קידום אתרים: איך זה עובד? ומה צריך לדעת?
אם אתם בעלי עסקים, המאמר קידום אתרים: איך זה עובד הוא בדיוק בשבילים, כי אתם בטח יודעים את חשיבות האינטרנט והנוכחות בו כיום, בעידן הדיגיטלי הנוכחי.
הספרים השמנים והענקיים של דפי זהב כבר ממזמן אינם, והיום לא צריך לפרסם בעיתונים או ברדיו כדי לקבל לקוחות ולהגיע לקהל היעד הרלוונטי שלנו-
אם אתם קוראים את שורות אלו ממש, אני מניח שאין טעם להסביר לכם כמה חשוב היום שיהיה לכם אתר משלכם, עמוד עסקי בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות ובכלל להיות מאונדקסים בגוגל.
אז מה זה אומר להיות מקדם אתרים? מה זה קידום אתרים? מה הדברים הכי חשובים שכדאי לדעת על התהליך הזה? ולמה נוכחות בגוגל כל כך חשובה?
לא אחדש לכם כלום אם אגיד לכם שגוגל היום היא המנוע חיפוש הכי חשוב בעולם-
בכל רגע נתון יותר ממיליארד אנשים מחפשים בגוגל – מה הם מחפשים? מה לא!
מילים לשירים, מידע, תכנון חופשה ועוד… ובין כל אלו – גם בעלי עסקים הנותנים שירותים מסוימים.
כאן אתם בדיוק נכנסים לתמונה – כל בעל עסק באשר הוא חייב נוכחות בגוגל.
כתבתי את המאמר הזה על קידום אתרים: איך זה עובד כדי להסביר לכם, על קצה המזלג, אילו שירותים אתם חייבים בכל חבילת קידום שאתם רוכשים ממקדם או מקדמים בעצמכם, כדי שהאתר שלכם יתקדם.
כמובן שיש עוד הרבה דברים טכניים, אבל באמת בלי ה-4 דברים האלו, קשה מאוד להתקדם היום בגוגל אם אתם עושים קידום אתרים אורגני:
כתיבת תוכן
תוכן זה המלך. אמרו זאת רבים לפניי, יגידו זאת רבים אחריי. וגם אני מצטרף ומציין זאת, שלא תהיה לכם שום טעות:
כתיבת תוכן באתר הוא אחד הדברים החשובים באתר. כי בתוכן, נמצא בין היתר גם מילות המפתח שלכם, שאלו ביטויים סופר רלוונטיים לתחום שלכם.
חשוב שהתוכן יהיה איכותי, מקורי ומעניין – אל תחשבו רק על גוגל, תחשבו גם על הגולש האנושי שקורא את זה.
לכן אל תדחפו את מילות המפתח ללא הכרה או תספקו מאמרים שכל מה שכתוב בהם הם שטויות.
תשקיעו גם עבור הלקוח הפוטנציאלי והאנושי, וגם עבור גוגל.
קישורים
חשוב מאוד שלאתר שלכם יהיה מערכת קישורים חיצוניים ופנימיים.
מה זה אומר? קישורים פנימיים זה כמו שמו, קישורים בפנים, בתוך האתר:
שלכל עמוד יהיו קישורים יוצאים לדפים רלוונטים ממילות מפתח. אך לא רק לזרוק קישורים בלי הכרה – לבדוק שאתם נותנים כח לעמודים הנכונים.
לעומת זאת, קישורים חיצוניים אלו קישורים מאתרים אחרים המפנים לאתר שלכם –
זה מאוד חשוב, כי זה מהווה מעין הוכחה חברתית בעיני גוגל שמישהו אחר המליץ על האתר שלכם והוא רלוונטי למה שאנשים מחפשים בתחום שלכם.
אופטימיזציה
חשוב מאוד להתאים את התוכן לדרישות של גוגל, גם כדי שגוגל תקרא אותו על הצד הטוב ביותר ותבין בדיוק מי נגד ומי, וגם כדי שיהיה מסודר ויפה עבור העין האנושית.
זכרו – השקיעו בשביל הקוראים האנושיים ולא רק עבור גוגל. כי בסופו של דבר, אנשים אמיתיים יקנו ממכם.
נוכחות ברשתות החברתיות
המלצה שלי – קידום אתרים הוא מאוד חשוב, אך אל תזלזלו ברשתות החברתיות. חשוב מאוד שיהיה לעסק שלכם נוכחות בכמה שיותר רשתות חברתיות.
כמובן שלא חייבים לפתוח מלא פרופילים במלא רשתות חברתיות רק בשביל להגיד שיש לנו נוכחות.
כי זה לא הכמות – זו האיכות. תחזקו והשקיעו גם ברשתות מלבד האתר, כדי שאנשים יראו שאתם גם בפלטפורמות אחרות, ואתם רציניים.
ניהול עמוד פייסבוק עסקי או ניהול עמוד אינסטגרם הם בין השירותים שהכי הרבה בעלי עסקים משתמשים בהם, ותמיד תראו, בכל אתר, פינה של “חפשו אותנו ברשתות החברתיות”, כך תוכלו לשמור על הלקוחות ועל הגולשים גם מחוץ לאתר, ולספק בהמשך טראפיק אל תוך האתר.
מעוניינים בחבילת קידום אתרים? צרו איתי קשר עוד היום!
הגיע הזמן שתתקדמו בתוצאות החיפוש של גוגל:
אני מזמין אתכם להפסיק להיות תלויים לחסדים של גוגל ממומן או לנסות לחפש לידים – בואו להעמיד אצלי נכס אינטרנטי משלכם שיביא לכם תוצאות באופן אורגני!
לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף התקשרו אלי לפלאפון האישי והישיר שלי 050-5869056 או כתבו לי למייל [email protected] ואצרף אתכם לשורת לקוחותיי המרוצים שכבר התקדמו בגוגל וראו תוצאות.
לקריאה נוספת היכנסו לבלוג שלי.