fbpx

כל האמת על קידום אתרים בוויקס – בעלי אתר WIX? המדריך הזה בשבילכם!

כל האמת על קידום אתרים בוויקסאם יש לכם אתר בוויקס והתחלתם להתעניין לגבי קידום האתר, הגעתם למקום הנכון כי המאמר על האמת על קידום אתרים בוויקס הוא בדיוק בשבילכם.

בתור מקדם אתרים פרילנסר, יצא לי לקדם אתרים שנבנו במערכת WIX החינמית והפשוטה לבניית אתרים.

גם היום יש לי לקוחות שיש להם אתר בוויקס, כך שגם היום אני מקדם אתרים במערכת הזו, שנחשבת על ידי רבים כפלטפורמה חלופית לאתרי הוורדפרס המעולים.

אני באופן אישית מעדיף ואוהב יותר את אתרי הוורדפרס – אשר נחשבים לטובים ביותר מבחינת בניית אתרים וקידום בכלל.

לכן, אם מישהו פונה אלי עם אתר וויקס – אני ממליץ לו תמיד לשקול לעבור לאתר וורדפרס.

אך במידה והוא מעוניין להישאר עם האתר שלו אשר נבנה ב-WIX, מסיבה כזו ואחרת (יש באתר כבר המון תוכן, הוא לא רוצה להשקיע על אתר חדש ועוד) –

אני שמח לבשר לכם שכן אפשר לקדם אתרי וויקס.

ייאמר לזכותם של פלטפורמת וויקס, שהמערכת משתפרת משנה לשנה ומכילה המון דברים ידידותיים המותאמים גם לקידום האתר בגוגל.

נדמה שהנושא של קידום אתרים חשוב מאוד לצוות של וויקס, והם עושים הכל כדי להשתפר ולהוסיף עוד פיצ’רים, שיגרמו לעוד ועוד אנשים לבנות אצלם אתרים.

מה הופך את וויקס לכל כך אהוב?

קודם כל, לא צריך ידע טכני כדי לבנות אתר WIX – הוא באמת פשוט, כל מה שעליכם לעשות הוא לשחק עם האפשרויות, להזיז כמה דברים ויש לכם אתר.

אך לפעמים, זה יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי… הפלטפורמה מאוד בסיסית, וקשה לה מאוד להתחרות מול היתרונות של וורדפרס, איתה באמת אפשר לבנות אתרים איכותיים וברמה גבוהה.

למרות כל המאמצים של וויקס, יש להם עוד דרך ארוכה כדי להתחרות מול כל מה שוורדפרס מציעה.

בגלל שאתרי וורדפרס מציעים המון אפשרויות ל-SEO והמערכת מאוד ידידותית למשתמש ולמקדם, קל יותר לקדם אתרים בוורדפרס מאשר בוויקס, שעדיין חסרים בה דברים משמעותיים.

למשל – בעוד באתרי וורדפרס ניתן לעשות אופטימיזציה של כותרות מ-H1 ועד H6 – בוויקס ניתן לעשות אך ורק H1 ו-H2 בלבד.

זו כמובן דוגמה אחת קטנה על קצה המזלג. בגלל שבוורדפרס ניתן לעשות יותר דברים מבחינת הקידום, גוגל תעדיף לקדם אתרי וורדפרס על פני אתרי וויקס.

אך שלא תטעו – גם אתרים הבנויים על המערכת של וויקס יכולים להתקדם בגוגל ולהגיע להצלחה לא רעה בכלל.

אך חשוב להבין שהיום בכל מקצוע ובכל תחום יש תחרות מטורפת, ואם אתם באמת רוצים להוביל ולתת פייט הוגן למתחרים שלכם – עליכם להבטיח לעצמכם אתר עם כל הכלים והאפשרויות להתקדם בגוגל.

לאיזה בעלי מקצוע מתאים אתר בוויקס?

אם אתם בונים אתר שאין לכם מטרות להתפרנס ממנו, או אתם בתחום שאין בו הרבה תחרות, או אם אתם רוצים לבנות אתר למטרות שונות אשר לא דורשות קידום אתרים אורגני בגוגל כמו אתר לאמנים, אתר לעמותות וכו’, וויקס יכול להיות פתרון נהדר.

אחד הדברים העיקריים שוויקס מתגאה בו היא שלא צריכים להיות בעלי ידע טכני במחשבים כדי לבנות אתר בעצמכם.

אנשים רבים שלא רוצים להעסיק מקדם או בונה אתרים יחפשו דרכים קלות ופשוטות לקדם את עצמם, אך קחו בחשבון שלמרות שזה יהיה לכם קל לעשות זאת, יהיה לכם קשה לעשות עם זה משהו לאחר מכן-

תתקשו מאוד להגיע לעיצוב האתר שתמיד חלמתם עליו, אתם תלויים אך ורק בוויקס (אין אחסון או דומיין שקניתם מאתר אחר כמו בוורדפרס) ואתם תמיד תצטרכו להתאים את עצמכם בהתאם לכלים שוויקס מציעה.

למשל, במקרים רבים תמצאו את עצמכם מאוד מוגבלים. על דברים שאפשר לעשות בקלות בוורדפרס, תמצאו שאין את זה בוויקס, ואם יש – תצטרכו לשלם כסף נוסף כדי לקבל זאת.

האם ניתן למצוא מקדם אתרים לאתר בוויקס?

כמו שציינתי, אני קידמתי ועדיין מקדם אתרים בוויקס, אך מעדיף בלב שלם את וורדפרס – ואני לא מתבייש גם להגיד זאת ללקוחות שלי.

אני לוקח על עצמי לקדם לקוח עם אתר וויקס רק לאחר שאני יודע שאני מסוגל לקדם אותו – לשם כך אני בודק את התחרות שיש לו בתחום, איך האתר בנוי, והאם יש סיכוי לקדם אותו.

יש מקרים רבים שאני אומר ללקוח שחבל לו לבזבז את הזמן והכסף ועדיף לו שירות בניית אתרי וורדפרס אם הוא רוצה להתקדם בגוגל.

לא קל למצוא מקדמי אתרים לאתרי וויקס – הדעות על המערכת חלוקות אצל מקדמים רבים:

אחדים חוששים “להכניס גוף בריא למיטה חולה”, אחרים פוחדים שזה יפגע להם במוניטין ויש כאלו שלא רוצים להתמודד ומעדיפים לעבוד עם וורדפרס בלבד.

לכן, אם אתם רוצים אתר עם נוכחות לטווח הרחוק, כדאי לכם לעבור לוורדפרס. אם אתם מתעקשים להישאר בוויקס, עליכם למצוא מקדם אתרים אמין ומקצועי שידע לבדוק את האתר ולהגיד לכם אם אפשר לקדם את האתר בתנאים הקיימים.

רוצים שאקדם לכם את האתר?

אם אהבתם את המאמר שלי כל האמת על קידום אתרים בוויקס, ואתם עדיין לא רוצים לוותר על האתר שלכם, אתם מוזמנים לדבר איתי.

אשמח לעבור על האתר, לראות אם הוא יכול להתקדם בגוגל ולתת לכם הצעת מחיר מתאימה – צרו איתי קשר עוד היום בפלאפון האישי שלי 050-5869056 או כתבו לי למייל [email protected].

עוד מידע שיעזור לכם להתקדם בגוגל ולקבל נוכחות ברשתות החברתיות בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button