fbpx
איך לבחור מקדם אתרים אמין

איך לבחור מקדם אתרים אמין שאפשר לסמוך עליו?

איך לבחור מקדם אתרים אמיןאם החלטתם שאתם עומדים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית בגוגל, השאלה הראשונה שבטח שאלתם את עצמכם היא כנראה איך לבחור מקדם אתרים אמין.

זה כמובן במידה והחלטתם שאתם מעדיפים לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר מאשר חברת קידום גדולה.

אם החלטתם לקדם אורגני – אתם בטח כבר יודעים או שקראתם שמדובר על תהליך לא קצר ויכול לקחת זמן.

עד שהאתר שלכם סוף סוף יתקדם ויגיע לעבר העמוד הראשון זה ייקח זמן, אבל עד אז אתם רוצים להבטיח לעצמכם מקדם אתרים שיעשה את העבודה הכי טובה שהוא יכול-

כזה שלא יעשה "קיצורי דרך" כדי להשיג את המטרה, יבנה את האתר כמו שצריך כדי שגוגל תאהב אותו ותעדיף אתכם על פני המתחרים, ויעשה לרובוט של גוגל את החיים קלים.

דגשים חשובים על איך לבחור מקדם אתרים אמין

לא חסר מקדמי אתרים וחברות קידום אתרים בארץ.

חיפוש אחד בגוגל יציג לכם מאות עד אלפים חברות ומקדמים, ונדמה שכל יום צצים להם מקדמים חדשים כמו פטריות אחרי הגשם.

לכן, לפני שאתם מפקידים את הנכס הדיגיטלי (האתר שלכם) בידי מקדם או חברה, יש כמה דברים שכדאי לברר מולם ואיתם:

שקיפות מלאה

למרות ששכרתם מקדם שעושה עבורכם קידום אתרים אורגני או ממומן, חשוב להישאר עם היד על הדופק ולבדוק מה קורה מדי פעם.

בתור מקדם, אני דואג תמיד לעדכן את הלקוחות במצב של הקידום, בתנועה לאתר, בהתקדמות הביטויים בגוגל-

בסוף כל חודש אני מכין ושולח ללקוח דו"ח מושקע על כל מה שהתבצע באתר בחודש החולף-

כמה קישורים נבנו כולל לינקים, מאמרים שהתווספו, עבודת תחזוקה, עבודת קידום, כמה נכנסו, איך הגיעו לאתר ועוד.

ניתן גם במקום דו"ח לבקש גאנט עבודה בו תקבלו כל חודש מייל מסודר על מה שהולך להתבצע באתר בחודש הקרוב, וככה תוכלו לאשר/להעיר הערות או הארות ולעקוב עוד יותר מקרוב על האתר.

יש לי לקוחות רבים למשל, שהתוכן במאמרים מאוד רגיש עבורם לכן אני דואג לפני שאני מעלה לאתר גם לשלוח להם במייל לאישור.

הבטחות יש רק בכריות

כל מקדם או חברת קידום אתרים, מוכשרים ככל שיהיו, לא יכולים להתחייב למתי האתר שלכם יגיע למקום כלשהו בעמוד מסוים.

אחת השאלות שאני נשאל כל יום על ידי מתעניינים היא "מתי תביא את האתר שלי לעמוד הראשון?" או "כמה זמן זה ייקח?"

אף מקדם הוא לא נביא, ולכן אי אפשר להתחייב. אחרי הכל, לאף אחד אין דוד או מניה בגוגל…

גוגל משתנה כל הזמן, כמו שהאינטרנט משתנה כל הזמן, אחרי הכל זה דבר דינמי מאוד שלא תלוי בנו.

על המקדם האחריות לבצע עבודה כפי שהבטיח בחוזה (ועל זה הסעיף הבא) ולדאוג לקדם את האתר בצורה נקייה, חכמה, אסטרטגית ומקצועית.

אם מישהו הבטיח לכם שתגיעו מהר לעמוד הראשון – מומלץ להתרחק ממנו כמו מאש.

אני מאמין בכנות לכן אני תמיד עונה למי ששואל אותי שזה תהליך שלוקח זמן, כי רומא לא נבנתה ביום.

פרסום זה לא קסם – זו עבודה, זה לוקח זמן לבנות מותג או עסק מצליח.

כל בעל עסק מצליח יספר לכם שבהתחלה זה לקח זמן עד שהוא הגיע לאיפה שהוא נמצא היום, לכן צריך סבלנות.

חוזים שקשה לצאת מהם

אני מקבל המון טלפונים מאנשים שמפחדים לסמוך על מקדם אתר חדש מכיוון שהם "ניכוו" מהם.

יש המון חברות ומקדמים שמחתימים על חוזה ש"סוגר" את הלקוח לשנה, ולאחר מכן, כשבעל העסק רוצה לצאת ממנו מסיבה כזו ואחרת, הם לא יכולים.

אני באופן אישית גם מחתים על חוזה, אבל לא לשנה – ההתחייבות אצלי היא לתקופה של עד חצי שנה בלבד.

אני גורם ללקוח להתחייב מכיוון שגם ככה קידום אורגני זה תהליך שלוקח כמה חודשים טובים, במיוחד בהתחלה, לכן חצי שנה זה לגמרי זמן מקובל.

כמובן שבשירותים אחרים כמו קידום ממומן אני לא מחייב לחצי שנה.

אבל בסופו של דבר, כמו שציינתי, קידום אורגני לוקח זמן, לכן אם תעשו קידום אורגני לחודש או ל-3 חודשים, זה לא יהיה באמת ריאלי.

המתחרים שלכם, והחזקים שבהם במיוחד, מקדמים את האתר ללא הפסקה לא רק כדי להגיע לעמודים הראשונים אלא כדי להמשיך להיות רלוונטיים כל הזמן ולשמור על המקום שלהם.

פרסום זה לא משהו "זמני" – זה משהו שכל הזמן עושים, גם חברות ומותגים ענקיים כמו אפל, קוקה קולה ומקדונלד'ס ממשיכות תמיד לפרסם, גם אם נדמה שהן "לא צריכות את זה" –

במיוחד שמדובר על קידום אורגני, שגם אם הגעתם למקום הראשון בעמוד הראשון – אם תפסיקו, אתם עם הזמן תרדו למטה והמתחרים שלכם שכן ממשיכים לחדש ולקדם, יעקפו אתכם.

הצעת מחיר שמדליקה נורה אדומה

בתחום הזה יש 3 סוגי מחירים: זול, בינוני ויקר.

אבל מה זה בעצם יקר? האפשרות להתקדם בגוגל, להיחשף לעוד אנשים ולקבל לקוחות היא יקרה עבורכם?

חשוב מראש להיערך ולהחליט לעצמכם כמה כסף אתם מקציבים כל חודש לצורך התקציב שיהיה מיועד לפרסום?

אחרי הכל, עבודת הקידום היא עבודה לכל דבר הנעשית על ידי אדם שלמד את זה ומשקיע על האתר כאילו היה העסק שלו.

במחירים זולים מאוד, המקדם כנראה לא יספק את כל השירותים שהאתר שלכם צריך בשביל להתקדם (אולי מאמר שניים בחודש, בלי קישורים חיצוניים וכו').

או כמו שאומרים – מה שזול מדי, הוא בסופו של דבר יקר מדי.

לעומת זאת במחירים גבוהים או "יקרים" תוכלו להשקיע בעסק כמו שצריך לטווח הרחוק ולקבל תמורה מלאה למחיר.

יש היום המון חברות קידום גדולות שמקדמות רק בעלי עסקים בעלי תקציב גבוה בלבד, המאפשר קידום מושקע ורציני באתרים שלהם ללא פשרות.

מכיוון שלי יש המון בעלי עסקים קטנים, שמה לעשות – לא יכולים להשקיע את אותו סכום שמשקיעים חברות ענק כמו למשל אלעל או שופרסל, אני מציע מחירים בינוניים ומשתלמים במיוחד.

אני לא מתפשר על העבודה, אבל כן דואג לבצע מחקר מילות מפתח המותאם כמו כפפה ליד עבור ללקוח שלי, ומקדם מילים תחרותיות מאוד אך גם כאלו שיהיה אפשר להגיע אליהם להישגים.

לכן בניתי חבילות קידום המתבססות על קידום של מספר מילים עיקריות-

אך להבדיל מאלו שמקדמים רק את הביטויים הללו בלבד, אני דואג לשלב בעבודתי את כל הביטויים והמילים הרלוונטיות ללקוח.

מה שאני עושה הוא לתת עדיפות למספר הביטויים בחבילה, אך בעצם אני עובד על כל הביטויים של בעל העסק אשר מצאתי רלוונטיות במחקר המילים שביצעתי.

כל זה כמובן לאחר שקיבלתי את האישור של הלקוח, כי פעמים רבות הלקוח רוצה לשנות ביטויים או שיש ביטויים שהם לא השירותים המרכזיים שלו והוא מעדיף אחרות.

אתם יכולים לסמוך עלי בעיניים עצומות!

בין אם מדובר על שירות בניית אתרים , ניהול עמודים עסקיים ברשתות החברתיות או קידום אורגני וממומן בגוגל – אני כאן כדי להעניק לכם שירות מקצועי עם יחס אישי.

מוזמנים להתקשר אלי בחופשיות למספר הפלאפון 050-5869056 ואשמח לצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים.

ניתן לפנות אלי גם דרך המייל [email protected] ואחזור אליכם בהקדם.

מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email
יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן