fbpx

מתן כהן מומחה קידום אתרים מקצועי מומלץ

מומחה קידום אתרים מקצועי מומלץמומחה קידום אתרים מקצועי מומלץ הוא בעל מקצוע שעיקר ההתמחות שלו הוא לקדם אתרים, אם זה דרך קידום אורגני או דרך קידום ממומן, במנוע החיפוש של גוגל.

על מקדם האתרים לדאוג לכך שהאתר יהיה מעניין, מגוון, ברור, רספונסיבי וקריא – מבחינת גוגל עצמה (כדי שהאתר יתקדם) ומבחינת הגולש כמובן (הרי בסופו של דבר הוא זה שקונה ממכם).

לעתים רבות, מומחה קידום אתרים אחראי גם על שיווק ברשתות החברתיות כמו ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, שירות שהפך לחובה עבור כל בעל עסק שמכבד את עצמו.

מומחה קידום אתרים מקצועי מומלץ – פרילנסר אשר מעניק יחס אישי

אז בשעה טובה רכשתם שירות בניית אתרי וורדפרס ויש לכם אתר, והוא עלה לאוויר. אבל מה עכשיו? אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים ולחכות – הגיע הזמן להתחיל עם השלב השני, שיווק וקידום האתר.

כאן יש באפשרותכם 2 אפשרויות: או לקדם את האתר בעצמכם או לפנות לחברת קידום אתרים / מקדם אתרים פרילנסר.

אם תנסו לקדם בעצמכם, תגלו שהעניין לא פשוט כמו שזה נראה – צריך לספק לאתר תוכן חדש ומעניין כל הזמן (לא כל בעל עסק הוא גם כותב תוכן), לשווק את האתר ולבנות לו קישורים, לערוך מחקר מילות מפתח, לבצע לכל התוכן והאתר בכלל אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד…

אם תפנו לגורם חיצוני, תגלו שאצל חברות קידום אין לכם מישהו ספציפי שמקדם את האתר, וכל אחד אחראי על משהו אחר, ואם כבר מישהו ספציפי יקדם אתכם מתוך החברה, הוא יכול אחרי כמה חודשים לעזוב, וההצלחה שלו לא כזו משנה לו כי זה בסופו של דבר הצלחה של החברה.

אצל מקדם אתר עצמאי ופרילנסר, היחס הוא יותר אישי עם אותה מקצועיות בדיוק של חברת קידום גדולה, אם לא יותר.

אני יכול להגיד שבתור אחד שעושה קידום אתרים אורגני וכמקדם פרילנסר, ההצלחה של הלקוח חשובה לי מאוד, כי בסופו של דבר זו ההצלחה שלי.

אשמח להביא לעסק שלכם את ההצלחה הראויה לו, לגדול אתכם יחד, לקדם את האתר בתוצאות החיפוש ולקטוף יחדיו את הפירות!

מחפשים מומחה קידום אתרים מקצועי מומלץ? החיפוש שלכם תם כאן!

מחפשים מקדם אתרים פרילנסר שידבר אליכם בגובה העיניים? מקדם אתרים שיעבוד ויביא לכם תוצאות? מקדם אתר שקוף ואמין שישאיר אתכם תמיד בעיניים?

התקשרו אלי עוד היום למספר הפלאפון שלי 050-5869056 ואשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים ולקדם אתכם בתוצאות החיפוש של גוגל ולהביא לכם לקוחות!

ניתן גם לכתוב לי באימייל [email protected] או מלאו את הפרטים בעמוד צור קשר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי מיד עם קבלת הפנייה.

לעוד מאמרים מועילים, טיפים, המלצות ועוד סודות מעולם הקידום היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button