fbpx
למה כדאי לכם להעסיק מקדם אתרים לצורך שיווק האתר
תוכן עניינים

למה כדאי לכם להעסיק מקדם אתרים לצורך שיווק האתר שלכם ?

למה כדאי לכם להעסיק מקדם אתרים לצורך שיווק האתראם אתם בעלי עסקים, ויש לכם אתר משלכם, בטח שאלתם את עצמכם למה כדאי לכם להעסיק מקדם אתרים לצורך שיווק האתר שלכם.

ובכן, טוב מאוד קודם כל שאתם מודעים לכך שהאינטרנט הוא המקום להיות בו, וצריך בו נוכחות.

עם השנים, האינטרנט רק גודל וגודל, גוגל רק מחזקת את מעמדה כמנוע החיפוש החזק בארץ ובעולם, ורשתות חברתיות חדשות צצות כמו פטריות אחרי הגשם.

לכן, עולם האינטרנט הופך להיות "קשה" יותר עם התקדמות השנים – אך עם זאת, הוא מציע גם המון הזדמנויות לפרוץ קדימה עם העסק ולהרוויח דרך האינטרנט.

לכן, קידום אתרים הוא לא רק שירות שלא מת ונעלם מהעולם – אלא הוא חי ובועט יותר מתמיד!

ואם אתם רוצים לתת "Fight" למתחרים שלכם, אתם צריכים לצידכם מקדם אתרים פרילנסר מקצועי ומומחה שידע איך לקדם אתכם בגוגל כפי שצריך.

במה יכול מקדם אתרים לעזור לי, שאני לא יכול לבצע לבד?

יכול להיות שיש לכם זמן בשפע לקדם את האתר, ואתם מוכנים ללמוד בעצמכם איך לעשות זאת-

עדיין זה לא תחליף לשירותי מקדם אתרים עצמאי ומקצועי שיודע את העבודה ויכול לחשוב יותר רחוק ממכם מבחינת קידום האתר והשיווק שלו:

אחרי הכל, זה המקצוע שלו, ואת זה הוא עושה הכי טובה (מי כמוני יודע, אני הרי בונה אתרים ומקדם).

הנה רק כמה יתרונות חשובים שתוכלו לקבל בהעברת האתר שלכם לטיפולו של מקדם אתרים מומחה:

ניסיון

אתם לא הלקוחות הראשונים של המקדם, וגם לא האחרונים – זו העבודה שלו, כך שכנראה יצא לו לקדם עוד לקוחות בתחום שלכם או בתחומים דומים.

זאת אומרת, המקדם מכיר ויודע איך גוגל פועלת, הוא מכיר את התחום והוא יודע איך לגרום שגם את האתר שלכם גוגל תאהב ותרצה לקדם בתוצאות החיפוש.

בניית אסטרטגיה

מקדם מנוסה דואג לעבור על האתר של הלקוח, לבנות תכנית אסטרטגית לקידום האתר ולביצוע מעקב אחר המתחרים הגדולים והחזקים שלכם.

כל זה עוזר ליצור מערכת עבודה מסודרת וברורה לקידום האתר שתביא בסופו של דבר לתוצאות והתקדמות האתר בגוגל – ויחד עם זה גם כניסות של גולשים, פניות ולקוחות.

שיפור האתר

בין אם האתר שלכם עבר פעם קידום אתרים אורגני, עובר כרגע קידום אצל חברה מסוימת או לא עבר אף פעם – המקדם דואג לעבור על האתר ולחפש "בעיות" או תקלות.

אצל הרבה אתרים יש טעות אחת קטנה שהיא זו שמונעת מהם להתקדם אל עבר העמוד הראשון והנחשק –

לכן, לפני שמתחילים לשווק את האתר בחוץ, יש קודם כל לפתור את הבעיות הפנימיות שלו – וזה בדיוק מה שעושה מקדם אתרים מקצועי.

שימוש בכלים שונים ומגוונים

מקדם מנוסה דואג לעקוב אחר הפעולות שהוא מבצע באתר –

הרי מה ייצא אם בעל המקצוע עושה משהו ולא עוקב אחר מה שהשתנה באתר כדי ללמוד האם השינוי היה טוב או מיותר?

בעזרת כלים רבים, כאלו חינמיים וכאלו שעולים לא מעט כסף, יכול המקדם לבחון את האתר בצורה מקצועית יותר, ללמוד על החולשות שלו ולבדוק באילו ביטויים אתם חזקים.

אופטימיזציה

עזרו לגוגל לעזור לכם – מה זאת אומרת? כשנכנס אליכם אורח הביתה, אתם רוצים לארח אותו כראוי, נכון?

אותו דבר גם לגבי גוגל – אומנם מדובר ברובוט, אך חשוב להתאים את התוכן (אופטימיזציה למנועי חיפוש) לגוגל כדי שתקרא אותו ותבין בדיוק מי נגד מי, על מה האתר ומה קורה בו.

כך גם נקבל נקודות זכות אצל גוגל, גם נעזור למנוע החיפוש הענקי להציג אותנו כראוי בתוצאות החיפוש – וגם נעודד את הגולש להיכנס לאתר שלנו ולתת לו חווית גלישה מצוינת, שבסופו של דבר גם תעשה לו חשק לקנות.

עדיין מתלבטים ולא יודעים למי לפנות?

אשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים שחיפשו גם הם מקדם אתרים במחיר שפוי והוגן.

ליצירת קשר, לקבלת הצעת מחיר או לשאלות נוספות התקשרו אלי לפלאפון 050-5869056 או כתבו לי למייל [email protected] .

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – רק למנויי הניוזלטר!

דילוג לתוכן