fbpx

טיפים של מקדם אתרים: איך לקדם את האתר לעמוד הראשון בגוגל

טיפים של מקדם אתרים: איך לקדם את האתרטיפים של מקדם אתרים: איך לקדם את האתר הוא מאמר שבו החלטתי לכתוב עבור כל הגולשים הנאמנים שלי, ולספק להם כמה דרכים יצירתיות להוביל את האתר שלהם לעמוד הראשון בגוגל.

כמובן שחשוב לציין שתהליך קידום אורגני הוא תהליך, וזה יכול לקחת זמן מהרגע שתתחילו לקדם את האתר ועד שהוא יגיע לעמוד הראשון.

אך אלו על קצה המזלג כמה מהדברים החשובים ביותר שיש לעשות כדי לקדם בצורה נכונה את האתר ולהוביל אותו למקומות טובים בתוצאות החיפוש של גוגל:

כתיבת תוכן איכותי ומקורי

זה לא סתם שאני מתחיל דווקא עם כתיבת תוכן לאתר, מכיוון שהתוכן הוא המלך באתר, והוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל אתר.

התוכן הוא בעצם הסיבה שהגולשים נכנסים לאתר מההתחלה – הם מצפים למצוא בו מידע שימושי ורלוונטי שישרת אותם.

גוגל עושה הכל בשביל לשרת את הגולש שחיפש מידע, ולא לשרת את בעל העסק. לכן מומלץ לספק לגולשים שלכם מידע רלוונטי, כדי שגוגל תרצה בסופו של דבר לקדם אתכם ולהמליץ עליכם לגולשים.

מחקר מילות מפתח מקצועי

מחקר מילות מפתח הוא תהליך חד פעמי שנעשה בתחילת הקידום, אך בגלל שהוא זמני ונעשה פעם אחת, הרבה אנשים מזלזלים בו מאוד, וחבל.

חשוב מאוד לערוך מחקר ביטויי מפתח נכון ומקצועי על ההתחלה, ולבדוק טוב טוב מה הביטויים הכי חזקים ורלוונטים בתחום שלכם, כדי שתוכלו לקדם אותם ובאמת להתקדם בתוצאות החיפוש שלהם.

אתם לא רוצים למשל לקדם מילות זנב ארוך או ביטויים שאף אחד לא מחפש – להגיע לעמוד הראשון בביטויים כאלו לא יהיה קשה, אבל אנשים לא יחפשו אתכם, וחבל!

אופטימיזציה לאתר

אופטמיזציה למנועי חיפוש הוא בעצם תהליך שבו אנחנו משפרים את האתר כל הזמן כדי להקל על הרובוט של גוגל כדי שיקרא אותו על הצד הטוב ביותר.

גם המאמר הזה, כמו כל המאמרים באתר שלי, כתובים ובנויים בצורה שהעכביש של גוגל יוכל להבין על מה בדיוק המאמר שלי, על מה העסק וכו’.

ברגע שאתם עוזרים לגוגל – היא עוזרת לכם כי היא מבינה אתכם טוב יותר.

אופטימיזציה נעשית כל הזמן  ועם כל העלאת תוכן חדש לאתר.

אחסון אתר בשרת מקצועי

לאחסון גם חלק משמעותי מאוד בקידום האתר, וחשוב מאוד לאחסן את האתר שלכם בשרת אחסון אתרים שגם יעניק לכם שירותי אחסון מקצועיים אשר ישפיע גם על איכות חווית הגלישה של הגולש, וגם יעניק לכם במקרה הצורך טיפול בבעיות שונות כמו בשיפור מהירות האתר – ראו ערך הבא.

שיפור זמן הטעינה של האתר

חשוב מאוד לשפר את מהירות זמן הטעינה שלכם. אתר שלוקח לו המון זמן להיטען, יכול להרחיק אתכם מהעמוד הראשון וגם ירחיק אתכם מכניסה של גולשים, אשר יתייאשו מזמן הטעינה הארוך ופשוט יצאו מהאתר, עוד לפני שנטען.

זה פוגע בחווית הגלישה וגם בסיכויים שלכם להתקדם בגוגל כאחד.

עוד על שיפור זמני טעינת האתר במאמר הבא.

לעדכן את האתר בתדירות גבוהה ולא להפסיק לקדם

חשוב להבין – קידום אתרים הוא תהליך שלא נפסק, חשוב כל הזמן לקדם את האתר, גם אם הגעתם למקום הראשון בעמוד הראשון. כי ברגע שאתם מגיעים סוף סוף לעמוד הראשון – אסור לנוח על זרי הדפנה וצריך להמשיך לקדם כדי לשמור על המקום.

אם חשבתם ש”זהו, הגענו להישגים ואפשר עכשיו לחסוך כסף ולהפסיק” – טעות גדולה בידיכם.

כי כשתפסיקו לקדם את האתר ולהעלות לו תכנים חדשים, גוגל תבין מהר מאוד שהאתר לא מתעדכן ולא רלוונטי, ותעדיף על פניכם אתרים אחרים שכן מתעדכנים בתדירות גבוהה וכן מספקים מידע חשוב ועדכני.

בניית מפות אתר

כשאני מעניק שירותי בניית אתרי וורדפרס, דבר ראשון שאני דואג לעשות הוא לבנות מפות אתר HTML ו-XML, שמיועדות לסריקה קלה של כל התכנים והדפים באתר ע”י גוגל, וגם עוזרת לגולש שהלך לאיבוד איפה הוא בדיוק נמצא.

נוכחות ברשתות החברתיות

חשוב מאוד שלעסק שלכם יהיו עמודים עסקיים ברשתות החברתיות השונות, כמו עמוד באינסטגרם או עמוד בפייסבוק.

זה גם מראה על נוכחות, זה גם מקרב אתכם ללקוח, וגם הגולש יוכל לשמור אתכם על קשר לאחר יציאתו מהאתר שלכם ולקבל ממכם עדכונים, שיחזירו אותו בחזרה לאתר ויעזרו לכם בהעלאת הטראפיק, שגם תורם לקידום האתר.

שימו לב שכשאתם נותנים קישורים לאתר שלכם מרשתות חברתיות ומאתרים אחרים בכלל, שהקישור שלכם נראה טוב ולא ג’יבריש אחד ארוך. מומלץ להיכנס למאמר המצוין על איך לשים קישורים בצורה נכונה.

בכלל, גוגל רואה בעין יפה מאוד קידום ושיווק האתר באמצעות רשתות חברתיות.

התאמת האתר למכשיר הנייד

כל אתר חייב להיות רספונסיבי ולהתאים למכשיר נייד או לטאבלט, כדי לספק לגולש חווית גלישה. ת’כלס, היום רוב הגולשים כבר גולשים מהפלאפון שלהם ולא מהמחשב – ועל האתר שלכם להיות ערוך בהתאם.

עוד על התאמת האתר לפלאפון כאן.

בניית קישורים ושיווק האתר

כדאי לשווק את האתר ולהעניק לו קישורים חיצוניים מאתרים שונים שקשורים לנושא האתר שלכם. למשל, אם האתר שלי עוסק בקידום אתרים, קישור חיצוני מאתר של מקדם אתרים או אתר על שיווק יהיה מעולה לקידום האתר שלי.

ככה גוגל רואה גם שיש עליכם המלצות מאתרים אחרים, ושאתם נחשבים.

אהבתם את המדריך טיפים של מקדם אתרים: איך לקדם את האתר? חכו, יש עוד!

עוד טיפים מעולים, מדריכים, ומאמרים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם תוכלו למצוא בבלוג שלי.

רוצים להשאיר את הנושא של קידום אתרים בידי מקצוען? מוזמנים להתקשר אלי עוד היום למספר הפלאפון 050-5869056 !

אני לשירותכם גם במייל [email protected] או היכנסו לעמוד צור קשר, מלאו את הפרטים שלכם ואחזור אליכם מיד.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button