fbpx

איך להגיע לעמוד הראשון בגוגל – טיפים מעולים לקידום אתרים מוצלח!

איך להגיע לעמוד הראשון בגוגלאיך להגיע לעמוד הראשון בגוגל היא שאלה שעולה אצל כל בעל עסק שמעוניין לקבל חשיפה בגוגל וכמו כולם, להגיע לעמוד הראשון כדי שאנשים יכנסו לאתר שלו ובעקבות כך יהפכו מגולשים ללקוחות משלמים.

הרי זו המטרה של כל מי שעושה קידום אורגני – להיות במקום הראשון בעמוד הראשון. אמנם זה תהליך לא קצר בלשון המעטה, אך יש כמה דברים שחשוב לעשות באתר שלכם במידה ואתם רוצים להצליח להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל.

במאמר הבא אתן לכם כמה טיפים חשובים שכדאי לשים עליהם דגש כאשר אתם עושים קידום לאתר שלכם או פונים לפרילנסר שהוא מקדם אתרים:

מחקר מילות מפתח איכותי

מכיוון שהתהליך של מחקר ביטויי מפתח הוא חד פעמי ונעשה רק בתחילת הקידום, הרבה אנשים מזלזלים מאוד בשלב החשוב וההכרחי הזה שיקבע במידה רבה את המילים בהם אתם הולכים להיות ממוקדים והמילים עליהם אתם הולכים להשקיע בתהליך הקידום.

חשוב לבדוק אילו ביטויים גולשים מחפשים הכי הרבה בשביל להגיע לעסק שלכם, ואסור לפסוח על השלב הזה – אל תנסו פשוט ללכת על מילים שנראות לכם הגיוניות, כי הביטויים שאנשים מחפשים שונים מאוד ולתחום אחד יכול להיות אפילו 100 ביטויים ואפילו יותר.

חשוב לבדוק את הרלוונטיות של הביטויים לצד התחרות שלו. כדאי גם להיות ממוקדים ולחשוב על קהל היעד שלכם – למשל, אם אתה מנעולן, כדאי לקדם ביטוי כמו “מנעולן בתל אביב” אם אתה מעניק שירותי מנעולן בתל אביב, מאשר רק לקדם את המילה “מנעולן” שהיא מאוד כללית ולא ממוקדת, שלא נדבר על זה שתהליך הקידום שלה יהיה מאוד ארוך.

אל תתפשרו על איכות המאמרים והתוכן

התוכן נחשב המלך הבלתי מעורער של הקידום, ויש לו חשיבות עצומה – הוא גם משלב את מילות המפתח שלכם וגם מעניק לגולשים שלכם ידע ומידע מקצועי שמשאיר עליהם רושם שאתם מקצועיים ויודעים על מה אתם כותבים.

ברגע שהמידע שלכם גם יהיה רלוונטי לגולשים ושימושי, הם יחזרו לאתר, ואם הוא יהיה ממש טוב הם יזכרו אותו ואתכם, ואפילו ירכשו את המוצר או השירות שלכם.

גם ברגע שגוגל רואה שהתוכן שלכם איכותי, היא תקדם אתכם בתוצאות החיפוש על גבי אתרים אחרים. חשוב מאוד להעלות תוכן איכותי כל הזמן לאתר, כדי שגוגל תראה שאתם לא משהו חולף אלא אתר מתעדכן ורלוונטי שכדאי לה להציג אתכם לגולשים במקומות הראשונים כדי לספק לגולש את מה שהוא חיפש.

לכן על שירות כתיבת מאמרים לאתר אסור להתפשר.

תגרמו לגולש להישאר באתר ולגלוש עוד בתוכו

לזמן בו הגולש נמצא בתוך האתר יש חשיבות גבוהה בעיניי גוגל כדי לקדם אתכם לעמוד הראשון הנחשק. אם הגולש נשאר הרבה זמן באתר, זה סימן שהוא נהנה ממנו והוא מוצא בו דברים איכותיים ושימושיים.

ברגע שגולש עוזב מהר את האתר תוך כמה שניות, זה מראה לגוגל שהאתר לא כל כך רלוונטי והגולש לא מצא בו את מה שהוא חיפש, כי הוא יצא מהר מדי.

אם למשל הגולש נכנס לאתר שלכם דרך תוצאות החיפוש וחזר אחורה בחזרה לתוצאות החיפוש זה גם סימן לא טוב, זה מסמן לגוגל שהגולש עדיין מחפש דברים אחרים שיספקו לו את מה שהוא חיפש.

לכן עליכם לגרום לגולש להישאר באתר כמה שיותר – אם זה קודם כל על ידי תוכן איכותי, תמונות יפות, ניווט קליל באתר, הצגת מאמרים רלוונטים קשורים כך הגולש יכול לעבור מקישור לקישור ועוד.

גם סרטונים זו דרך נהדרת להשאיר את הגולש זמן באתר – הוא יכול לצפות בסרטון ובזמן הזה להתעכב באתר שלכם.

חווית משתמש נוחה ופשוטה

חשוב שהאתר שלכם יהיה בנוי בצורה ידידותית למשתמש. אתם בטח מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר שבאמת יש בו תוכן איכותי, תמונות יפות והמון מה להציע, אבל הכל נראה כמו בלאגן שלם שמקשה מאוד להשתמש באתר, ולמרות כל הטוב שהאתר מציע – אתם יוצאים ממנו כי אתם פשוט מרגישים שאתם הולכים לאיבוד.

זה למה חשוב שיהיה סדר באתר, שיהיה נקי, שיהיה ברור בדיוק איפה כל דבר נמצא, שיאפשר לגולש להיכנס לאיפה שהוא צריך מבלי להסתבך, שכל דפי האתר יטענו במהירות, שהתוכן יהיה קריא וברור ועוד.

נוכחות ברשתות החברתיות

חשוב מאוד שלעסק שלכם יהיו עמודים עסקיים ברשתות החברתיות השונות, כמו עמוד באינסטגרם או עמוד בפייסבוק.

כך אם הגולש יוצא מהאתר שלכם, הוא עדיין יוכל לשמור אתכם על סוג מסוים של קשר ולקבל ממכם עדכונים ופוסטים בפיד של הפייסבוק שלו.

הפוסטים של הפייסבוק גם ישמרו את האתר והעסק שלכם בתודעה שלו וגם יגרמו לו להיכנס אליו מדי פעם ולהביא לכם עוד טראפיק לאתר – שאומר עוד כניסות לאתר המהוות רלוונטיות גם על גוגל שרואה בעין יפה מאוד כניסות מרשתות חברתיות.

עוד על שיווק ברשתות החברתיות כאן.

אהבתם את המדריך איך להגיע לעמוד הראשון בגוגל? חכו, יש לי עוד!

עוד טיפים, מדריכים והמלצות מעולים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט מחכים לכם בבלוג שלי.

רוצים לשמוע עוד עליי ועל שירותיי בתור מקדם אתרים פרילנסר? התקשרו אליי עוד היום לפלאפון 050-5869056 !

אם נוח לכם יותר להתכתב, ניתן לשלוח לי מייל לכתובת האימייל [email protected] או היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הטופס ואחזור אליכם כמה שיותר מהר.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button