fbpx

מומחה קידום אתרים אורגני בתוצאות החיפוש של גוגל

מומחה קידום אתרים אורגנימומחה קידום אתרים אורגני הוא בעל מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו בנוגע לשירותי קידום אתרים לאתר שלכם, כדי להבטיח שהאתר שלכם מקודם באופן נכון וחכם בהתאם לדרישות של גוגל.

אנשים רבים בוחרים דווקא לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר מכיוון שהיחס יותר אישי, הלקוח לא נופל בין הכיסאות והוא מקבל מענה ושירות מאותו בן אדם – להבדיל מחברות גדולות בהם אתם נחשבים בתור עוד לקוחות, כל פעם אתם עוברים לטיפול של מישהו אחר והמחירים גם בהתאם.

לפני שמתחילים לעבוד עם מקדם אתרים אורגני, חשוב לוודא שהאתר בכלל בנוי נכון וראוי לתחילת תהליך הקידום – כדאי לשאול את עצמכם ואת המומחה קידום אתרים שבחרתם: האם האתר בסדר מבחינת אופטימיזציה למנועי חיפוש? האם האתר שלנו מהיר? האם הוא רספונסיבי לנייד (כלומר, מותאם למכשירים הניידים)? האם יש בו מספיק תוכן בעמודים הקיימים?

על שירותיי בתור מומחה קידום אתרים אורגני

בתור מקדם אתרים, אני מעניק שירותי חבילות קידום אשר בהם תמצאו מגוון שירותי קידום כמו מחקר ביטויי מפתח, כתיבת תוכן לאתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, בניית קישורים ושיווק האתר ועוד.

בנוסף, אני מעניק בונוסים מיוחדים לרוכשי החבילה שלי – כמו למשל, ניהול עמוד גוגל עסקי כך שתופיעו גם במפות של גוגל וגם כשלקוח פוטנציאלי יחפש את המקצוע שלכם בגוגל – תופיעו בתוצאות של המפות בתוצאות החיפוש של גוגל וככה גולש שנמצא קרוב אליכם יבחר בכם בגלל הקרבה.

בנוסף, בסיום כל חודש, אני שולח לכם ישירות למייל דוח מסכם על נתוני האתר והסטטיסטיקות בהם תמצאו קישורים לכל הכתבות והתוכן שהוספתי לאתר, הקישורים החיצוניים שבניתי לכם, דברים שעשיתי בתחזוקת האתר עצמו ועד כמה נכנסו החודש, כמה האתר התקדם במילות החיפוש ועוד.

כמו כן, אין אצלי התחייבויות או חוזים – בכל סוף חודש נפתחת לכם מעין “דלת יציאה” ואתם מחליטים אם להמשיך לעבוד איתי או לא. כמובן, יש לציין, שחודש עבודה אחד או חודש עבודה ראשון עדיין לא משקף כלום, כי כמו שאני נוהג להגיד לכולם, התהליך של קידום אורגני הוא תהליך, ולצערי לא מדובר בהוקוס פוקוס, לכן יש להתאזר בסבלנות עד שמגיעים למקומות המבוקשים בתוצאות החיפוש.

צרו איתי קשר עוד היום לקבלת שירותי מומחה קידום אתרים אורגני !

מעוניינים בשירות מומחה קידום אתרים אורגני או בונה אתרים ? אתם מוזמנים להתקשר אלי עוד היום למספר הפלאפון 050-5869056 או שלחו לי מייל לכתובת [email protected] ואענה לכם בהקדם האפשרי!

רוצים לקבל פרטים, הצעת מחיר או שאני אצור קשר אתכם? מלאו את הפרטים בעמוד צרו קשר ואחזור אליכם לכל פניה, שאלה או בקשה.

למידע נוסף עלי ועל השירותים שלי היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button