fbpx

קידום אתרים בגוגל לבד או אצל מקדם אתרים?

קידום אתרים בגוגל לבדאם חיפשתם בגוגל את הביטוי קידום אתרים בגוגל לבד והגעתם לאתר שלי, סימן שיש לכם עסק ואתם רוצים לדעת איך לקדם את אתר האינטרנט שלכם בכוחות עצמכם כדי לחסוך כסף.

בתור מקדם אתרים, אתם בטח חושבים שהפוסט הבא עומד רק להגיד לכם כמה אתם חייבים מישהו מומחה בתחום כדי לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל זה ממה לא מה שאני מתכוון לכתוב בפוסט הזה.

אני אוהב לכתוב באתר שלי עבור גולשים שמתעניינים בקידום ורוצים לקדם את העסק שלהם למעלה, ואני תמיד שואף להיות אמין, מקצועי, כן וישר – מה שמנחה אותי גם במהלך עבודתי כמקדם פרילנסר.

לכן במאמר הבא אכתוב לכם על יתרונות וחסרונות של קידום אתרים בגוגל לבד ואשאיר את ההחלטה אם להתחיל לעסוק בזה לבד או לשכור מקדם מקצועי, לעצמכם.

יתרונות וחסרונות של קידום אתרים לבד

ובכן, בואו נעסוק קודם כל בשיווק לבד שנעשה על ידינו באופן עצמאי. סביר להניח, שלבעל עסק אין את הכלים או הידע לקדם ולשווק את עצמו. בשביל לעשות זאת, עליו להקדיש שעות רבות בלמידה, בתכנון אסטרטגיה שיווקית, במציאת קהל היעד ובבניית גאנט עבודה.

לפעמים מאוד קל לזלזל בפרסום – הרי היום מאוד פשוט להעלות פוסט בלחיצת קליק לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם, להעלות סטורי לאינסטגרם או לפרסם פוסט באתר שלכם.

אך להבדיל ממה שאתם עוסקים ביום יום, פרסום הוא דבר חשוב שעליכם להקדיש אליו זמן, סבלנות ורצינות. כך שבמקום להשקיע רק במתן שירות מעולה ללקוחות שלכם ובעבודה עצמה, עליכם לפנות זמן לקידום ושיווק העסק שלכם.

אני חושב שאין מי שמכיר יותר טוב את העסק שלו מאשר בעל העסק עצמו – הרי אתם בוודאי מקצועיים מאוד במה שאתם עושים וכמו שאתם יודעים לדבר על העיסוק שלכם, אתם בטח יכולים לכתוב את זה.

אותו דבר לגביי – מכיוון שאני חי ונושם את התחום המרתק של השיווק, הקידום והרשתות החברתיות, מאוד קל לי לכתוב לכם על העבודה שלי.

אך בגלל שאני עוסק בשיווק, ובאופן כללי אני מתמחה בשירותי כתיבת תוכן לאתרים, זה עוד יותר קל לי. לא לכל בעל עסק קל לכתוב מאמרים ותוכן, למרות שהוא מומחה בעסק שלו ומבין יותר מכל אדם אחר, אפילו ממקדמי אתרים.

בנוסף, בגלל שבעלי עסקים רבים לא יודעים את מלאכת השיווק, הם יכולים לגרום לעצמם נזק שישפיע לטווח הארוך על הופעתם בתוצאות החיפוש של גוגל.

לכן, אם החלטתם לקחת את העסק שלכם ברצינות ולהשקיע בפרסום, עליכם להחליט: אם אתם מקדמים את האתר לבד, עליכם להירשם לקורסים, ללמוד את העבודה ולהשקיע זמן רב בשיווקו, שיכול לפגוע בזמן המוקדש לעסק.

אני תמיד נוהג להגיד שכסף בא והולך, אבל זמן רק הולך. לכן השקיעו את הזמן שלכם בתבונה ואם החלטתם להעביר את האחריות על השיווק למישהו אחר שיקדיש את רוב זמנו לשיווקכם, בחרו רק בעל מקצוע מקצועי שאתם יכולים לסמוך עליו שיספק את העבודה הטובה ביותר, לא יקדם בעלי עסקים מאותה נישה כמו שלכם וייתן את כל כולו להרמת העסק שלכם.

אני מזמין אתכם להתקשר אלי ולדסקס איתי על שיווק העסק שלכם!

תרגישו חופשי לפנות אלי בפלאפון או בוואטסאפ למספר 050-5869056 ואשמח לשוחח אתכם על העסק ולנסות להבין ביחד מה יכול לעבוד בשבילכם הכי טוב – אם זה שיווק ברשתות החברתיות או קידום או בניית אתרים.

רוצים שאחזור אליכם? היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הפרטים שלכם בטופס ותוך פחות מ-24 שעות אחזור אליכם. ניתן גם לשלוח לי מייל ישירות לאימייל שלי [email protected].

עוד עלי, על מה אני מציע לכם ואיך השירותים שלי יכולים להביא לכם לקוחות בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button