חדש ולשמור על הקהל הנוכחי.

אינסטגרם נחשבת היום לאחת מהרשתות החברתיות המובילות ביותר בעולם, והיא לא נופלת מניהול עמוד עסקי בפייסבוק – עובדה, פייסבוק בעצמה לא יכלה להישאר בחיבוק ידיים והיא קנתה את האינסטגרם ואפילו אימצה ממנה כמה רעיונות, כמו “הסטורי” המפורסם.

הפופולריות של האינסטגרם לא עומדת להיעלם בעתיד הקרוב או הרחוק – ההפך הוא הנכון. היא רק מתחזקת מיום ליום, ומתפשטת לקהלים בכל הגילאים – מילדים קטנים ועד מבוגרים.

מספיק לפתוח עיתון או טלוויזיה ולראות את ההשפעה של האינסטגרם – הרשת החברתית “יוצרת” מאות מובילי דעת קהל ואושיות רשת מדי יום, וסלבריטאים רבים ונפרדים בגלל שהאחד הסיר עוקב לשני.

אני מניח, שאם אתם כאן זה אומר שיש לכם עמוד אינסטגרם ואתם לא מרוצים מהתוצאות, או שאין לכם מספיק זמן לנהל אותו בעצמכם, ולכן אתם מחפשים מנהל עמוד אינסטגרם.

או שאתם מאלו שבכלל אין להם עמוד באינסטגרם אבל מתעניינים ורוצים לדעת כמה זה עולה, מה הוא מצריך ממכם ואיך מצטרפים לחגיגת העוקבים והלייקים.

ובכן, לא משנה אם אתם בקטגוריה הראשונה או השנייה – אני שמח שאתם כאן!

שמי מתן כהן, ואני מקדם אתרים המתמחה בשיווק ברשתות החברתיות הרבות ובקידום אתרים בגוגל, בדרך האורגנית ובדרך הממומנת.

במסגרת שירותיי אני מנהל עמודי אינסטגרם ומעניק ללקוחותיי את כל השירותים שכל עמוד אינסטגרם צריך כדי לצבור קהל, לקבל לייקים ולקבל חשיפה.

אילו שירותים כלולים בהצעת מחיר על אינסטגרם?

קודם כל, אם עדיין אין לכם עמוד באינסטגרם – אל דאגה, אני גם דואג לפתוח ולהקים דף אינסטגרם עסקי לתפארת מדינת ישראל, בתשלום נוסף וחד פעמי בלבד לחודש הראשון.

לאחר מכן, אני דואג לערוך אותו באופן שיווקי ומעניין. לאחר שסיימתי עם כל נושא העריכה והפתיחה של העמוד, אני עורך את העמוד ומתחזק אותו באופן שוטף-

זה אומר, שאני דואג כל הזמן להעלות לעמוד תמונות וסרטונים מדי שבוע כדי להפוך את העמוד לרלוונטי, מתעדכן ומלא חיים – שהגולשים באמת ירצו לעקוב אחריו, כי התוכן ימצא חן בעיניהם והם ירצו להמשיך לקבל עוד.

לאחר מכן, אני דואג להוסיף כל מיני פיצ’רים לכל תוכן ותמונה כדי שתקבלו חשיפה נוספת ולגולשים יהיה יותר קל למצוא אתכם או להגיע אליכם.

אני משווק ודואג לקידום העמוד ברחבי האינסטגרם, ממש כמו שאני עושה בשירות קידום אתרים – כך שגולשים רבים באינסטגרם לא יוכלו לפספס אתכם.

גם בסטורי אני מטפל כמובן, כי הוא אחד מהשירותים החשובים בניהול עמוד אינסטגרם – סטורי למי שלא יודע, זו בעצם תמונה מיוחדת שמעלים לעמוד אשר תקפה ל-24 שעות בלבד.

במהלך היממה בה התמונה מופיעה, ניתן לראות מי מהגולשים ראה אותה, לקבל עליה תגובות ולנצל אותה כדי למכור ולקדם אתכם.

לאחר שהתמונה “נעלמת”, אפשר להעלות אותה לעמוד עצמו דרך פיצ’ר מיוחד לעמוד ולמיין את תמונות הסטורי לפי שמות ונושאים.

בנוסף, בסיום כל חודש עבודה אני שולח לכם למייל דוח עבודה חודשי כדי שתראו בדיוק מה עשיתי באינסטגרם שלכם במהלך החודש החולף (כמובן שתראו גם אם תכנסו לעמוד שלכם, אבל תמיד טוב לקבל דוח מפורט עם סטטיסטיקות ונתונים מסודרים כדי להישאר עם היד על הדופק).

כמו כן, אני מעניק גם שירותי ניהול קמפיין ממומן באינסטגרם, ממש כמו בפייסבוק – כדי שתוכלו להגיע באופן מדויק ויעיל יותר לגולשים המתאימים לאווטאר (הדמות, קהל היעד) של העסק שלכם.

רוצים לקבל מייל עם הצעת מחיר ניהול דף אינסטגרם עסקי? צרו איתי קשר!

לא נמאס לכם להעלות תמונות לאינסטגרם שלכם ולקבל 0 לייקים ? הגיע הזמן שתקבלו את החשיפה שמגיעה לכם ותהיו בעלי עמוד אינסטגרם עם לייקים רבים, עוקבים וקהל קבוע שיהפוך ללקוחות משלמים!

התקשרו אלי עוד היום לפלאפון 050-5869056 ואדאג לשלוח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד לאינסטגרם הכוללת העלאת תוכן, השגת לייקים, העלאת סטורי ועוד!

ניתן לפנות אלי גם דרך עמוד צור קשרפשוט מלאו ושלחו את הטופס בדף ואחזור אליכם מיד. או שלחו לי מייל ישירות לכתובת [email protected].

עוד בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button