fbpx

מומחה קידום אתרים אורגני לשירותך – הגיע הזמן לפרסם את העסק שלכם בגוגל!

מומחה קידום אתרים אורגני לשירותך יעניק לך כל מה שהאתר שלך צריך בשביל להתקדם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.מומחה קידום אתרים אורגני לשירותך

קידום אורגני זה בעצם קידום אתר באופן טבעי, בתוצאות הטבעיות של גוגל. בקידום ממומן, שזה ההיפך מקידום אורגני, מגיעים לתוצאות על ידי תשלום לגוגל אשר מציב את האתר בראש התוצאות.

גוגל מבדילה בין אורגני לקידום ממומן בכך שהיא מצרפת את המילה “מודעה” בירוק למודעות של אתרים אשר משלמים כדי להופיע בראש תוצאות החיפוש.

למעשה, כל גולש שלוחץ על אתר בקידום ממומן גורם לבעל האתר לשלם על כך, להבדיל מאורגני – שכל מי שלוחץ לכם על האתר זה מבורך כי זה אומר לגוגל שהאתר מושך אליו אנשים.

יש הרבה חסרונות בקידום ממומן – הרבה מתחרים עושים אחד לשני “קליקים” ובכך “מעיפים” את המתחרים מראש תוצאות החיפוש, והרבה גולשים רואים במודעות כמשהו פרסומי ואפילו ספאם לא רלוונטי ולכן ישר מדלגים לתוצאות האורגניות.

על קידום אורגני אתם משלמים לא על קליקים אלא על שירותים רבים ואיכותיים שמעלים את ערך האתר בעיניי הגולש ובעיניי גוגל כאחד, כמו שירות כתיבת תוכן לאתר שממלא לכם את האתר במאמרים ומדריכים מועילים, בשירות אופטימיזציה למנועי חיפוש, בשירות בניית קישורים מאתרים חיצוניים אשר מהווים “המלצה” לאתר ועוד.

“החיסרון” היחיד של האורגני לעומת הממומן הוא שזה לוקח זמן להתקדם וצריך סבלנות (זה תלוי בהמון דברים: כמה זמן האתר שלכם קיים? האם הוא עבר אי פעם קידום? ועוד).

בקידום הממומן האתר שלכם יהיה מיד בגוגל, אך מצד שני ברגע שתפסיקו את הקמפיין או תפסיקו לשלם לגוגל – האתר שלכם ייעלם במהירות בה הוא הופיע, כך שלעומת האורגני זה זמני בלבד.

מומחה קידום אתרים אורגני לשירותך: יחס אישי, עבודה מקצועית ושקופה

אם אתם מחפשים מקדם אתרים פרילנסר אשר מעניק שירותי קידום (בין אם זה אורגני או ממומן) ושירותי שיווק נוספים (כמו ניהול עמוד פייסבוק עסקי, ניהול עמוד באינסטגרם ועוד) הגעתם למקום הנכון.

כאן, תחת קורת גג אחת, תקבלו שירות אישי, מקצועי ואמין אצל בעל מקצוע פרילנסר שעובד בתחום כבר כמה שנים ומעניק יחס אישי ושקוף לכל אחד, עם שליחת קבלות מסודרות ודוחות עבודה מסודרים כל סוף חודש בו אתם רואים כל מה שנעשה באתר או ברשתות החברתיות עם פירוט מלא על ההתקדמות שלכם.

צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו להתקדם!

קידום האתר שלכם מתחיל כאן: צרו קשר עכשיו עם מומחה קידום אתרים אורגני לשירותך !

הגיע הזמן שגם האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, ולא רק האתרים של המתחרים שלכם!

מחפשים מקדם אתרים שעובד בשיטה מקצועית לפי החוקים של גוגל ומעניק יחס שקוף ואישי לכל לקוח? צרו קשר איתי עוד היום בפלאפון 050-5869056 ואשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים שכבר התקדמו בצורה אורגנית בגוגל ומקבלים לקוחות באופן קבוע!

מעדיפים להתכתב ולא להתקשר? ניתן לשלוח לי מייל לכתובת האימייל [email protected] מלאו את הטופס בעמוד צור קשר ואדאג לחזור לכל פניה תוך פחות מ-24 שעות, בהתחייבות.

לעוד טיפים, המלצות ומאמרים מועילים על קידום אתרים בפרט ושיווק באינטרנט בכלל היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button